2024-09-12, 15:38
Medlem
Antog att Hirschi skulle vinna idag i Italien och det gjorde han. Han är formstark inför VM nu.
Citera
2024-10-01, 15:38
Medlem
Kristoff tar sin 95:e vinst i och med vinsten idag i CRO Race. Inte illa att för en gammal räv.
Citera
2024-10-01, 16:10
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMontanaz
Kristoff tar sin 95:e vinst i och med vinsten idag i CRO Race. Inte illa att för en gammal räv.
Ja, han är för jäkla bra. Och Uno-X är verkligen varma i kläderna nu, tar för sig fräckt som fan hur kaotiskt det än är de sista kilometrarna.
Citera
2024-10-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ja, han är för jäkla bra. Och Uno-X är verkligen varma i kläderna nu, tar för sig fräckt som fan hur kaotiskt det än är de sista kilometrarna.
Verkligen. Det går verkligen bra för Uno-X. Thor Hushovd är väldigt nöjd.

Hushovd kom ju tvåa förra året i GC och vann poängställningen utan en enda etappseger förra året. I år kanske han kan vinna?
Senast redigerad av TonyMontanaz 2024-10-01 kl. 18:03.
Citera
2024-10-01, 18:42
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Verkligen. Det går verkligen bra för Uno-X. Thor Hushovd är väldigt nöjd.

Hushovd kom ju tvåa förra året i GC och vann poängställningen utan en enda etappseger förra året. I år kanske han kan vinna?

Ja, Hushovd var bra, men det var ett tag sen.
Men jag fattar vad du menar.
Citera
2024-10-05, 14:49
Medlem
Kristoff vinner den femte etappen av CRO Race, och är nu endast 4 vinster från 100 i karriären.
Citera
2024-10-05, 14:50
Medlem
Månsans avatar
Ännu en gedigen seger för Alexander Kristoff i Cro Race etapp 5. Uno-X dominerade helt under sista två kilometrarna, fasen vilket bra lag det börjar bli. Snart 100 för Kristoff.
Citera
2024-10-05, 16:10
Medlem
Pogacar vinner nog solo idag igen ser det ut som
Citera
2024-10-05, 16:51
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Pogacar vinner nog solo idag igen ser det ut som

Så blev det. Sju segrar på de åtta senaste tävlingarna han cyklat.
Citera
2024-10-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Så blev det. Sju segrar på de åtta senaste tävlingarna han cyklat.
Och första segern i världsmästartröjan. Han blir ju bara bättre och bättre. Att vinna med 1.54? Han utklassar totalt sitt motstånd.
Citera
2024-10-05, 18:08
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Och första segern i världsmästartröjan. Han blir ju bara bättre och bättre. Att vinna med 1.54? Han utklassar totalt sitt motstånd.

"Åh nej", känns det som att konkurrenterna tänker när Pogačar rycker. De vet att det är kört. Att han skulle förlora i Lombardiet (nästa helg?) finns inte på min världskarta.
Citera
2024-10-06, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
"Åh nej", känns det som att konkurrenterna tänker när Pogačar rycker. De vet att det är kört. Att han skulle förlora i Lombardiet (nästa helg?) finns inte på min världskarta.
Verkligen, om man tittar på rankingen så måste ju alla vara rädda för UAE egentligen. De dominerar ju lagrankingen också. Pogacar lyfter nog hela sitt lag genom att bara delta. Han blir som en motivationsboost att visa att man kan jobba lite extra, för att köra hela vägen in i kaklet. Jag har inte levt så länge, men att se denna kille göra så fantastiska grejer vid 26 års ålder är för mig helt magiskt. Han är verkligen ett bra ansikte utåt för sporten.

Det han lyckats åstadkomma hittills måtte banne mig gå till historien som den en av om inte till och med den främsta idrottsprestationen genom tiderna oavsett sport. Vinner han dessutom Tre Valli Varesine och Il Lombardia i veckan som han definitivt är mer än kapabel till så bevisar han ju att han är den största.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in