2024-10-03, 07:28
Avslutad
Någon som har rebus på gädda 488 ?

https://dumpen.se/2024/10/02/ser-ni-vad-jag-skriver-napp-488-varberg/

(Jag bara skojade)
Citera
2024-10-03, 09:19
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Dom kan väl ändå inte gå på jobbet!?

En sjukskrivning är nog närmast va?

Har vi någon här som haft en Dumpen gädda i omedelbara närheten? Typ arbetskamrat, granne, polare eller så?

Och sett resultatet inifrån så att säga...

Ja det borde vi ha!

Han senaste från Varberg verkar inte direkt ha huvudet mot marken, förstod knappt vad dumpen var, känns som han går direkt till arbetet och bara kör på.

Förövrigt:

Det finns en gädda från i somras, han var lite av en lokalkändis bland roddare i Göteborg och var ordförande i Mölndals roddklubb.

https://dumpen.se/2024/06/15/tungan-napp-428-goteborg/

https://www.gp.se/sport/molndal-snabbast-i-alvrodden.a7540de3-3206-4555-9d0e-aad06b60ff53

Han har helt iskallt kvar sin facebook, instagram (5 konton), twitter etc. Verkar vara helt kylig och bara kör på, funderar lite då och då på honom. Man undrar hur det går, verkar bo kvar med sin fru i samma lägenhet dessutom.
Citera
2024-10-03, 09:39
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Någon som har rebus på gädda 488 ?

https://dumpen.se/2024/10/02/ser-ni-vad-jag-skriver-napp-488-varberg/

(Jag bara skojade)
Där drog man på smilgroparna.

Men för all del.

Rebus på #488 Ser ni vad jag skriver?

Förnamn 1: Får ofta smeknamnet "Kalle". Har bildat par med Ada. Fyra bokstäver.

Förnamn 2: Namnet i boktiteln "Herr ****s Penningar", av Selma Lagerlöf.

Förnamn 3: Samma som idrottsprofilerna Jönsson (hockey), Pettersson (fotboll), Brink (skidor), Persson (pingis), Aukland (skidor).

Efternamn: Bokstav 1-3: Inte arm men den andra extremiteten som fötterna sitter på. Bokstav 4-6: Motsatsen till upp, stavas med d. Bokstav 6-8: Bergoch***bana.

Född: Den 26 i månaden före den månad mördade utrikesminister Anna Lindh föddes.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-10-03 kl. 09:51.
Citera
2024-10-03, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Gubben är gift, undrar vad frugan tycker när hon får reda på att han trånar efter unga grabbar...

Han verkar inte se några stora problem i detta. Rolfstorp är ett väldigt litet ställe och inte ens Varberg är stort så han är nog känd av många. Dialekten talar för att han är född där och t-shirten för att han jobbar med jordbruk/djur. Så aningslös om Dumpen att han troligen inte visste om dess existens.
En gädda som på FB kommer passera utan att uppmärksammas alls.
Citera
2024-10-03, 10:06
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Gäddstatistik

Det här inlägget innehåller lite statistik som har efterfrågats i tråden. Inlägget kan komma att utökas med fler kategorier och finns länkat i min signatur. Hör gärna av dig om du vet att något behöver uppdateras.

Denna uppdatering: Instagrammannen #171 och Elscootergäddan #433 försvinner från listan över oidentifierade gäddor.

Utvandrade:

Äldsta:

Yngsta:

Dubbelgäddor:

Avlidna:

Oidentifierade:
Ser att du lägger en del jobb på det statistiska. Har själv funderat lite på gemensamma nämnare kring gäddorna, och utan att ha forskat närmare, kommit fram till att en stor del av dem är födda i Kräftans tecken.

Sysslar inte med astrologi men funderar ändå om stjärntecken har betydelse för pedofili. För det påstås ju att alla tecken har sina speciella egenheter.
Citera
2024-10-03, 10:18
Medlem
Rumpkorvens avatar
Undrar när den första kändisen ska bli haffad av dumpen?
Citera
2024-10-03, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Ser att du lägger en del jobb på det statistiska. Har själv funderat lite på gemensamma nämnare kring gäddorna, och utan att ha forskat närmare, kommit fram till att en stor del av dem är födda i Kräftans tecken.

Sysslar inte med astrologi men funderar ändå om stjärntecken har betydelse för pedofili. För det påstås ju att alla tecken har sina speciella egenheter.

Haha tack. En del kvinnor jag har varit med genom åren har haft ett intresse för stjärntecken, dom sitter och jämför stjärntecken, om dom deras stjärntecken är kompatibelt med X osv.
Avfärdar man det som bluff och båg så blir det livat.
Nästa gång det blir på tal om stjärntecken så ska jag upplysa dom om denna nya vetskap om Kräftan och sambandet med pedofili.
Senast redigerad av korvstofft 2024-10-03 kl. 10:42.
Citera
2024-10-03, 10:55
Medlem
Cyprezs avatar
Ännu en åker dit (Napp #488).

Hur kommer det sig att en överviktig gammal gubbe tror att en 14-åring vill ligga med honom?
Citera
2024-10-03, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Undrar när den första kändisen ska bli haffad av dumpen?
Gubben som inte e publicerad från sommaren 23som etc skrev om ska vara en känd profil skrevs det om har ja för mig
Citera
2024-10-03, 11:44
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Gäddstatistik

Det här inlägget innehåller lite statistik som har efterfrågats i tråden. Inlägget kan komma att utökas med fler kategorier och finns länkat i min signatur. Hör gärna av dig om du vet att något behöver uppdateras.

Denna uppdatering: Instagrammannen #171 och Elscootergäddan #433 försvinner från listan över oidentifierade gäddor.

Utvandrade:

Äldsta:

Yngsta:
Ambitiöst, kan bara buga och tacka!
Dubbelgäddor:

Avlidna:

Oidentifierade:

Ambitiöst, kan bara buga och tacka!
Citera
2024-10-03, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Newforest
Har du elr nån revys på 290?

Förnamn: samma som Schumacher, tysk racingförare
Mellannamn: Samma förnamn som Ulrich, trummis i Metallica
Efternamn Samma som Pernilla, tidigare svensk skidåkerska.
Citera
2024-10-03, 12:30
Medlem
Undrar hur det gick för han som satt och runkade på huk på kontoret. Har för mig han arbetade med ekonomi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in