2024-10-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Det var ännu ett uppmärksamhets-trick för att skapa snack och dra följare till streamen. Påstår att han är sjuk och därför inte varit aktiv på IG. Hade han varit sjuk så hade han fortfarande varit aktiv här på forumet.

Första gången han hade tävling på sin stream så lottade han ut 15000kr till 6 personer.
Den tävlingen som han har nu så lottar han ut 6000kr till 2 personer. 3an får free spins, 4an får 2kg lösgodis(&#128514 och 5an får hans autograf(😂&#129315
I samma veva så börjar han marknadsföra streamen via Youtube.

Man kan nog med säkerhet säga att inkomsterna från streamen börjar minska rejält så då behövs dessa trick.

Och samtidigt som han försöker skapa drama så försöker linnea hinta om separation på tiktok Desperationen är skrattretande
Citera
2024-10-06, 12:58
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Det var ännu ett uppmärksamhets-trick för att skapa snack och dra följare till streamen. Påstår att han är sjuk och därför inte varit aktiv på IG. Hade han varit sjuk så hade han fortfarande varit aktiv här på forumet.

Första gången han hade tävling på sin stream så lottade han ut 15000kr till 6 personer.
Den tävlingen som han har nu så lottar han ut 6000kr till 2 personer. 3an får free spins, 4an får 2kg lösgodis(&#128514 och 5an får hans autograf(😂&#129315
I samma veva så börjar han marknadsföra streamen via Youtube.

Man kan nog med säkerhet säga att inkomsterna från streamen börjar minska rejält så då behövs dessa trick.

Va?

Fan också de stämmer..
Citera
2024-10-06, 13:48
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Ja sen att vissa användare här på FB har försvunnit vid samma tidpunkt.

Okej..
jocke skrev nu iaf ”min storie jag tog blrt var en peak emot att man måste låtsas försvinna för att skapa snack och spekultationer för man saknar tittare.. inget har hänt än. Säger ÄN”

Tycker det verkar konstigt om jocke visste inget har hänt osv är det dummt att peaka om det på det sättet? Skapar ju bara mer hype?
Citera
2024-10-06, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Okej..
jocke skrev nu iaf ”min storie jag tog blrt var en peak emot att man måste låtsas försvinna för att skapa snack och spekultationer för man saknar tittare.. inget har hänt än. Säger ÄN”

Tycker det verkar konstigt om jocke visste inget har hänt osv är det dummt att peaka om det på det sättet? Skapar ju bara mer hype?
Jocke driver på och påstår att Chrippa vill skapa snack och spekulationer, och Chrippa säger att han har mått dåligt/sjuk.

Om man är sjuk, så vill man väl inget hellre än att dra sig undan och vila ut.

Vad än Chrippa gör så ska det vändas och vridas på det, och Jocke är inte sen att driva på det att se ut till Chrippas nackdel.

Jag tycker mest det är Jocke som ser värdelös ut.
Citera
2024-10-06, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSmurfan
Och samtidigt som han försöker skapa drama så försöker linnea hinta om separation på tiktok Desperationen är skrattretande

Gör hon? Hmm Tror nog Linnea skulle meddela familjen först innan allmänheten om det var allvar. Ni vet alla troll som stalkar dom behöver ju gödas och är inte så noga med vad dom får till livs. Dom skapar till och med egna sanningar. Jag hade nog gjort fan så mycket värre saker än Linnea och Chrippa för att skapa kaos
Citera
2024-10-06, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jocke driver på och påstår att Chrippa vill skapa snack och spekulationer, och Chrippa säger att han har mått dåligt/sjuk.

Om man är sjuk, så vill man väl inget hellre än att dra sig undan och vila ut.

Vad än Chrippa gör så ska det vändas och vridas på det, och Jocke är inte sen att driva på det att se ut till Chrippas nackdel.

Jag tycker mest det är Jocke som ser värdelös ut.

När det gäller just detta med att driva på så är det väl Jocke som håller i taktpinnen? Han kan väl inte gå ut med soppåsen ens utan att det då skall skrivas om att han gör sig av med bevis
Jocke ser inte bara värdelös ut, han är värdelös
Citera
2024-10-06, 15:58
Medlem
Citat:
Okej..

Det är så han håller sig utanför.
Han vill inte bli inblandad.
Citera
2024-10-06, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du var först med att dra efter andan inatt efter att Pallal postade och uttrycka en oro.
Var du genuint orolig och eller visste du att Pallal postade en händelse som inte alls hade med Kräftan att göra?
Jag hade inte en aning om någonting och det är omöjligt att veta vilka vändningar den här härvan kan ta.
Åtminstone för mig som är utomstående.

Vad är det du försöker säga?
Citera
2024-10-06, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Gör hon? Hmm Tror nog Linnea skulle meddela familjen först innan allmänheten om det var allvar. Ni vet alla troll som stalkar dom behöver ju gödas och är inte så noga med vad dom får till livs. Dom skapar till och med egna sanningar. Jag hade nog gjort fan så mycket värre saker än Linnea och Chrippa för att skapa kaos

Och hur vet du att hon inte har meddelat familjen innan?
Citera
2024-10-06, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag hade inte en aning om någonting och det är omöjligt att veta vilka vändningar den här härvan kan ta.
Åtminstone för mig som är utomstående.

Vad är det du försöker säga?

Det jag menar är att användaren var först med att posta information som inte hade något med Kräftan att göra och fick dig att dra efter andan. Så den som drog igång allt var denna användare genom att medvetet posta nonsens för att dra igång spekulationer.
Citera
2024-10-06, 16:19
Medlem
Citat:
Okej..

Inte alls konstigt. En del följer ett mönster och är förutsägbara.
Samma sak när det dyker upp vissa användare i tråden vid vissa tillfällen och börjar gaffla.
Citera
2024-10-06, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det jag menar är att användaren var först med att posta information som inte hade något med Kräftan att göra och fick dig att dra efter andan. Så den som drog igång allt var denna användare genom att medvetet posta nonsens för att dra igång spekulationer.
Varför ljuger du?

’Just nu vill jag inte ens andas en åsikt innan jag vet vad det handlar om’.

Ge fan i att ljuga ihop saker jag inte säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in