Citat:
Ursprungligen postat av
fractal inhaler
Vilken söt kommentar, konstig lukt finns inte, din läsförståelse verka ha vissa brister men jag är inte den som dömer.
Så Quick One är en fantastisk liten lowryder som är perfekt på balkongen stealth så det räcker sätt dom
bakom tomatplantor så blir det ännu mer osynligt.
Dum i huvet kommentaren var lite onödig, inga grannar har ringt polisen då dom inte har något att ringa om som du borde ha förstått av det jag skrivit tidigare.
Till er andra sköna gröna så kommer en uppdatering vad det lider.
jag vet mycket väl hur RQS funkar och varför det går så bra för dem.. "coola" produktnamn på generiska plantor riktade till amatörer. Det luktar hursom.. lowryder betyder bara att det är en liten planta, likt northern lights vilket också är indica planta som är mindre än sativa plantor.
Lowryder är bara ett "coolt namn" dessutom har du för små krukor det är därför det är så stora mellanrum på stammen, det är även bevis på bristande näring i jorden.. hade du "prunat" dem under växtfasen hade du kunnat fått dubbel och till och med trippel yield men du är amatör och förmodligen första gången du planterar så du är ursäktad...
det är helt meningslöst att ha dem på balkongen, du kan ha dem på toan och de kommer växa lika fint ändå för att det är en "weed" dvs "ogräs" och de är genetiskt framtagna för att man inte ska behöva vara botanist för att få bästa resultat.
Konstig lukt finns inte för att du lever mitt upp i det 24/7, ställ dem bakom tomaterna så kommer man ändå se skillnaden då tomatplantans löv är mörkare och har annan form. Du vet inte om någon ringt för än polisen ringer på dörren.
din arrogans är fascinerande men jag önskar all lycka med framtida odlingar och och att det smakar väl