2024-10-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tusentankar1
Det behöver bli en förändring på detta nu. Sluta anställ män i förskolorna!!! Om det fanns en namnunderskrift på detta är jag övertygad att många hade skrivit på, det finns MÅNGA föräldrar som bett förskolor att manliga pedagoger inte får byta blöja, men de blir nekade pga diskriminering... därav är det många som söker sig till förskolor utan män.

VEM är denna rektor med så otroligt dåligt omdöme som anställt mannen? Att ha ansvar för vilka som som ska ta hand om dessa 1-3 åringar som dom är i beroendeställning till kan få göra sådana felbedömningar... Denna rektor borde med hängas ut och stå till svars. Och kanske inse att det var ett riktigt dåligt misstag återigen att anställa en man på förskolan.
Hans närmaste vänner kunde inget ana, inte ens hans egen familj. Men rektorn skulle göra det? Dumskalle!
Citera
2024-10-03, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Gå och lägg dig.

Jag skrev innan jag visste vem individen var att de ser alltid ut som Anders eklund....och vilken överraskning att förövaren hade babyface och cocacola-bottnar precis som...gissa.

Hur tror du jag vet det. Tror du jag är synsk?

Möjligt att pedofiler generellt är "fulare" än andra, för målgruppen de vill attrahera är ju inte vuxna kvinnor. Och då avser jag inte ansiktsdrag, utan glasögon, vikt, frisyr och kläder. De anpassar troligen hela sin aura till att passa barn, barnsliga kläder och lekfullt beteende, sånt som gör att barnen älskar dem och vill vara nära dem.
Citera
2024-10-03, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Tydligen har det kommit fram att det har funnits vissa klagomål på mannen men vet inte mer än så. Han har dessutom blivit anklagad för sexuella trakasserier på tjejer när han gick I högstadiet.

Någon som förstått klagomålet? Pedofilen som känt en pappa ska ha frågat en pappa om hans dotter skulle vistas på förskolan en viss dag och då hade pappan ringt till rektorn och larmat om att frågan var märklig. Men det är väl knappast hela bilden, för det är väl inget konstigt med den frågan? 🤔
Senast redigerad av Florman 2024-10-03 kl. 18:04.
Citera
2024-10-03, 18:02
Medlem
Tycker det faktiskt blir jävligt osmakligt när fb-mobben ska utöva hat och hot mot ovetande familjemedlemmar. Nu känner sig familjen så pressad att de måste medverka i media, bara för att tydliggöra detta faktum. Lider med dem. Ingen vill vara kopplad till en pedofil förstår ni väl?
Citera
2024-10-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Undras var i genetiken som gått snett hos peddos? Har de funnits i alla tider? Konstigt inte det naturliga urvalet rensat ut dem..

Hade de bara haft sex med barn, så vore problemet löst, men bevisligen så har de ett socialt och/eller biologiskt tryck på sig att föröka sig, så de gör det parallellt och då rensas de inte ut. Samma sak med homosexuella
Citera
2024-10-03, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojkomojk
Hans närmaste vänner kunde inget ana, inte ens hans egen familj. Men rektorn skulle göra det? Dumskalle!

Folk hade dock ringt rektorn och klagat på honom. Då är det väl ändå slapphänt att inte agera? Kan knappast vara en typ av samtal som en rektor får dagligen. Är tydligt att det finns många rektorer som har fel jobb i vårt land, tanter som inte längre orkar jobba på golvet och bara sitter av tiden bakom ett skrivbord fram till pensionen.

Rektorerna måste fan engagera sig i sånt här. Även om de inte frågar män rakt ut om de är pedofiler, så kan de jaga bort dem genom att visa att de är på tårna på förskolan, att de lär barnen om stopp min kropp och håller ögonen öppna efter tecken på övergrepp, tror knappast att en pedofil vill jobba på en förskola där personalen öppet snackar om att barn utsätts för övergrepp hemma och på andra ställen
Senast redigerad av Florman 2024-10-03 kl. 18:32.
Citera
2024-10-03, 18:17
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Ja? Förmodligen är det så.

Inte en chans.
Citera
2024-10-03, 18:22
Medlem
Hur dog peddot?
Citera
2024-10-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Hur dog peddot?

Ställde sig på tågrälsen.
Citera
2024-10-03, 18:31
Medlem
Ser att flera tidningar skriver fel, att han är förskollärare. Stor skillnad på barnskötare och förskollärare.Barnskötare kan vem som helst bli, en lättare gymnasieutbildning. Förskollärare är ett par års studie på universitetet.
Citera
2024-10-03, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Tro på du. Det är självfallet mer än foton.

Du som vet, vilken källa har du på det?
Citera
2024-10-03, 18:38
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
De har väl även ett ansvar över vad sin personal företar sig?
De borde göra systematiska uppföljningar. De är ansvariga för rutiner och arbetssätt.

Hur ska dom rutinerna och uppföljningar se ut?
-Gör du något olämpligt på jobbet?
-Nej.
-Är du pedofil?
-Nej.

Uppföjingen avslutad.

Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Alltså snart får det bli kameror inne på förskolan. Samt en anställd som går igenom videomaterialet varje dag för att detta inte ska hända. Jag som skattebetalare kan betala detta, hellre än vissa andra saker. Vi måste skydda våra barn! Till varje pris från sådana här as!

Hur ska man veta att det inte är den anställda pedofilen som går igenom videomaterialet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in