En liten uppdatering på gäddor 300-399 kanske kan passa nu när tråden verkar lugn
#304 Gäddrabatten.
Skrev sig först i Järvsö men är nu reggad som utvandrad till Norge. 24-05-31
#330 Bolänge svamlaren
Först lämnade han Säter för ett annat litet samhälle i dalarna men 24-09-18 gick flyttlasset till Norrköping. Skilsmässan har för övrigt gått igenom vilket kan vara lämpligt då han numer bor med en annan kvinna.
#331 Kungen i Borås.
Hade ju dolt sig på nätet men nu så syns både han och frugan. Dom har hunnit både byta efternamn och adress
#334 Sändebudsgäddan
Minns inte om jag uppdaterat sen han blev synlig på nätet igen men han smet till Bro Feb 2024
#337 Sprutaren i Kista
Har tagit sitt pick och pack och skrivit sig hos ett par 60+. Fortfarande samma postort.
#338 Badrumsmattan i Örebro
Tror det varit uppe i tråden att flyttlasset hamnat hos vad jag gissar är föräldrar. Dock står datumet 24-08-29 så kanske han hunnit flytta ut och in igen?
#341 Magicobelix
Här är det rörigt men flyttlasset har gått. Både för frugan och honom, dock till olika adresser.
Hon bor dock inte själv så nästa uppdatering kanske han står som ogift
#345 Vad tar du för ett sug?
Tog med sig frun och lämnade Lund för Malmö.
#352 Förnekelsens ansikte.
lille lille Icagäddan har ju bytt namn och hunnit flyttat en del.
Sista uppdateringen var ju hem till Norbergs kommun in till en kvinna.
Nu har han tagit med den kvinnan och flyttat in till en annan ett par hus bort.
#355 Dubbelmackan
Den här flyttade in till ett par 24-08-01
(var det han det skrevs om som redan var uppsagd?)
#373 Alla vill till himmelen.
Han flyttade ju hem till föräldrarna och tydligen har dom flyttat ut.
Kanske enda sättet att slippa bo med sin vuxne son? Eller så var kände dom att dom var för gamla. Vem vet.
#384 Hägga
Här blev det flytt 24-08-01 in till en eventuellt ny flamma.
#396 Joker
Här blev jag osäker på om det framkommit att han 24-06-11 lämnade Karlstad för Mariestad?
#397 Gäddfiskaren
Har blivit stor pojke och lämnat föräldrahemmet och skaffat sig eget boende ( igen) 24-09-01.