Citat:
Ursprungligen postat av
TyskFalthare
Hade varit enklare ifall du valde det ord som skrivs i läroböcker istället för att skriva någon egen variant, garanterat flera som hade förstått vad du menade då.
Men valet av ord spelar ingen roll, du har ingen substans bakom det du skriver. Du verkar även missa flera poäng med bitcoin och dess syfte.

Det verkar som att du inte skulle ha förstått vilka ord jag än hade använt

eftersom du inte förstår att Bitcoin är en JÄTTEbalong...
Citat:
Ursprungligen postat av
TyskFalthare
du har ingen substans bakom det du skriver.
Det är ju Bitcoin, som inte har någon substans...
Citat:
Ursprungligen postat av
TyskFalthare
Du verkar även missa flera poäng med bitcoin och dess syfte.
Grundiden var BRA,
MEN sedan har det förstörts av att det blivit en stor ballong...
Citat:
Ursprungligen postat av
TyskFalthare
Du kanske borde ha stannat i skolan trots alls..

Jag brydde mig inte ens om att köpa böckerna, lyssnade bara på föredragen och tänkte LOGISKT, fick bra betyg ändå... (Strukturering vid softvaruproduktion. Ledarskap inklusive "motiveringstrappan".
I ett annat ämne kunde jag redan en överlägsen metod, som de inte ens hade med i kursplanen! så det ämnet skippade jag direkt.
För mig själv läste jag bl a in en kurs i Företagsekonomi, som normalt folk läser under tre ÅR, men jag gjorde hela på 18 TIMMAR... (Jag hoppade över delar som var självklarheter eller var för att göra broilers anställda i storföretag, eftersom jag ändå skulle starta eget.) Tydligen gjorde jag det bra, eftersom jag lyckades med både att starta eget med crazy litet startkapital och utveckla det till 70 anställda och jag har förbättrat flera mycket olika affärstyper som affärskonsult...