2024-10-06, 20:42
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilja4never
Kungligt att en man (lärare) sprang ifatt MGM och brottade ner honom - borde startas en insamling till honom!

Från Omni:

"Frida, hennes make och hennes son blev vittnen till händelsen. För DN berättar hon att hennes man sprang efter och brottade ner skytten.
– Jag fattar inte att min man vågade. Man kan förstås tycka att han inte borde ha ingripit, men tur att det finns civilkurage, kanske spelar det in att han är lärare".

Vilken faslig tur att han var där på sin fritid, för hade det hänt på jobbet hade han ju fått sparken på direkten.
Citera
2024-10-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Den artikeln är från 10 januari 2022.

Då är det inte rätt person.
Citera
2024-10-06, 20:43
Medlem
Nu är jag mer framme i tråden.

Är det tillåtet att ge sig upp i en galleria med elsparkcykel? Eller överhuvudtaget ge sig in i röran med elsparkcykel?

Någon borde ha stoppat negern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
– Vi såg killen skjuta från övervåningen ner i en av telebutikerna. Min man sprang efter skytten och brottade ner honom. Det är helt galet alltihopa, säger Frida.

Låter som ren tur att fler inte träffades av skotten. Fjortis-babbe som pepprar vilt från övervåningen.. jisses..

Snart får någon polis upprepa mantrat att oskyldiga aldrig drabbas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Eller så är det ett rullband som lite slarvigt kallas rulltrappa… (det är alltså inga trappsteg)
Det är en riktig rulltrappa.
Citera
2024-10-06, 20:44
Medlem
Skadeläge??
Citera
2024-10-06, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Vilken faslig tur att han var där på sin fritid, för hade det hänt på jobbet hade han ju fått sparken på direkten.

Ironin i det hela. Om lärarna hade rätt till hårda tag i skolan så kanske den här killen inte blivit yrkesmördare. Vi måste ha högst andel yrkesmördare per capita i hela världen för övrigt.
Citera
2024-10-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerrySawchuck
Finns bara rulltrappor på Kungsmässan

Ja, jäklar. Det har du rätt i. Rullbandet mitt i togs ju bort för hundra år sedan. Och den vid 3-butiken har mycket riktigt trappsteg.
Citera
2024-10-06, 20:48
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nu är jag mer framme i tråden.

Är det tillåtet att ge sig upp i en galleria med elsparkcykel? Eller överhuvudtaget ge sig in i röran med elsparkcykel?

Någon borde ha stoppat negern.

Nej, jag svårt att se att man får köra en elsparkcykel inne på Kungsmässan. Det borde vakterna ha stoppat i så fall direkt.
Citera
2024-10-06, 20:49
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant

Lärare får så klart brotta ner elever också om de skjuter hej vilt i skolan eller vad menar du?
Citera
2024-10-06, 20:50
Medlem
När jag jobbade där stod det alltid två poliser utanför entren... några år sedan.
Citera
2024-10-06, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Förbjud hoodie å maskering samt scotrar inne på gallerier.

Ja det är verkligen lösningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in