Citat:
Ursprungligen postat av
ConspiracyHunter
Påstår du att senaste statistiken från CDC ljuger?
Vilken statistik från CDC?
Citat:
Om de då ljuger med statistiken
Vilken statistik?
Citat:
så är min följdfråga varför du vill att de du redan påstår ljuger ska göra en studie?
Ljuger om vad?
Citat:
Du vet det här med att lägga upp krav för att det ska misslyckas, det gör du genom att först säga att statistik som CDC faktiskt publicerat är falsk. Sen vill du att de ska göra en studie för att du då ska kunna säga den är falsk eftersom du anser att deras statistik på hur många barn som är ovaccinerade vid 24 månaders ålder är falsk osv osv.
För att avgöra huruvida en studie är falsk/fabricerad eller inte krävs det förstås att den först blir gjord, helt riktigt.
Det 'tycker' inte Du?
Citat:
Man anar ett sjukligt beteendemönster hos dig, framförallt när man som jag sagt tidigare har sparat ner varenda inlägg du skrivit på Flashback och analyserat hur du skriver och beter dig i diverse situationer.
Det tar jag som en komplimang, när det kommer ifrån en så'n som Du.
Citat:
Så vill du lägga fram vart du hittar faktan att hundratusentals ovaccinerade barn per år är ovaccinerade vid 24 månaders ålder. Vill gärna se denna validera siffra du lutar ditt påstående på.
Innan vi fortsätter, var har jag påstått det, menar Du?
Citat:
Så med tanke på att du påstår att CDC ljuger,
Ljuger om VAD och VAR påstår jag det?
Citera och länka.
Citat:
varför vill du att just de ska vara med och göra en studie?
Jag vill att "ansvariga myndigheter" ska genomföra en randomiserad retroaktiv epidemiologisk studie där hälsan hos fullt ut vaccinerade enligt CDCs barnvaccin-regim jämförs med hälsan hos helt ovaccinerade.
Citat:
Vem är ansvarig myndighet enligt dig?
Jag är inte statsvetare eller jurist, men ytterst torde det i USA vara den lagstiftande församlingen eller den sittande regeringen, förmodligen ratifierat av båda. Att de ger order till berörd myndighet, förslagsvis FDA eller CDC eller NIH eller ....det finns som bekant en mycket välnärd alfabetssoppa av sådana i det landet.
Hur så?
Citat:
För du med flera alias slänger er gärna med ansvarig myndighet, lite som att ni inte riktigt vet vilken det är ni vill ska vara ansvarig eller för att ni sedan ska kunna säga att det inte var den myndigheten som ni menade.
Se ovan. det politiska ansvaret har Kongressen och den sittande regeringen, men det borde vara antingen FDA eller CDCs ansvar givet att det är dessa två myndigheter som ansvarar för godkännandet av barnvacciner och inkluderandet av dessa i barnvaccin-regimen, respektive.
Citat:
Etablerad vetenskap och konsensus är glasklar, vaccinen är säkra och effektiva jämfört med de sjukdomar de skyddar mot.
Hur kan det finnas en "etablerad vetenskap och konsensus" om något som någon (officiellt) aldrig vetenskapligt har undersökt, menar Du?
Förklara.