Citat:
Ursprungligen postat av
Chillgren
Hur i all världen ska det gå till när länder som Turkiet och Ungern kommer lägga in sitt veto?
Kohandel? Vill Ungern ha sina EU-bidrag så kan man nog dra dom i rätt riktning. Erdogan och Turkiet är lite besvärligare av sig men det går nog att hitta på någonting där också. Trots allt båda länder tjurade som en treåring framför godishyllan i en butik men båda länderna såg ljuset mot slutet och släppte in oss Svenskar.
Edit då det jag svarade på blev ändrat.
Citat:
Ungern, där en minister nyligen antydde att landet skulle ge upp utan strid om Ryssland invaderade.
Ärligt talat så vet jag inte vad som är fel i skallen på Orban och hans polare. Vad jag känner till så var Orban en gammal kommunist så det kan nog förklara en del av hans bristande omdöme. Jag läste om den här ministern, men det fladdrade bara till i nyhetsflödet. Ber att få återkomma för att se vilka fel i hjärnan han har.
Med det sagt, Orban kommer nog snart att boka en enkelbiljett till Ryssland och där kan han åtnjuta frukterna av hans falskspel mot oss som står för demokrati och mänskliga rättigheter. Hans barn kommer nog att leva vidare här i Europa, samma som med Rysslands elits barn.. ..Märkligt det där.