2024-10-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corneliusthe1
Men problemet är att du är så hjärndöd och hittar på grejer, som jag sagt innan du drar ut fakta ur arslet, finns absolut ingen bevisning som indikerar på våldtäkt så sluta hitta på grejer för att du ska nöja dig!.

Som jag misstänkte, du har svårt för det här med läsförståelse!
Citera
2024-10-06, 15:26
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Som jag misstänkte, du har svårt för det här med läsförståelse!
Och du är en fakta fifflare
Citera
2024-10-06, 16:09
Medlem
Kan någon hjälpa mig att avmaska BO namn lite?
Citera
2024-10-06, 16:22
Medlem
Citat:
Och du är en fakta fifflare

Kan du verkligen inte läsa vad som står i Brottsbalken 6 kap. 1 § vad som är en grov våldtäkt?
Men
Tror du på riktigt att åklagaren haft ett mål att gå vidare med till domstol, om det inspelade materialet friade Yosef och MT?
Och
Du förstår väl ändå att i polisförhör så får de misstänkta ljuga hur mycket de vill?

Sen kan du sluta projicera dina egna egenskaper på andra här på flashback, då kanske du framstår som mindre löjlig och korkad.
Citera
2024-10-06, 17:19
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Kan du verkligen inte läsa vad som står i Brottsbalken 6 kap. 1 § vad som är en grov våldtäkt?
Men
Tror du på riktigt att åklagaren haft ett mål att gå vidare med till domstol, om det inspelade materialet friade Yosef och MT?
Och
Du förstår väl ändå att i polisförhör så får de misstänkta ljuga hur mycket de vill?

Sen kan du sluta projicera dina egna egenskaper på andra här på flashback, då kanske du framstår som mindre löjlig och korkad.

Läs fupen noggrant din mytoman, sluta hitta på grejer, jag har sett videorna INGET som indikerar på våldtäkt så sluta hävda på att det gör det genom att citera brottsbalken.
While your at it byt ditt namn till Pinocchio.
Och dem enda som ser korkade ut är du och resten av medlemmarna av Flashback nätverket
Citera
2024-10-06, 17:46
Medlem
UseMes avatar
Citat:
Läs fupen noggrant din mytoman, sluta hitta på grejer, jag har sett videorna INGET som indikerar på våldtäkt så sluta hävda på att det gör det genom att citera brottsbalken.
While your at it byt ditt namn till Pinocchio.
Och dem enda som ser korkade ut är du och resten av medlemmarna av Flashback nätverket

Så åklagaren har dragit det så långt fast inget indikerar våldtäkt? Är du dum i huvudet?
Citera
2024-10-06, 18:57
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UseMe
Så åklagaren har dragit det så långt fast inget indikerar våldtäkt? Är du dum i huvudet?
Kanske för att narkomanen **e**a ljuger,
hon är inget offer hon vill bara ta hämnd för att dem spred hennes video och nu är hennes motiv att få skadestånd för att knarka bort pengarna för miljonen hon ärvde av hennes pappa har hon redan knarkat bort. Det är ni som är dumma i huvudet om ni inte kan inse det.
Citera
2024-10-06, 19:04
Medlem
Citat:
Kanske för att narkomanen **e**a ljuger,
hon är inget offer hon vill bara ta hämnd för att dem spred hennes video och nu är hennes motiv att få skadestånd för att knarka bort pengarna för miljonen hon ärvde av hennes pappa har hon redan knarkat bort. Det är ni som är dumma i huvudet om ni inte kan inse det.

Hur vet du detta?
Citera
2024-10-06, 19:06
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Hur vet du detta?
Är bekant med henne och hennes efterblivna vänner
Citera
2024-10-06, 19:08
Medlem
Citat:
Är bekant med henne och hennes efterblivna vänner

Varför är du bekant med sånt folk hahah. Vad kan du berätta mer om henne
Citera
2024-10-06, 19:09
Medlem
Corneliusthe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Varför är du bekant med sånt folk hahah. Vad kan du berätta mer om henne
Hon är en känd pundare som ligger med allt och alla, hennes föräldrar är inte med i bilden bara hennes äldre syster.
Citera
2024-10-06, 19:14
Medlem
Citat:
Hon är en känd pundare som ligger med allt och alla, hennes föräldrar är inte med i bilden bara hennes äldre syster.

Ok. O hur hade du sätt filmen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in