2024-09-30, 13:18
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Vid vilken tidpunkt säger han detta?
Jag orkar inte titta/lyssna från 3 min o framåt.

Ifrån min 3.00 till ca 3.30......
Citera
2024-09-30, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
**************************BREAKING NEWS***************************

Håkan Bergmark erkänner att INTE han har varit officier eller reservofficer utan bara värnpliktig!!!!!!

Lyssna ifrån 3 minuter och en kort bit framåt!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=wyz0ycYpb9s

Så går det när man ljuger för mycket!!!!!!

**************************BREAKING NEWS***************************

Ja, och helt plötsligt är alla militärer dumma i huvudet, det är ju så man kan skratta halsen ur led
Citera
2024-09-30, 16:25
Medlem
NyaHenriksss avatar
https://rumble.com/v5gtjxx-hlsopanelen-linus-noremalm.html?e9s=src_v1_upp
16 min

Denna var ny för mig.
I mellanstadiet eller högstadiet hade han varit i Polen, Ungern, Rumänien och Ryssland när han paddlade kanot i svenska ungdomslandslaget.
Starkt jobbat när man är 10-16 år gammal!
Citera
2024-09-30, 18:00
Medlem
HB är historier går som vanligt inte ihop.
HB känns ju som en malaj när han pratar om FM han kom o vet ju ingenting.på riktigt!
Dem sitter o gnäller i Porrklubben över attRyssland är sura på Sverige för att vi gick med i Nato.
Och vad hemska Svenska politiker är.
Hade inte deras Idol Putin skickat sitt ultimatum till Sverige med massa krav.
Så hade Alldrig Nato vänner som Uffe puffe mfl fått med oss i Nato.
Tacka fan att dem är sura var ju just det dem skulle förbjuda oss att göra.
Jävla idioter som går på allt Ryssland säger.
Totalt odugliga Clowner.
Senast redigerad av Koktiskit 2024-09-30 kl. 18:09.
Citera
2024-09-30, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
https://rumble.com/v5gtjxx-hlsopanelen-linus-noremalm.html?e9s=src_v1_upp
16 min

Denna var ny för mig.
I mellanstadiet eller högstadiet hade han varit i Polen, Ungern, Rumänien och Ryssland när han paddlade kanot i svenska ungdomslandslaget.
Starkt jobbat när man är 10-16 år gammal!

Han berättar också likande historia i sitt privata vintertal då han inte fick vara med swebbtv eller de som kör den grejen.
Ca 4.40 in https://youtu.be/gf-e81I1kWU?si=W9w1W9w7PuqNTlCH då går han i 7-8 årskurs. Undrar om det är en slump att han berättar om medlemskapet i Moderaterna i båda videorna efter historien om kanoterna.
Citera
2024-09-30, 21:30
Medlem
HB har långe påstått att han var värnpliktig officer i många år vilket är omöjligt.

Är det där med VPL Fänrik som han tror är en tjänst gärnings grad.
Var ju att man avslutade utbildningen som VPL Fänrik inget man tjänstgjorde som under Värnplikten.
Ibland är han även VPL Löjtnant det finns inte.
Bara ljug.
Citera
2024-09-30, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Han berättar också likande historia i sitt privata vintertal då han inte fick vara med swebbtv eller de som kör den grejen.
Ca 4.40 in https://youtu.be/gf-e81I1kWU?si=W9w1W9w7PuqNTlCH då går han i 7-8 årskurs. Undrar om det är en slump att han berättar om medlemskapet i Moderaterna i båda videorna efter historien om kanoterna.

De där fyllevideorna är saknade. Sitta i sin bögklubb och ljuga och skälla på allt och alla samt hylla Putin känns tröttsamt. HB på fyllan däremot, det var underhållning på riktigt.
Citera
2024-09-30, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
De där fyllevideorna är saknade. Sitta i sin bögklubb och ljuga och skälla på allt och alla samt hylla Putin känns tröttsamt. HB på fyllan däremot, det var underhållning på riktigt.

Blir lite kul också då han i dessa videos förkastar han all Rysslands politik, alla var fattiga och ingen demokrati.. men nu är Ryssland bäst av alla
Citera
2024-10-01, 11:01
Medlem
Svenskodlats avatar
Frihetsnytt framstår som ännu mer idiotiska när de presenterat HB som marinofficer i alla sammanhang.
Citera
2024-10-01, 13:10
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat
Frihetsnytt framstår som ännu mer idiotiska när de presenterat HB som marinofficer i alla sammanhang.

Likaså de frihetstomtar som ändå verkar ha verifierad militär bakgrund som Roger Richthof, McGregor mm som bara köper Håkans uppenbara lögner rakt av. Att dessa inte blir provocerade eller det igenom lögner är för mig en gåta, stolen valor är ett rött skynke för riktiga militärer!
Citera
2024-10-02, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Likaså de frihetstomtar som ändå verkar ha verifierad militär bakgrund som Roger Richthof, McGregor mm som bara köper Håkans uppenbara lögner rakt av. Att dessa inte blir provocerade eller det igenom lögner är för mig en gåta, stolen valor är ett rött skynke för riktiga militärer!

Vi ska ha helt klart för oss att den k.analen består av neonassar. Drömmer om en ny tid med stiliga svarta uniformer och dödskallar i mössan. Korpral fyllemark är ju djupt lierad med en klart uttalad vidrig nazist och judehatare: fläsktrynet rönne som arma Danmark nu tvingas härbärgera. En helt igenom vidrig existens vars karma man hoppas inte blir trevlig.
Citera
2024-10-02, 22:56
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Vi ska ha helt klart för oss att den k.analen består av neonassar. Drömmer om en ny tid med stiliga svarta uniformer och dödskallar i mössan. Korpral fyllemark är ju djupt lierad med en klart uttalad vidrig nazist och judehatare: fläsktrynet rönne som arma Danmark nu tvingas härbärgera. En helt igenom vidrig existens vars karma man hoppas inte blir trevlig.

Håller helt med dig, men det är inte svar på frågan om varför inte de med verifierad militär bakgrund i Håkans krets inte blir provocerade av hans uppenbara stolen valor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in