2024-10-02, 23:20
Medlem
Varnade inte USA om detta 2023?

https://www.tv4.se/artikel/4Y1zAR6CUZhMZPuEUEAi2o/usa-larmade-om-pedofilen-redan-2023-ip-adressen-kunde-inte-sparas
Senast redigerad av Tagitale778 2024-10-02 kl. 23:31.
Citera
2024-10-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Han tog sitt liv men materialet var tydligen inte spritt utan för familen att hitta. DET måste vara snudd på värre. Men om det aldrig spreds, ..

Nej! Polisen gjorde husrannsakan hemma hos honom o tog hans dator/mobil efter tips. Fanns inte skäl just då för o anhålla honom. O han tog livet av sig direkt efter det. Han visste att han va körd!
O när dom gick igenom hans dator/mobil så hittade dom allt material men kan inte åtala för han redan är död.

Så NEJ familjen har inte hittat någonting.
Senast redigerad av 1891-019 2024-10-02 kl. 23:24.
Citera
2024-10-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Han tog sitt liv men materialet var tydligen inte spritt utan för familen att hitta. DET måste vara snudd på värre. Men om det aldrig spreds, ..

Polisen gjorde husrannsakan i hans hem och beslagtog dator, mobil mm där bilderna sedan hittades. Dagen efter tog han livet av sig. Det var inget som familjen hittade efter självmordet.
Citera
2024-10-02, 23:26
Medlem
Var e bilden på äcklet? AB har censurerat den!
Citera
2024-10-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luniberry
Här är hans grav
https://imgur.com/a/AMoApmk

Tidsfråga innan den fuckas upp hoppas jag!
Citera
2024-10-02, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrizzy
Folk verkar inte riktigt förstå händelseförloppet.. Polisen fick information, åkte till mannen och gjorde husrannsakan, meddelade mannen att komma på förhör någon dag senare, han fick panik och tog sitt liv.

Och där hittades över 400-tusen filer med övergrepps-material. Redan 2023 fick svenska polisen tips från USA Men polisen här hemma hittade inte ip-adressen. Min tanke är att detta äckel inte bara tittat på barns kön utan det är mycket grövre grejer. Så jävla sjukt, vore det mina barn veteefan vad jag tagit mig till. Om den jävel levat skulle någon säkert slåhjäl han med järnrör eller nått liknande.
Senast redigerad av Mamma-mia0 2024-10-02 kl. 23:32.
Citera
2024-10-02, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagitale778
Varnade inte USA om honom 2023?

https://www.tv4.se/artikel/4Y1zAR6CUZhMZPuEUEAi2o/usa-larmade-om-pedofilen-redan-2023-ip-adressen-kunde-inte-sparas

?? Det står ju klart o tydligt att ip-adressen INTE gick o spåra då!

Polisen blev alltså tipsade 2023 om en ip-adress i Sverige där det fanns dokumenterade övergrepp på barn, men polisen kunde inte hitta vem det tillhörde.
Först nu i efterhand kunde man länka tipset till CW.
Citera
2024-10-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Var e bilden på äcklet? AB har censurerat den!

https://www.facebook.com/share/WZJ9igkGwAoSm29S/?mibextid=LQQJ4d
Citera
2024-10-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Tidsfråga innan den fuckas upp hoppas jag!

Varför? Drabbar bara hans anhöriga som inte har med hans brott att göra.
Citera
2024-10-02, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Fullständigt korrekt. Det är ingen mänsklig rättighet att få jobba med små barn. I hemmet blir pappa viktigare ju äldre barnet blir och precis samma princip gäller i barnomsorgen. All min erfarenhet både som pappa och som ung vikarie i barnomsorgen säger mig att förskolan skulle vara både bättre och tryggare med enbart kvinnlig personal. Det går liksom inte att spela innebandy eller skjuta pilbåge med ettåringar.

Du kommer aldrig att känna dig mer överflödig som man än på en småbarnsavdelning. Eller som pappaledig åt din sexmånaders bäbis. Om du inte lärt dig amma möjligen.

Samhällets roll är inte att tillhandahålla ställföreträdande pappor. Förhoppningsvis finns en ”manlig förebild” hemma, som inte är pedofil.

Äntligen någon med ett sansat svar och som har barnens perspektiv i fokus, tack 🙏🏻
Citera
2024-10-02, 23:35
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Krävs väl ändå en del för att implementera ett nationellt förbud för män för att arbeta med blöjbarn och det kan få negativa konsekvenser i exempelvis glesbygd där man då kan drabbas av personalbrist. Man skulle även tvingas rotera personal mellan avdelningar ifall manliga vikarier kom till en småbarnsavdelning, vilket inte är helt ovanligt. Hela tiden med en hemsk tanke i bakhuvudet om att organiseringen beror på pedofili.

Hade fler män tänt på så här små barn, så hade vi väl sett fler fall och fler män som aktivt sökt sig till blöjbarnen. Tror faktiskt att den här snubben är ett unikum och de är hemska, men ska de här få dårarna för den skull få förändra hela förskoleverksamheten?

Har det framkommit att det bara var blöjbarn? Har funderat varför inte någon har berättat för föräldrar men det förklarar saken
Citera
2024-10-02, 23:41
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luniberry
Här är hans grav
https://imgur.com/a/AMoApmk

Vilka föräldrar, vilka syskon är det som bekostar en fin gravsten till en störd pedofil som förgripits sig på barn?

Vem fan är de där snubbarna, Martin och Andreas, från Tyskland. De vill jag leta reda på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in