2024-10-04, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är en sak att han satte sig själv i häktet till att andra drog igång en förtalskampanj utan hans vetskap. Återigen tar Jocke beslut utan att tänka på konsekvenserna, kopplar in sina drängar och går all in. Hade han och alla andra bara låtit rättsväsendet fått sköta detta så hade den här cirkusen aldrig startat. Nu har det gått så långt att ingen vill att den skall sluta, allra minst Jockiboi. Han vägrar inse sin delaktighet och att han hade fel från dag ett. Han har varit horny på L långt innan händelsen i December, och att Chrippa skulle få något han själv inte fick klarar hans självgodhet inte av. Nu försvarar Chrippa och Linnea sig själva och det är tydligen inte okej. Skall han lägga sig platt ner? Kyssa Jockes fötter på samma sätt som drängarna, hoppas det aldrig sker. Är det någon som kan få ner Jocke till den nivå han skall vara så är det Chrippa, med hjälp av Linnea

Och bland det första Chrippa gjorde var att sätta sig och svartmåla Linnea och tacka Anjo för att han gjort videorna. Dessutom ville han att det skulle matas ut fler. Men den biten glömmer ni.
Citera
2024-10-04, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och bland det första Chrippa gjorde var att sätta sig och svartmåla Linnea och tacka Anjo för att han gjort videorna. Dessutom ville han att det skulle matas ut fler. Men den biten glömmer ni.
Nä!

Det är ingen som har glömt det, inte var jag kan se iaf.
Var och vem har skrivit det?
Det måste jag ha missat.

Eller är det fantasierna som lever sitt eget liv?
Citera
2024-10-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Ja de vill inte diskutera det för dom vet att vi har rätt och dom fel.
Berätta var någonstans du/ni har rätt och ’vi’ har fel?
Citera
2024-10-04, 12:53
Avslutad
Citat:

Jag har inte glömt, men jag har varit med förr och vet hur det fungerar. Tugga du vidare
Citera
2024-10-04, 13:00
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Berätta var någonstans du/ni har rätt och ’vi’ har fel?

Det är ju uppenbart men inget ni svarar på.
Citera
2024-10-04, 13:01
Medlem
Citat:
Svara på frågan. Jag diskuterar samma sak med din vän här i tråden.

Man kan ju undra hur det blivit om Chrippa inte kutat till Anjos fåtölj det första han gjorde när han släpptes utan sagt, grabbar ni har missförstått detta. Jag överdrev i vanlig ordning.

Nä han ville ha ljuset på sig, stjärnglansen sörplade han i sig och pratade vitt och brett.

Den som är ansvarig är han.

Sen drev, håller med, vilket drev?
Det räcker ju med att inte hålla med honom så är man bespottad och drevar.
Citera
2024-10-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bara för att klippet plockas bort från insta så betyder det inte att det är borta. Jag har sparat det och det kommer tas upp igen. Du tycker inte det låter knas att säga att det är Chrippa som dragit ner henne i skiten? Det är inte han som dragit igång den här cirkusen

Vilket klipp?
Jag har inte sett något klipp gällande det. Jag reagerade på att du tog upp det i tråden och frågar därför vad det handlar om.
Jag har inte skrivit att det är Kräftan som dragit ner henne skiten, jag frågade vad är det för skit..

Vad var anledningen till den här händelsen? När ska den ha utspelat sig, och på vilket sätt menar du att det skulle hänga ihop med allt det här soppan?
Citera
2024-10-04, 13:03
Medlem
Citat:
Ja de vill inte diskutera det för dom vet att vi har rätt och dom fel.

Ja, de pratar om att vi som inte försvarar Chrippa, låter likadant. De har inte sett hur de själva låter.
Citera
2024-10-04, 13:04
Medlem
Citat:
Det är ju uppenbart men inget ni svarar på.
Vad som är uppenbart i din fantasivärld är inte lika tydligt för oss som befinner sig i verkligheten.

Så du får gärna förklara vad ’vi’ inte svarar på och vad som är så uppenbart?

Du roar mig.
Citera
2024-10-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Nä!

Det är ingen som har glömt det, inte var jag kan se iaf.
Var och vem har skrivit det?
Det måste jag ha missat.

Eller är det fantasierna som lever sitt eget liv?

Hoppa ner från din höga häst, fallet kan bli hårt annars.
Citera
2024-10-04, 13:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, däremot så var det fortfarande inte han som startade drevet - och inte han som efter ett kort inhopp drivit det vidare.

Jocke och hundarna startade drevet mot Linnea.
Citera
2024-10-04, 13:08
Medlem
Citat:

Finns väl inspelningar när han klart och tydligt uppmuntrar till att sänka L, om jag inte minns helt fel. Blåmussla tror jag att han kallade henne, just det var gällande deklarationen om jag inte är helt ute och cyklar.
Jäklar vad det jobbas för att rentvå Kräftan från sina egna beslut och handlingar som han bidragit med på egen hand.
Vad är det som pågår egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in