2024-10-03, 17:16
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej200
Om någon hade vetat om det så hade dom anmält det såklart. Dumma dig inte i onödan.

Försvarar du pedofiler?
Citera
2024-10-03, 17:17
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Det finns alltid någon som vet.

Helt klart! Men för korkade för att inse eller veta vad dom skulle göra antagligen.
Citera
2024-10-03, 17:18
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Det finns ju korrupta män inom polisen också, men jag kan hålla med om att det är riskabelt med män anställda i förskolan. När jag var liten så var det inga män på det dagis jag var om dagarna.

När jag hämtade och lämnade min son så kan jag erkänna att det kändes lite obehagligt med män i personalen.
De skulle få en manlig förskolärare på ett dagis här men föräldrarna gjorde uppror så det blev inget. Han hamnade naturligtvis någon annanstans i kommunen.

Det finns män som är bra med barn men riskerna är helt enkelt för stora. I synnehet små barn som inte ens kan säga nej.

Dessa män kan komma in på fritids och när barnen är lite äldre.
Citera
2024-10-03, 17:19
Medlem
Undras var i genetiken som gått snett hos peddos? Har de funnits i alla tider? Konstigt inte det naturliga urvalet rensat ut dem..
Citera
2024-10-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Har han knullat dem eller är det bara lite tafs? Rätt stor skillnad.

Antagligen bara tafs. Annars hade de sagt våldtäkt istället för "bara" sexuella övergrepp. Dessutom är tjejerna så pass små fysiskt att utifall det varit mer än tafs hade det nog blivit fysiska skador på ett sätt som fått föräldrar att reagera och ev krävt sjukhusvård.
Citera
2024-10-03, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Undras var i genetiken som gått snett hos peddos? Har de funnits i alla tider? Konstigt inte det naturliga urvalet rensat ut dem..

Tror många pedofiler ligger med vuxna också och därmed förs deras gener vidare. Pedofili är delvis genetiskt men delvis kan sexuella störningar som yttrar sig på ett pedofilliknande sätt också utvecklas till följd av egen utsatthet för vuxen sexualitet under barndomen.
Citera
2024-10-03, 17:22
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nu har systern intervjuats av tv4 också. Varför är familjen så mycket med i media? Visst att dom känner skuld men varför ska dom få plats i media just nu?!
Sitt där och ransaka er själva istället. Peddot har ju ändå fostrats här och blivit det han blivit av någon anledning.
Tv 4 borde lämna familjen i fred.
Citera
2024-10-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Tror många pedofiler ligger med vuxna också och därmed förs deras gener vidare. Pedofili är delvis genetiskt men delvis kan sexuella störningar som yttrar sig på ett pedofilliknande sätt också utvecklas till följd av egen utsatthet för vuxen sexualitet under barndomen.
Ja det är en rundgång
Undras om det ökat eller minskat
Borde minskat tycker man
Har de flesta peddos barn?
Citera
2024-10-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Ja han kommer säkert från en fullt fungerande familj och har varit fullt normal förutom det här lilla avvikande mönstret
Ja? Förmodligen är det så.
Citera
2024-10-03, 17:44
Medlem
Det behöver bli en förändring på detta nu. Sluta anställ män i förskolorna!!! Om det fanns en namnunderskrift på detta är jag övertygad att många hade skrivit på, det finns MÅNGA föräldrar som bett förskolor att manliga pedagoger inte får byta blöja, men de blir nekade pga diskriminering... därav är det många som söker sig till förskolor utan män.

VEM är denna rektor med så otroligt dåligt omdöme som anställt mannen? Att ha ansvar för vilka som som ska ta hand om dessa 1-3 åringar som dom är i beroendeställning till kan få göra sådana felbedömningar... Denna rektor borde med hängas ut och stå till svars. Och kanske inse att det var ett riktigt dåligt misstag återigen att anställa en man på förskolan.
Citera
2024-10-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Är du dum i huvudet?

Han filmade ju en pedofilisk och brottslig akt på de stackars barnen, han har två händer som då är upptagna. Det är minuter, inte sekunder och hålla på och gumla med mobil. Inte en stilla vägg.

Att han filmat är ingenting jag öht sett några uppgifter om, utan åsyftas fotografering. Om du inte tror att det går på ett ögonblick att exempelvis fotografera ett underliv vid blöjbyte så tror du fel, i synnerhet ungdomar är otroligt snabba med sina kameror.

Undrar även om du missade att jag skrev att han haft hela natten på sig om det stämmer att det är ett nattis, då han förmodligen arbetat ensam. Självklart har det isåfall funnits tid att även filma, du behöver inte förutsätta att folk är tappade bakom en vagn, bara för att man inte skriver saker rakt ut.
Citera
2024-10-03, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Ja det är en rundgång
Undras om det ökat eller minskat
Borde minskat tycker man
Har de flesta peddos barn?

Kliniska pedofiler brukar undvika sex med vuxna kvinnor, men många har ju trots allt en biologisk drift att föröka sig, så vet inte hur det ser ut på den punkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in