2024-10-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Finns väl inspelningar när han klart och tydligt uppmuntrar till att sänka L, om jag inte minns helt fel. Blåmussla tror jag att han kallade henne, just det var gällande deklarationen om jag inte är helt ute och cyklar.
Jäklar vad det jobbas för att rentvå Kräftan från sina egna beslut och handlingar som han bidragit med på egen hand.
Vad är det som pågår egentligen?

Ja det finns sådana inspelningar och jag har för mig att detta hände efter han sprang till Anjo och skrek pumpa ut videos, jag behöver pengar!!

Om det stämmer i tid fortsatte han ju efter han satt med Anjo och därmed eldade på det sk drevet. Själv göra själv ha.

Vad är det som pågår undrar jag också. Jag står för att bara i denna trådens ökade intensitet talar för att det händer något utanför internets begränsningar.
Citera
2024-10-04, 13:26
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, däremot så var det fortfarande inte han som startade drevet - och inte han som efter ett kort inhopp drivit det vidare.

Jocke och hundarna startade drevet mot Linnea.

Han skapade allt själv när han valde att komma till anjo sen ljuga om allting. Är du så jävla korkad?
Citera
2024-10-04, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Och det här har Chrippa och Linnea hanterat bakom stängda dörrar och gått vidare.

Juste, det har gått mer än 2 dagar och då kan man inte må dåligt längre.
Vad är det så som alla ni gafflar om i tråden om att någon startade ett drev. Allt är frid och fröjd nu.
Allt som skett från i tisdags och bakåt är inte aktuellt längre.
Citera
2024-10-04, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och bland det första Chrippa gjorde var att sätta sig och svartmåla Linnea och tacka Anjo för att han gjort videorna. Dessutom ville han att det skulle matas ut fler. Men den biten glömmer ni.

Man ska inte förglömma att Chrippa påstod sig vara misshandlad och att barnet blev misshandlat av Linnea INNAN han åkte i häkte. Det är nog så att Chrippa började anklaga Linnea för att hon inte följde allt han sa åt henne att göra. Linnea reagerar då med att hitta på att Chrippa misshandlat henne.

Därav att de kan vara tillsammans nu, ingen har misshandlat någon. Det är rent hittepå från deras sida. Och det är ju därför de inte kan förklara vad i helvete de sysslat med.
Citera
2024-10-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Han skapade allt själv när han valde att komma till anjo sen ljuga om allting. Är du så jävla korkad?

Och nu försöks det att sopa bort alla lögner för att skuldbelägga enbart de som faktiskt trodde på honom.

Han satt och orerade högt och fort i syfte att framstå som en misshandlad man när han tydligen inte var det.
Hans ansvar.
Citera
2024-10-04, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Man ska inte förglömma att Chrippa påstod sig vara misshandlad och att barnet blev misshandlat av Linnea INNAN han åkte i häkte. Det är nog så att Chrippa började anklaga Linnea för att hon inte följde allt han sa åt henne att göra. Linnea reagerar då med att hitta på att Chrippa misshandlat henne.

Därav att de kan vara tillsammans nu, ingen har misshandlat någon. Det är rent hittepå från deras sida. Och det är ju därför de inte kan förklara vad i helvete de sysslat med.

Så ser jag det också. Rent påhitt.
Var det uppgjort kan man ju undra för en sekund.
Citera
2024-10-04, 13:55
Medlem
Citat:
Att chrippa åker till anjo och ljuger om allting sen vänder han alla ryggen ljuger åter igen och blir igen tillsammans med sin fitta till brud.

Du menar då att han inte startat allt de här själv? Är du så jävla dum i skallen?
Ja, det har han gjort - efter att han kom ut från häktet.

När han satt i häktet med fulla restriktioner så va det knappast han som startade drevet mot Linnea.

Hur många ggr behöver det här upprepas?
Citera
2024-10-04, 13:58
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Och nu försöks det att sopa bort alla lögner för att skuldbelägga enbart de som faktiskt trodde på honom.

Han satt och orerade högt och fort i syfte att framstå som en misshandlad man när han tydligen inte var det.
Hans ansvar.

Exakt!
Citera
2024-10-04, 13:59
Medlem
Citat:
Hur vet du att du förespråkar sanningen? Du har väl inte hundra procent insyn?
Han satt i häktet när drevet startades av självaste Joakim Lundell mot Linnea.

Bollen va i rullning redan när han kom ut, efter det har det tagit sig en mängd olika vändningar.

Läs tråden från december 2023 så slipper tråden bli helt nedspammad av eran minnesförlust.
Citera
2024-10-04, 13:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag håller verkligen inte med dig alls.

Om Chtippa hållt sig till den sanningen han och ni förespråkar nu hade ingenting fortsatt. Han hade fått böja på nacken och erkänna att han överdrivit. Han hade berättat allt och det hade accepterats av de flesta. Men han ville sola sig.
Du kanske har missat att de inte brydde sig när han backade och gick ut och sa att han inte hade varit sanningsenlig.
Istället för att backa så gav de sig på Cluee och startade drev mot honom för att la ut intervjun med Chrippa.

Citat:
Flera stycken runt honom hade inte lagt så mycket tid på att flaxa runt i ett försök att försvara honom till ingen nytta inför mötet med myndigheter. Det är den delen som han möter utanför internets danssal.

Ansvaret låg på honom.

Nu har han klivit upp några steg i dumhet med sina "avslöjanden".
Det handlar inte om att försvara honom - det handlar om att Jocke bestämt att de inte skall vara ihop.
Försvarsmotivet försvann tidigt - redan när Chrippa drog till Barcelona med Linnea faktiskt.

Så du har fel - Chrippa backade på sina påståenden, men hundspannet med Jocke i spetsen fortsatte som jakthundar som fått vittring i blodspår.

Citat:
Ingen stoppar en bulldozer genom att ställa sig framför den. Det krävs intelligens för att kunna hjälpa honom.
Den intelligensen saknas uppenbarligen hos motståndarsidan .... intelligensen och viljan.
Citera
2024-10-04, 14:00
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ja, det har han gjort - efter att han kom ut från häktet.

När han satt i häktet med fulla restriktioner så va det knappast han som startade drevet mot Linnea.

Hur många ggr behöver det här upprepas?

SPELAR INGEN ROLL NÄR DE SKEDDE. Det är han som startat allting med sina jävla lögner.
Ge dig för helvete. Finns inget jävla drev innan. Bara ni som tror det ingen annan här i tråden.
Citera
2024-10-04, 14:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Att chrippa åker till anjo och ljuger om allting sen vänder han alla ryggen ljuger åter igen och blir igen tillsammans med sin fitta till brud.

Du menar då att han inte startat allt de här själv? Är du så jävla dum i skallen?
Det startade när han satt i häkte - så du har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in