2024-10-06, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Varför ljuger du?

’Just nu vill jag inte ens andas en åsikt innan jag vet vad det handlar om’.

Ge fan i att ljuga ihop saker jag inte säger.

Jag har inte skrivit att du sagt att du drog efter andan, så ta ditt egna råd och sluta ljug.

Vi får verkligen inte hoppas att det är Chrippa.
Just nu vill jag inte ens andas en åsikt om vad det här eventuellt kan handla om.

Så du menar att det inte fanns någon farhåga att det kunde röra sig om Kräftan?
Citera
2024-10-06, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har inte skrivit att du sagt att du drog efter andan, så ta ditt egna råd och sluta ljug.

Vi får verkligen inte hoppas att det är Chrippa.
Just nu vill jag inte ens andas en åsikt om vad det här eventuellt kan handla om.

Så du menar att det inte fanns någon farhåga att det kunde röra sig om Kräftan?
’Du va först med att dra efter andan inatt’

Lägg ner med ditt ljug så kanske man kan återgå till att skriva med dig.

Just nu visar du bara tecken på en allvarlig psykisk sjukdom.

Vad spelar det dig för roll om jag eller någon annan skulle hysa en farhåga om att något går snett hos Chrippa.

Varför stör det dig om det vore så?
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-10-06 kl. 17:13.
Citera
2024-10-06, 17:15
Medlem
Citat:
Varför ljuger du?

’Just nu vill jag inte ens andas en åsikt innan jag vet vad det handlar om’.

Ge fan i att ljuga ihop saker jag inte säger.

Det var ju ett bara ännu nytt försök att skapa trådsanningar av dig och din okrönta drottning - ni jobbar ju gärna i par.
Citera
2024-10-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det var ju ett bara ännu nytt försök att skapa trådsanningar av dig och din okrönta drottning - ni jobbar ju gärna i par.
Okej plocka fram var och i vilket/vilka inlägg jag har startat nån trådsanning?

Pallal la upp en länk vilket skapade funderingar, men det uteslöts aldrig att det står alla fritt att avvakta tills det kommer mer information.
Nu va det ju inte Chrippa, men ändå ska länken ältas.

Gå vidare!
Citera
2024-10-06, 17:44
Medlem
Citat:
’Du va först med att dra efter andan inatt’

Lägg ner med ditt ljug så kanske man kan återgå till att skriva med dig.

Just nu visar du bara tecken på en allvarlig psykisk sjukdom.

Vad spelar det dig för roll om jag eller någon annan skulle hysa en farhåga om att något går snett hos Chrippa.

Varför stör det dig om det vore så?

Ljug om vad? Jag har inte skrivit att du sagt att du var först med att dra efter andan, som du nu påstår.
Läs ordentligt och ljug inte ihop en massa trams.

Jag visar inte tecken på någonting mer än att jag uppenbarligen träffade en öm punkt hos dig, eftersom du blir riktigt grisig i attityden och brusar upp för ingenting.

Det är ett enkelt svar på en enkel fråga.
Fanns det någon farhåga att det kunde röra sig om Kräftan?
Ja eller nej
Citera
2024-10-06, 17:56
Medlem
Chrippas youtube pengar som gick via jockes och jonnas företag, och Jocke vägrade betala ut till chrippa.
Gick inte det till tingsrätten? Har någon begärt ut dom dokument och kan dela?
Citera
2024-10-06, 18:07
Medlem
Om chrippa var tyst ett tag på sociala medier för uppmärksamheten, varför skulle då Jocke posta på instagram med hintar om att något hänt?
Hände faktiskt något och chrippa vill mörka det? men varför skulle då jocke ta bort sina hintar? eller hjälper jocke chrippa att få uppmärksamhet?
Citera
2024-10-06, 18:12
Medlem
Citat:
Du var först med att dra efter andan inatt efter att Pallal postade och uttrycka en oro.
Var du genuint orolig och eller visste du att Pallal postade en händelse som inte alls hade med Kräftan att göra?

Citat:
Det jag menar är att användaren var först med att posta information som inte hade något med Kräftan att göra och fick dig att dra efter andan. Så den som drog igång allt var denna användare genom att medvetet posta nonsens för att dra igång spekulationer.

Citat:
Ljug om vad? Jag har inte skrivit att du sagt att du var först med att dra efter andan, som du nu påstår.
Läs ordentligt och ljug inte ihop en massa trams.

Jag visar inte tecken på någonting mer än att jag uppenbarligen träffade en öm punkt hos dig, eftersom du blir riktigt grisig i attityden och brusar upp för ingenting.

Det är ett enkelt svar på en enkel fråga.
Fanns det någon farhåga att det kunde röra sig om Kräftan?
Ja eller nej

Du ljuger ju precis hela tiden.

Det har ringts poliser på Chrippa förut under det här året, så ja…det hade kunnat vara en vidrig anklagelse riktat mot honom.

Om du vill insinuera på om jag kan tänka mig att Chrippa skulle kunna göra sig skyldig till mordförsök, så kan jag upplysa dig om att det inte va min tanke.

Oavsett! Varför är det här så viktigt för dig?
Citera
2024-10-06, 18:45
Medlem
Citat:
Du ljuger ju precis hela tiden.

Det har ringts poliser på Chrippa förut under det här året, så ja…det hade kunnat vara en vidrig anklagelse riktat mot honom.

Om du vill insinuera på om jag kan tänka mig att Chrippa skulle kunna göra sig skyldig till mordförsök, så kan jag upplysa dig om att det inte va min tanke.

Oavsett! Varför är det här så viktigt för dig?

Nu är du bara sur och grinig. Du ljög om vad jag ska ha skrivit och försöker nu flytta fokus genom att påstå att jag ljuger. Sluta med det nu.

Jag frågade om det fanns en farhåga att Kräftan skulle vara inblandad. Svaret är enkelt: ja eller nej.
Citera
2024-10-06, 20:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skykru
Om chrippa var tyst ett tag på sociala medier för uppmärksamheten, varför skulle då Jocke posta på instagram med hintar om att något hänt?
Hände faktiskt något och chrippa vill mörka det? men varför skulle då jocke ta bort sina hintar? eller hjälper jocke chrippa att få uppmärksamhet?
Det är nog som Chrippa säger - han var sjuk och avstod från att posta en massa.
Det har ju hänt förut och det är svårt att se något anmärkningsvärt i det.
Vad Jocke sysslade med undrar man ju däremot.
Citera
2024-10-06, 20:16
Medlem
Citat:
Inte ens när man postar om vad du skriver så står du för vad du håller på med.
Det blir inte mer sant för att du nekar till det.

Jag har svarat på din fråga ovan.

Det är bara för dig att acceptera det svaret.

Ah, nu förstår jag. Du vet inte vad 'dra efter andan' betyder, och det är därför du blir så grinig, börjar veva och hittar på saker. Fråga istället för att ljuga om mig.

Jag gör det enkelt för dig: jag har aldrig skrivit att DU sagt att du faktiskt sitter hemma och kippar efter luft. Jag skrev att DU var den första att dra efter andan – ett bildligt uttryck, eftersom du var den första som snabbt reagerade på användarens inlägg och hoppades att Kräftan inte var inblandad.
Fattar du nu?!
Citera
2024-10-06, 23:20
Medlem
Jocke visade upp det Chrippa hela tiden sagt, att Jocke vill uttala sig om allt, men vill verka som att han inte vill bli inblandad.

Joakim skapade ett falskt rykte att polisen gripit Chrippa idag, bland en miljon följare.

Vet nån vad dom två grova förtalen handlade om och hur Jocke kom på en så vrickad idé? Är han stressad?

Skicka print.
Läskiga gubben kan få det jobbigt rättsligt med denna ”peak”.

Definitivt en problematisk peak för som blir svår att rädda med en efterhandskonstruktion.
Senast redigerad av Pallal 2024-10-06 kl. 23:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in