2024-10-02, 17:52
Medlem
Offerviljas avatar
Dan Eriksson är ikväll gäst i programmet Raka rör med Jeff Ahl:

https://www.youtube.com/watch?v=92HrlYwGuJA
Citera
2024-10-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Detta är verkligen intressant för att inte tala om häpnadsväckande information. Så Magnus Söderman har njutit av unga tjejer på bordeller i Tyskland. Och detta är svenskarnas kyrka andliga ledare vi talar om. Undrar vad hans församling skulle anse om detta?

Magnus Söderman är en livsnjutare som gillar dyr och sällsynt sprit. Vem kunde ana att han även gillar att köpa samt avnjuta unga tjejer. Att gå på bordeller kostar stora summor pengar så det här är ännu ett bevis på välståndet de här männen lever i.

Vad vet du om Dan Erikssons, Jalle Horn och Björn Björkqivst? Är även de flitiga bordellbesökare?

Söderman skriver i chatten nu att han är nykterist.
Citera
2024-10-02, 20:22
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Söderman skriver i chatten nu att han är nykterist.

Magnus Söderman har många gånger talat om sin kärlek till fin och dyr whiskey och andra alkoholhaltiga drycker. Han har även avslöjat sina jättelika gömmor med alkohol som han har undanstoppad i husen där i Älgarås. Sprit och vin för tiotusentals kronor. Att han nu blivit nykterist låter osannolikt. Jag såg att han skrev detta i chatten men det överensstämmer inte med hans karaktär. Han skrev dessutom att han drack radler som är en blandning av öl och läsk. Det är ju långt ifrån nyktert....
Citera
2024-10-02, 20:37
Medlem
gotets avatar
Enligt en användare som säger sig vara med i NMR så skall detta vara Jonas De Geers slott: https://ibb.co/48ZssF0

Det skall ligga på en ö längst svenska kusten (står om detta i tråden om Jonas De Geer) och detta skall även vara fortet som Jonas De Geer sänder radio motströms ifrån. Som whiskeytango84 tidigare nämnt så är Jonas De Geer nykter i dagsläget men väldigt ljusskygg. Han lämnar sällan ön eller ens slottet enligt uppgifter här på flashback. Hursomhelst så ser Jonas De Geers borg väldigt flådig och lyxig ut och nu när han har slutat supit sparar han mer pengar på spriten som han kan använda till annat.

Trots detta så hittar jag mycket information om att Jonas De Geers slott ligger i skottland. Är det någon som vet vart det ligger?
Senast redigerad av gotet 2024-10-02 kl. 20:40.
Citera
2024-10-03, 03:20
Medlem
Citat:
Enligt en användare som säger sig vara med i NMR så skall detta vara Jonas De Geers slott: https://ibb.co/48ZssF0

Det skall ligga på en ö längst svenska kusten (står om detta i tråden om Jonas De Geer) och detta skall även vara fortet som Jonas De Geer sänder radio motströms ifrån. Som whiskeytango84 tidigare nämnt så är Jonas De Geer nykter i dagsläget men väldigt ljusskygg. Han lämnar sällan ön eller ens slottet enligt uppgifter här på flashback. Hursomhelst så ser Jonas De Geers borg väldigt flådig och lyxig ut och nu när han har slutat supit sparar han mer pengar på spriten som han kan använda till annat.

Trots detta så hittar jag mycket information om att Jonas De Geers slott ligger i skottland. Är det någon som vet vart det ligger?
Men för helvete Jonas DeGeer har varken slott eller Borg, möjligtvis någon sunkig lägenhet och är dessutom arbetslös.

Om någon påstår något annat så är den personen grov mytoman.
Citera
2024-10-03, 05:57
Medlem
Offerviljas avatar
Dan Eriksson var lika fantastisk hos Jeff Ahl igår som han var för några veckor sedan när Mark Collett intervjuade honom. Är den här föreningens ordförande Sveriges intelligentaste nationalist? Härligt också att höra Jeff hylla DFS!
Citera
2024-10-03, 12:14
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Men för helvete Jonas DeGeer har varken slott eller Borg, möjligtvis någon sunkig lägenhet och är dessutom arbetslös.

Om någon påstår något annat så är den personen grov mytoman.

Om du läser tråden om Jonas De Geer här på flashback så finns jättemycket information om hans slott/kloster. Jag har även hittat information på andra nationalistiska forum om detta. Så det stämmer inte alltså? Så Jonas De Geer är idag pank precis som Björn Björkqvist? Hur kan det vara möjligt med tanke på att han är av adlig börd och kommer från en stenrik familj? Jonas De Geer borde rimligtvis vara väldigt förmögen.
Citera
2024-10-03, 12:17
Medlem
Obehaglighetens avatar
Citat:

Nej, det är ett slott i Frankrike, till salu dessutom; https://www.cabinetlenail.com/en/annonces/ref-na4-1277/15th-century-castle-with-neo-gothic-decoration-for-sale-in-chateauroux/ Men det är kanske Jonas som säljer?

3 750 000 € i mäklaravgift...
Citera
2024-10-03, 12:24
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obehagligheten
Nej, det är ett slott i Frankrike, till salu dessutom; https://www.cabinetlenail.com/en/annonces/ref-na4-1277/15th-century-castle-with-neo-gothic-decoration-for-sale-in-chateauroux/ Men det är kanske Jonas som säljer?

3 750 000 € i mäklaravgift...

Jag har ingen information om att Jonas De Geers slott skulle ligga i Frankrike. whiskeytango84 påstår dessutom att Jonas De Geer inte ens bor i ett slott utan i en sunkig lägenhet. Den där NMR snubben som delade bilden och informationen till mig måste vara ute och cykla rejält.

Jonas De Geer skall idag dessutom vara pank men jag har några fler källor som jag skall undersöka. Nämligen Jonas De Geers inblandning i ockultismen, jag har hittat ett spår och återkommer när jag har mer information.
Citera
2024-10-03, 12:25
Medlem
Citat:
Om du läser tråden om Jonas De Geer här på flashback så finns jättemycket information om hans slott/kloster. Jag har även hittat information på andra nationalistiska forum om detta. Så det stämmer inte alltså? Så Jonas De Geer är idag pank precis som Björn Björkqvist? Hur kan det vara möjligt med tanke på att han är av adlig börd och kommer från en stenrik familj? Jonas De Geer borde rimligtvis vara väldigt förmögen.
Nej han ses mer eller mindre som familjens svarta får och har ett minst sagt komplicerat förhållande till resten av släkten, hans far är förövrigt död.

De är av adlig börd ja och hans föräldrar har väl haft det gott ställt.

Jonas skrev lite för olika PK tidningar innan han blev persona non grata i den branschen pga sina politiska åsikter. Vad han har jobbat mer med i Sverige vet jag inte förutom att han var med och startade tidningen Salt som var minst sagt icke pk och fick väl lite lön därifrån innan tidningen gick i graven.

Han drog till Skottland med familjen pga politiska trakasserier här hemma och jobbade ett tag som lärare där.

Sedan så tog han familjen och flyttade igen till Orkneyöarna och jobbade som brevbärare där för att få ekonomin att gå ihop och hans fru jobbade inom vården tror jag om jag inte minns fel och nej de bodde inte i ett kloster utan i ett vanligt hus.

När han och frun separerade drog han till Tyskland för att podda på plats med Dan och Magnus som hade bosatt sig där båda två och fick väl lite lön för det.

Sedan skar det sig mellan honom och dem och han drog hem till Sverige igen och har vad jag vet inte jobbat sedan dess och har mer eller mindre varit dödssjuk, vårdats på sjukhus under flera månader en period och är tydligen hyfsat handikappad idag tex går med käpp så han lär aldrig arbeta mer.

Han har haft det så jävligt rent ekonomiskt sedan han kom hem så att han tigger om Swischdonationer för att överleva ekonomiskt och det är inte likt Jonas om det inte är akut.

Klosterhistorien är en jävla myt som tom hamnade på Wikipedia och trots att Jonas var i kontakt med dem så vägrade de plocka bort den men numera tror jag att det faktiskt är bortplockat därifrån.

Förövrigt så bor han i en simpel lägenhet någonstans i Stockholmsområdet då han mer eller mindre har vuxit upp där och det är hemmaplan för honom.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-10-03 kl. 12:36.
Citera
2024-10-03, 12:35
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nej han ses mer eller mindre som familjens svarta får och har ett minst sagt komplicerat förhållande till resten av släkten, hans far är förövrigt död.

De är av adlig börd ja och hans föräldrar har väl haft det gott ställt.

Jonas skrev lite för olika PK tidningar innan han blev persona non grata i den branschen pga sina politiska åsikter. Vad han har jobbat mer med i Sverige vet jag inte.

Han drog till Skottland med familjen pga politiska trakasserier här hemma och jobbade ett tag som lärare där.

Sedan så tog han familjen och flyttade igen till Orkneyöarna och jobbade som brevbärare där för att få ekonomin att gå ihop.

När han och frun separerade drog han till Tyskland för att podda på plats med Dan och Magnus som hade bosatt sig där båda två och fick väl lite lön för det.

Sedan skar det sig mellan honom och dem och han drog hem till Sverige igen och har vad jag vet inte jobbat sedan dess och har mer eller mindre varit dödssjuk, vårdats på sjukhus under flera månader en period och är tydligen hyfsat handikappad idag tex går med käpp så han lär aldrig arbeta mer.

Han har haft det så jävligt rent ekonomiskt Sedan han kom hem så att han tigger om Swischdonationer för att överleva ekonomiskt och det är inte likt Jonas om det inte är akut.

Klosterhistorien är en jävla myt som tom hamnade på Wikipedia och trots att Jonas var i kontakt med dem så vägrade de plocka bort den men numera tror jag att det faktiskt är bortplockat därifrån.

Förövrigt så bor han i en simpel lägenhet någonstans i Stockholmsområdet då han mer eller mindre har vuxit upp där och det är hemmaplan för honom.

Tack så mycket för din insikt whiskeytango84. Borde inte Jonas De Geer ha ärvt en stor del av sin fars förmögenhet om han gick bort? Kanske har Jonas De Geer levt på detta arv de senaste åren och hållit låg materialistisk profil så att pengarna skall räcka så länge som möjligt. Han verkar ha offrat det mesta av sitt liv för den nationalistiska kampen. Det skall Jonas De Geer ha står eloge för.

Jonas De Geer är en väldigt mytomspunnen karaktär på nätet. Nästan som en greve Dracula med övernaturliga krafter. Bra att han slutat kröka och lägger pengarna på vettigare saker.
Citera
2024-10-03, 12:38
Medlem
Citat:
Tack så mycket för din insikt whiskeytango84. Borde inte Jonas De Geer ha ärvt en stor del av sin fars förmögenhet om han gick bort? Kanske har Jonas De Geer levt på detta arv de senaste åren och hållit låg materialistisk profil så att pengarna skall räcka så länge som möjligt. Han verkar ha offrat det mesta av sitt liv för den nationalistiska kampen. Det skall Jonas De Geer ha står eloge för.

Jonas De Geer är en väldigt mytomspunnen karaktär på nätet. Nästan som en greve Dracula med övernaturliga krafter. Bra att han slutat kröka och lägger pengarna på vettigare saker.
Ja det går så jävla många konstiga historier om honom bla det här med klostret och att han skulle vara stenrik osv.

Vad jag vet så lever hans mor fortfarande och då var det hon som ärvde allt efter fadern som brukligt är (som förövrigt gick bort i cancer om jag inte minns fel).

Jonas ärver ingenting förrän den dagen hans mor går bort och ska då dela arvet med sina syskon.

Hans familj har alltid haft det gott ställt men det där med att de tillhör en gammal adelsläkt är mest formalia idag så de sitter inte på några gigantiska rikedomar direkt.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-10-03 kl. 12:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in