2024-10-03, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Sysslar inte med astrologi men funderar ändå om stjärntecken har betydelse för pedofili. För det påstås ju att alla tecken har sina speciella egenheter.
Stjärntecken har ingen betydelse för någonting.
Dock är det inte omöjligt att människor som är födda någon viss period på året är överrepresenterade, men det beror i så fall inte på stjärntecknet i sig.
Exempelvis så är människor som är födda tidigt på året (Vattumannens stjärntecken) oftare professionella idrottare än människor födda senare. Det beror på att de har ett fysiologiskt försprång mot andra barn som är ett antal månader yngre och således svagare i genomsnitt. Sånt är av betydelse i ung ålder.
Vem vet, det kanske finns något liknande fenomen för pedofiler. Vet du om man har gjort någon undersökning på detta?
Senast redigerad av Tickelitu 2024-10-03 kl. 12:38.
Citera
2024-10-03, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyprez
Ännu en åker dit (Napp #488).

Hur kommer det sig att en överviktig gammal gubbe tror att en 14-åring vill ligga med honom?
Ojoj inte lite naiv du. Många småbrudar som vill suga en kuk för en flaska vodka men fortsätt du vara korkad
Citera
2024-10-03, 12:56
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Undrar hur det gick för han som satt och runkade på huk på kontoret. Har för mig han arbetade med ekonomi.

Tänker du på Napp #288?

https://dumpen.se/2023/10/05/jag-jobbar-bara-lite-napp-288-lidkoping/
Citera
2024-10-03, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tänker du på Napp #288?

https://dumpen.se/2023/10/05/jag-jobbar-bara-lite-napp-288-lidkoping/
Ja den token är det.
Citera
2024-10-03, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Där drog man på smilgroparna.

Men för all del.

Rebus på #488 Ser ni vad jag skriver?

Förnamn 1: Får ofta smeknamnet "Kalle". Har bildat par med Ada. Fyra bokstäver.

Förnamn 2: Namnet i boktiteln "Herr ****s Penningar", av Selma Lagerlöf.

Förnamn 3: Samma som idrottsprofilerna Jönsson (hockey), Pettersson (fotboll), Brink (skidor), Persson (pingis), Aukland (skidor).

Efternamn: Bokstav 1-3: Inte arm men den andra extremiteten som fötterna sitter på. Bokstav 4-6: Motsatsen till upp, stavas med d. Bokstav 6-8: Bergoch***bana.

Född: Den 26 i månaden före den månad mördade utrikesminister Anna Lindh föddes.

Detta med alla dessa rebusar för att identifiera jäddor, har ironiskt nog blivit som en underhållande syssla i sig själv. Lite som att sitta med ett korsord eller liknande.
Citera
2024-10-03, 14:46
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djehklfl
Detta med alla dessa rebusar för att identifiera jäddor, har ironiskt nog blivit som en underhållande syssla i sig själv. Lite som att sitta med ett korsord eller liknande.
Stämmer. Ett ganska underhållande tidsfördriv. Tänk att det kunde komma något så gott ur att man inte får maska namnen i den här tråden.
Citera
2024-10-03, 14:47
Medlem
Obehaglighetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Gubben är gift, undrar vad frugan tycker när hon får reda på att han trånar efter unga grabbar...

Låter lite som John Wayne Gacy.....
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy

Hur kan ni veta vad jag har skrivit!? Vilken jävla pannbiff!
Senast redigerad av Obehagligheten 2024-10-03 kl. 15:11.
Citera
2024-10-03, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Dom kan väl ändå inte gå på jobbet!?

En sjukskrivning är nog närmast va?

Har vi någon här som haft en Dumpen gädda i omedelbara närheten? Typ arbetskamrat, granne, polare eller så?

Och sett resultatet inifrån så att säga...

Jag skäms nästa att säga det men jag känner #488.
Jag fick en smärre chock när jag såg detta. Kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig att denne man höll på med sådant här.
Jag lider med hans offer och med hans fru.
Citera
2024-10-03, 15:57
Medlem

Verkar som att farbrorn valt att inte visa sin adress på några sökmotorer alls. Varken MrKoll, Ratsit eller MerInfo.
Undrar om det alltid varit så eller om det va något som valdes göra efter att han blev konfronterad?

Han tycks dock inte veta eller fatta att frun fortfarande går att söka på. På henne finns adressen. Men det är klart. Vad ska man förvänta sig av någon som blir chockad över att någon annan läst vad han skrivit?
Citera
2024-10-03, 16:11
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeBuddy

Verkar som att farbrorn valt att inte visa sin adress på några sökmotorer alls. Varken MrKoll, Ratsit eller MerInfo.
Undrar om det alltid varit så eller om det va något som valdes göra efter att han blev konfronterad?

Han tycks dock inte veta eller fatta att frun fortfarande går att söka på. På henne finns adressen. Men det är klart. Vad ska man förvänta sig av någon som blir chockad över att någon annan läst vad han skrivit?

Jag sökte precis på namnet enligt Hassans rebus, han kommer upp både på Ratsit, Hitta och Mrkoll. Det är typ en gårdsadress med ett namn och nummer istället för gatan/vägen.
Senast redigerad av Wotan 2024-10-03 kl. 16:14.
Citera
2024-10-03, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag sökte precis på namnet enligt Hassans rebus, han kommer upp både på Ratsit, Hitta och Mrkoll. Det är typ en gårdsadress med ett namn och nummer istället för gatan/vägen.

My bad! Delvis. På MrKoll står det dock " xxxx har aktivt valt att inte visa sin utdelningsadress i den här tjänsten just nu."

Men du har rätt, den stod visst på de övriga sökmotorerna. Tack för upplysningen. Jag får sluta va så ivrig och dra så snabba slutsatser.
Citera
2024-10-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Men namnet som står i chatten stämmer väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in