Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Åkesson har väl alltid sagt en sak och stått för något helt annat?
Jag fattar inte varför en del blir så upprörda att partiledaren för partiet som uppstod ur smuts också umgås med smuts?
Nu tycker jag vi vänder blad och går vidare och ber Uffe att tona ned kritiken mot gängkriminaliteten lite.
Vi är många som bevittnat den organiserade brottslighetens terror och hur det påverkat diverse medborgare.
Ska göra en lång historia kort och berätta om den gången fem av oss hoppade på en bandidos-tjockis som skröt hur han hade fått en målare med familj att fly landet mha diverse sprängningar och terror efter eb utebliven saltad nota.
Folk träffar på dessa typer i vardagen och ofta är det hemska historier det rör sig om.
Hur man kan som politiker stoltera med sådant umgänge, så offentligt, vid sådana tillställningar övergår mitt förstånd.
Det här är rena rama föraktet för deras brottsoffer och vanlige knegaren (stora massan SDväljare) som får gå på tårna för att inte detektera deras terrornät.
Jag har röstat på SD en gång, i riksdagsvalet och kommunalvalet 2006. I egenskap av tidigare sympatisör kräver jag handling av ledningen.