Citat:
Du valde fel person att skryta med det om. Iofs, det faller ju när du allierar dig med extremism. Men jag gjorde samma test som du, morsan släpade med mig som barn.
Med det sagt, intelligens kan ta flera vägar. Den kan bli extremism, som din, eller en vilja att balansera - kanske mer som min. När folk intar lämmeltåget och utan att VETA vad som skett, går ut och skriker o skränar. Det är, som jag ser det, nåt som religionerna har patent på.
Vanligt folk ska inte. Vi vet bättre. Eller?
Sen kom du. Veta bättre out the window, manshatande kom in genom dubbeldörrarna. Jo, du har skrivit till ett par att det är inte alls vad det handlar om men inte ens moderatorerna tror på dig. För all del, det är fritt att ha en åsikt här.
Du får hata oss bäst du vill. Men skriver du dumheter, så finns nån här att ta ner dig på jorden. Inklusive påståendet att ingen man är värd att ta hand om barn. NÅN måste reagera där, jag blev utvald:
F you.
Med det sagt, intelligens kan ta flera vägar. Den kan bli extremism, som din, eller en vilja att balansera - kanske mer som min. När folk intar lämmeltåget och utan att VETA vad som skett, går ut och skriker o skränar. Det är, som jag ser det, nåt som religionerna har patent på.
Vanligt folk ska inte. Vi vet bättre. Eller?
Sen kom du. Veta bättre out the window, manshatande kom in genom dubbeldörrarna. Jo, du har skrivit till ett par att det är inte alls vad det handlar om men inte ens moderatorerna tror på dig. För all del, det är fritt att ha en åsikt här.
Du får hata oss bäst du vill. Men skriver du dumheter, så finns nån här att ta ner dig på jorden. Inklusive påståendet att ingen man är värd att ta hand om barn. NÅN måste reagera där, jag blev utvald:
F you.
Jag svarade bara på dina anklagelser om låg IQ. Fråga inte om du inte vill veta. Men du projicerar väl.
Jag har inget hat mot män. Jag kallar inte män för äckliga batikhäxor eller håller dem ansvariga för kvinnors brottslighet, så som du gör med kvinnor - dels epiteten, dels ansvaret du vill ge dem för mäns brottslighet.
Ingen person som öser ur sig förakt och avhumaniserande epitet på det sättet du gör kan kalla sig intelligent, tyvärr. Intelligenta människor är inte inskränkta.
Vad har jag sagt som du tycker är hat mot män?
Jag har sagt att:
- män i personalen är den största riskfaktorn för sexuella övergrepp mot barn på en förskola.
- barnomsorg handlar om barnens bästa, inte om vuxnas känslor.
Inget av detta utgör hat mot män.