2024-10-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dedu2018
Är det inte på tiden att förbjuda män att arbeta med barn. Har väl historien igenom oftast varit kvinnans del. Låt kvinnorna vara kvinnor och låt männen vara män.
Ska det inte vara jämställt i samhället? Och ska alla män bli skyldiga inte få jobb som förskolelärare för det finns en chans att man förgriper sig på barn?
Citera
2024-10-07, 14:11
Medlem
lindblomsgröns avatar
Läs på om pedofiler. Redan som liten 10 år kan de få intresse för andra barn. Förfärligt tycker synd om dem som har ett avvikande sexuellt intresse som gay trans peso etc man få vara glad att man föddes normal.
Citera
2024-10-07, 14:11
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wygesa
20-årsåldern? Oj, brukar alltid vara 40+ (ibland 30+) utifrån de avslöjanden på Dumpen jag sett.

Ja precis, det var lite chockerande. Men även i den åldern kan det ju finnas avvikelser. Det måste man inte vara äldre för.
Citera
2024-10-07, 14:14
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIGAFCE
Utbildningsnivå har väll inget med detta att göra, det ena utesluter ju inte det andra.
det är ju inte så att att en pedofil kan läsa sig frisk.

Nej, men är det värt för en pedofil att gå 3,5 år på förskollärarprogrammet på högskolan och slita och gå på CSN för att få chansen att arbeta med barn?
Citera
2024-10-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Nej, men är det värt för en pedofil att gå 3,5 år på förskollärarprogrammet på högskolan och slita och gå på CSN för att få chansen att arbeta med barn?

Är inte bara förskollärare på en förskola, du har även barnskötare. Barnskötare blir du på gymnasiet.
Citera
2024-10-07, 14:18
Medlem
Citat:
Om personen får fri tillgång på brottsoffer så ja, det skulle jag nog påstå att den personen tycker. Sedna är det ju så att man kan ha två olika tankar i huvet också. Jag vill iaf tro att precis som du och jag så kan vi gå en utbildning utan att vara hindrade av vår läggning. Jag har iaf lyckats med detta, kände inte at min dragning till jämnåriga kvinnor låg i vägen för min förmåga att läsa och förstå engelska texter eller matematiska problem. Nu gick jag ju inte i kolan för att få ligg utan för att kunna skaffa mig ett arbete, vilket jag tror även gäller för en pedofil. Klart at någon med den läggningen tycker att dom vore utmärkta för att jobba med barn.
Citera
2024-10-07, 14:26
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
Är inte bara förskollärare på en förskola, du har även barnskötare. Barnskötare blir du på gymnasiet.

Jo, men det finns väl inga killar som går barn och fritid på gymnasiet? Har aldrig sett någon. Eller har det blivit vanligare på senare år?
Citera
2024-10-07, 14:28
Medlem
Extremeflys avatar
Nu får man väl för fan agera från regeringens sida och förbjuda män att jobba på förskolor. Fan andra gången nu. Och de förekommer på fler förskolor och skolor men ingen som öppnat käften än. Dom kan jobba med någonting annat, men barn ska dom inte vara nära. Tyvärr men så måste det bli när vissa inte kan sköta sig.

När det gäller allt annat som kriminella gör så blir det kollektiv bestraffning hela tiden. Nu ska alla kunna bli avlyssnade, kontanter försvinner etc etc. Så då kan man lika gärna förbjuda samtliga män att arbeta med barn med. Gäller både SIS hem, LSS boende och barnomsorg. Nu räcker de!!!

Droppa ett namn på detta svinet med tack. Om någon vet vilken förskola det gäller så kan ni skicka till kommunen och be om CV och personligt brev på samtliga män som är anställda på berörd förskola. Det är allmänna handlingar enligt offentlighetsprincipen.
Citera
2024-10-07, 14:35
Avslutad
Citat:
Jo, men det finns väl inga killar som går barn och fritid på gymnasiet? Har aldrig sett någon. Eller har det blivit vanligare på senare år?

Kvinnor är iaf kraftigt överrepresenterade. Nationella statistikrapporter från Skolverket och andra källor visar att:

Cirka 80–90% av eleverna på Barn- och fritidsprogrammet är tjejer.
Cirka 10–20% av eleverna är killar, men andelen kan variera något beroende på region och år.
Citera
2024-10-07, 14:42
Medlem
Han heter T*b*as Ande**son och är bosatt på Murarvägen i Flen och är född 1999. Han verkar vara folkbokförd på samma adress som ytterligare 2 personer i 50-årsåldern (troligtvis föräldrar) - så jag tänker mig att han nog inte är den skarpaste kniven i lådan om han bor "hemma" när han fortfarande är 25 år gammal.
Citera
2024-10-07, 14:53
Medlem
https://www.facebook.com/tobias.andersson.16752
Citera
2024-10-07, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efraimfralla
Han heter T*b*as Ande**son och är bosatt på Murarvägen i Flen och är född 1999. Han verkar vara folkbokförd på samma adress som ytterligare 2 personer i 50-årsåldern (troligtvis föräldrar) - så jag tänker mig att han nog inte är den skarpaste kniven i lådan om han bor "hemma" när han fortfarande är 25 år gammal.
Hur säker är du på detta? Inte så att jag påstår något annat utan bara hur säkra är dina uppgifter?
Senast redigerad av PIGAFCE 2024-10-07 kl. 15:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in