2024-10-02, 20:15
Medlem
Eustaches avatar

Läste just hans Facebook-uppdatering. Vilket hopplöst jävla mongo-retard.
Citera
2024-10-02, 20:17
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache

Läste just hans Facebook-uppdatering. Vilket hopplöst jävla mongo-retard.

Håller med. Vilken jävla horunge..
Citera
2024-10-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Vet inte om det redan har nämnts i tråden, men i senaste avsnittet från Dumpenlive på yt så nämner Patrik att en av gäddorna har slagit rekord och åkt dit en tredje gång.

Vem skulle det kunna vara?
Kan det va snabelgäddan?
Citera
2024-10-02, 20:24
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Håller med. Vilken jävla horunge..
Kollar på konfrontationsvideon nu, alltså det där är en sån typ som verkligen behöver utsättas för en riktigt grov och utdragen misshandel inklusive tortyr. Han kommer inte att sluta hålla på bara för att han blivit konfronterad av Dumpen.

Ett så gränslöst fult, provocerande och nonchalant ärkesvin.

Citera
2024-10-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Kollar på konfrontationsvideon nu, alltså det där är en sån typ som verkligen behöver utsättas för en riktigt grov och utdragen misshandel inklusive tortyr. Han kommer inte att sluta hålla på bara för att han blivit konfronterad av Dumpen.

Ett så gränslöst fult, provocerande och nonchalant ärkesvin.

Har han bytt profilbild på fb?
Jag hittar honom inte nu.
Hittade honom igår
Citera
2024-10-02, 20:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Då är #171 Instagrammannen identifierad för oss vanliga dödliga nu alltså.
Stämmer! Skönt att få ett ansikte och en identitet på ytterligare ett as.
Citera
2024-10-02, 21:01
Medlem
HassanVonEssens avatar
Gäddstatistik

Det här inlägget innehåller lite statistik som har efterfrågats i tråden. Inlägget kan komma att utökas med fler kategorier och finns länkat i min signatur. Hör gärna av dig om du vet att något behöver uppdateras.

Denna uppdatering: Instagrammannen #171 och Elscootergäddan #433 försvinner från listan över oidentifierade gäddor.

Utvandrade:

Äldsta:

Yngsta:

Dubbelgäddor:

Avlidna:

Oidentifierade:
Citera
2024-10-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Gäddstatistik

Det här inlägget innehåller lite statistik som har efterfrågats i tråden. Inlägget kan komma att utökas med fler kategorier och finns länkat i min signatur. Hör gärna av dig om du vet att något behöver uppdateras.

Denna uppdatering: Instagrammannen #171 och Elscootergäddan #433 försvinner från listan över oidentifierade gäddor.

Utvandrade:

Äldsta:

Yngsta:

Dubbelgäddor:

Avlidna:

Oidentifierade:
Tjusigt, bugar och tackar.
Citera
2024-10-02, 21:17
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tjusigt, bugar och tackar.

Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Det glädjer en liten banan att listan med avlidna pedofiler blir längre att scrolla igenom.

Hoppas på påfyllnad nu när the big six kliver in i sitt ettårsfirande. 288-293 och åter får välförtjänt uppmärksamhet.

Uppsalamilf och fittpicen hälsar att kuken stårt och livet leker på andra sidan.
"The big six."
Tuppen, Hank och Hongäddan har varit profiler här under året men de andra tre kanske mindre så.

Det stör mig fortfarande att ett antal gäddor är oidentiferade. Jag trodde jag var Rindö-bögen på spåren för ett halvår sen men kunde aldrig verifiera någon. Har ni på Telegram gjort nåt försök på honom på sistone? Gäller Gustavsbergsgäddan #273. Känns som man borde kunnat plocka den fan för längesen. Borde ju ha/haft en byracka reggad på sig och möjligen varit sambo med en annan man.
Citera
2024-10-02, 21:32
Avslutad
#487 Smaksättaren, gädda av absolut värsta slag. Äcklig gris som sitter och småflinar i bilen. Förtjänar att få ordentligt på truten.

Finns det rebus på det aset?
Citera
2024-10-02, 21:34
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det låter som att du har träffat rätt. Och så är han är bekant med den som driver bolaget vars tröja han har på sig; det är så han fått den. Denne Christer tycker säkert inte att det är så kul att få sitt bolag peddo-stämplat.

Citat:
Ursprungligen postat av germanflag
Det finns samband. Den jag är 99% säker på att det är hade tidigare ett företag som sysslar med exakt samma sak som tröjföretaget. Även företaget som han driver nu gör liknande saker.

Citat:
Ursprungligen postat av germanflag
#gädda 273

Hur vet vi att han bor på rindö?

Om det stämmer finns det egentligen bara en som inte går att utesluta i passande ålder som har sambo och en jack russel (eller någon liknande russel terrier ras - jag är ingen hundmänniska) men ser likadan ut. Har även att förnamn som börjar på B precis som kiknamnet.

Denna har även en firma som verkar ha liknande uppdrag som loggan på tröjan. Firman har ingen hemsida (kan vara borttagen) och inga spår på sociala medier efter människan heller så känns svårt att få det bekräftat tills något nytt kanske kommer ut om honom.

Ska vi göra ett nytt försök på #273? Jag hade inte riktigt tid när det begav sig. Vilket namn var det ni kom fram till var 99 % säkert? Och vilket företag och vilken Christer rör det sig om? Tar gärna PM om ni minns vad ni hade på #273.
Citera
2024-10-02, 21:39
Avslutad
Ny gädda! #488 Varberg

https://dumpen.se/2024/10/02/ser-ni-vad-jag-skriver-napp-488-varberg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in