2024-09-24, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banangodis
Verktyg från laydown, hade för litet brevinkast så var egentligen inte så segt.
är kanyler.com grön?
Yes de är gröna
Citera
2024-09-24, 20:07
Bannlyst
Frågan om beslagtagna paket är något som många butiker snabbt avfärdar med argumentet att de inte bär något ansvar. Personligen har jag svårt att förstå hur det är möjligt att plocka ut 600 paket och att 500 av dem blir beslag; något verkar verkligen vara fel. (Källa: SNPF E-tidning)

Citat:
Den 4–7 mars genomfördes en insats
på en av Malmös postterminaler. En-
bart utgående brev från Malmö till an-
dra svenska orter kontrollerades. Totalt
identifierades 600 misstänkta brev och
i 500 av dem hittades narkotika, främst
tramadol och bensodiazepiner och an-
dra narkotiska läkemedel, samt cannabis.
Drygt 100 av breven innehöll olika typer
av viktminskningsläkemedel som inte är
godkända för försäljning

Det finns uppenbarligen brister i deras "stealth"-system. Dessutom är det känt att flera butiker använder falska frimärken för att spara en liten summa pengar. Har ingen övervägt huruvida Postnord har något automatiserat system för att kontrollera detta?

Jag kan inte föreställa mig att polisen skulle kunna ha så stor framgång i ett lager med hundratusentals brev utan att det finns metoder för att identifiera falska frimärken eller typiska paket som Postens blå, bruna och vita kuvert.

Det är viktigt att tänka utanför boxen, även om det kan verka utmanande så länge vinsten fortsätter att rulla in.

Problemet för berörda shoppar som inte åtgärdar sina problem, polisen kommer inom kort idenferat vilket område packaren postar inom och sätter sedan span på brevlådorna, sen är det beslag hos packaren.
Citera
2024-09-28, 18:23
Bannlyst
Citat:
Verktyg från laydown, hade för litet brevinkast så var egentligen inte så segt.
är kanyler.com grön?

Om man beställer från denna sida, postnord öppnar paketet som många andra olagliga paket.
Beslagtar dom det eller är det lagligt för det kommer inrikes?

Blev lite osäker nu.
Citera
2024-09-29, 19:51
Medlem
Citat:
Om man beställer från denna sida, postnord öppnar paketet som många andra olagliga paket.
Beslagtar dom det eller är det lagligt för det kommer inrikes?

Blev lite osäker nu.

De beslagtar det och du får SAFTIGA böter om du inte har recept och kan bevisa medicinskt behov.

Men förstår inte varför man inte kan köpa verktyg hos samma shop man köper prepp ifrån bara?

Alltid köpt mitt från samma butik, 4kr/del, så blir 8-12kr/stick vilket blir 16-24kr med 2 stick i veckan...
Senast redigerad av TerryCrewz 2024-09-29 kl. 19:54.
Citera
2024-09-30, 18:06
Medlem
KirkHammetts avatar
https://hilma-biocare.shop/

Antar att denna är fake?
Citera
2024-10-01, 04:15
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Aston är gröna har inte prövat der,as oljor men köpt enstaka orala då denna aktör har lite ovanliga orala som få shoppar har inne som t.ex Halo.

Mshop är gröna också, har ett brev blivit beslagtaget så finns risken att ens adress eller namn är flaggat och att allt post man sedan får läggs vid sidan och kontrolleras.
De har dock väldigt konstiga kapslar och doseringar i dem, svåra dela upp tex och på tok för många mg i varje.
Citera
2024-10-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkHammett
Hur kan du påstå att Aston är grön om du inte ens prövat deras oljor?

Blir man automatiskt grön om man lyckats leverera en vial med matolja i?

Finns ytterst få som uttalar sig om kvaliteten på produkterna, både i detta forum och på HB.

Folk slänger ut gröningar till höger och vänster så fort leveransen kommit fram.
Det finns märkestrådar där man postar kommentarer om kvalitén på produkter och borde finnas en Aston-tråd här (om inte kan du ju skapa en): (FB) Dopningspreparat
Har aldrig handlat av denna shop, men brukar gröna leverans här och ge omdömen om produkter i produkttrådar.
Citera
2024-10-03, 21:31
Medlem
fnyrrs avatar
Hänger inte så ofta här längre men efter en tämligen problemfri affär med apotekshuset så lämnar jag en rad. Väldigt imponerad av hur dom packat, det var proffsigt minst sagt, extra viktigt i dessa tider. Leverans 3 dagar från betalning. Service och kommunikation var precis lika bra, snabbt, enkelt och tydligt.

Ser ut att vara riktigt bra grejer, apoteksklass uppskattas när det gäller vissa preparat. I mitt fall ralox och hcg.

Så kort och gott, apotekshuset är gröna.

Trevlig helg på er!
Citera
2024-10-04, 08:38
Medlem
Kalaspungens avatar
La en beställning på Aston precis, återkommer med besked om kvalite på testo e & leveransen kom fram som den skulle
Citera
2024-10-07, 13:00
Medlem
Apotekshuset.net = Gröna

Snabba på mejlen med svar och frågor.
Leverans i topp-klass tycker jag.
Bra kvalitet på allt jag testat också.
Citera
2024-10-07, 14:06
Medlem
goofers avatar
Ser att folk baschar Astons oljor pga pip.

Jag fick själv mildare pip av Astons testo 250.

MEN jävlar i mig vilket potent testo och npp!

500 test och 250 npp i veckan gav en rejäl skjuts och gubbens gamla leder blev som nya trots tung träning.

Grejerna innehåller vad de ska även om man får lite pip.
Citera
2024-10-09, 22:38
Medlem
Tjena alla... jag har ett problem. Har kört TRT i årtal pga att jag går på medicinering som drar mer testoproduktion. Fick från endokrinmott ett tag men de va så struligt att jag bestämde mig för o fixa de själv.. 250mg var 3e vecka el så räckte bra.
Grejen är bara att min kran dog för 1.5 år sen o nu börjar mitt lager av test e ta slut.

Och jag har inte hållit på med träning på typ 12-13 år o har ingen kontakt alls med dylikt folk. Så jag undrar om nån har nå koll på hur de ser ut på marknaden nu?

Går det att få tag på pharmagrade? Priset är mindre viktigt för mig. Går de inte att få tag på riktiga grejer så får man väl nöja sig med hemmakok.

Är de nån hemmakoks grejer som är erkänt bra och som har fått sina grejer analyserade och har funnits lång tid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in