2024-10-02, 10:59
Medlem
Såg att någon skrev att #480 är på en husbåt. Stämmer ej längre. Nu är han i sin hemstad igen. Har inga planer på att flytta heller verkar de som...
Citera
2024-10-02, 17:11
Medlem
En liten uppdatering på gäddor 300-399 kanske kan passa nu när tråden verkar lugn

#304 Gäddrabatten.
Skrev sig först i Järvsö men är nu reggad som utvandrad till Norge. 24-05-31

#330 Bolänge svamlaren
Först lämnade han Säter för ett annat litet samhälle i dalarna men 24-09-18 gick flyttlasset till Norrköping. Skilsmässan har för övrigt gått igenom vilket kan vara lämpligt då han numer bor med en annan kvinna.

#331 Kungen i Borås.
Hade ju dolt sig på nätet men nu så syns både han och frugan. Dom har hunnit både byta efternamn och adress

#334 Sändebudsgäddan
Minns inte om jag uppdaterat sen han blev synlig på nätet igen men han smet till Bro Feb 2024

#337 Sprutaren i Kista
Har tagit sitt pick och pack och skrivit sig hos ett par 60+. Fortfarande samma postort.

#338 Badrumsmattan i Örebro
Tror det varit uppe i tråden att flyttlasset hamnat hos vad jag gissar är föräldrar. Dock står datumet 24-08-29 så kanske han hunnit flytta ut och in igen?

#341 Magicobelix
Här är det rörigt men flyttlasset har gått. Både för frugan och honom, dock till olika adresser.
Hon bor dock inte själv så nästa uppdatering kanske han står som ogift

#345 Vad tar du för ett sug?
Tog med sig frun och lämnade Lund för Malmö.

#352 Förnekelsens ansikte.
lille lille Icagäddan har ju bytt namn och hunnit flyttat en del.
Sista uppdateringen var ju hem till Norbergs kommun in till en kvinna.
Nu har han tagit med den kvinnan och flyttat in till en annan ett par hus bort.

#355 Dubbelmackan
Den här flyttade in till ett par 24-08-01
(var det han det skrevs om som redan var uppsagd?)

#373 Alla vill till himmelen.
Han flyttade ju hem till föräldrarna och tydligen har dom flyttat ut.
Kanske enda sättet att slippa bo med sin vuxne son? Eller så var kände dom att dom var för gamla. Vem vet.

#384 Hägga
Här blev det flytt 24-08-01 in till en eventuellt ny flamma.

#396 Joker
Här blev jag osäker på om det framkommit att han 24-06-11 lämnade Karlstad för Mariestad?

#397 Gäddfiskaren
Har blivit stor pojke och lämnat föräldrahemmet och skaffat sig eget boende ( igen) 24-09-01.
Citera
2024-10-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danichea1
Hans mamma satt och försvarade honom emot andra "fd facebook vänner" som tog bort han efter hans inlägg och efter dumpens inlägg. För det mesta så var det hans mamma som satt och skrev att det är föräldrars ansvar att hålla koll på vad sina barn gör på internet och det var inte #487's fel att han blev kontaktad, ja det låter helt sjukt men jag återkommer då jag hittar år printen jag fick skickad på discord av en vän.

Tyvärr så hann jag aldrig se inlägget själv.

Kan du skriva till mig. Har printarna från hans sida. Med alla kommentarer
Citera
2024-10-02, 18:32
Avslutad
#290 TUPPEN
Jag vill belysa detta as till pedofil som snart firar 1årsdag.
9 oktober 2023 kom han ut ur pedofilgarderoben.

Önskar honom lite extra uppmärksamhet, och vi hälsa att du inte kommer glömmas bort, kompis.
Citera
2024-10-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Varför är Sara så fixerad att veta hur många barn dom har kontakt med, förväntar hon sig att dom ska svara ärligt på det?
Vad det gäller efterblivna gäddan #487 så behöver hon nog inte oroa sig att 9-11 åringar har honom på snapchat, om dom ens ha det i den åldern så borde föräldrarna ha bra koll.
Finns noll chans att en ung tjej sexchattar med en gubbe som skriver ut sin riktiga ålder vilket den här efterblivna gäddan gjorde.

För att ställa dom på tvären. Det är självklart att pedofilerna aldrig kommer erkänna att dom har chattat med många barn. Ofta när den frågan ställs så har redan gäddan chattat med flera fiskare hos dumpen.

#487 hade tydligen polarens dotter på Snap, vilket är anmärkningsvärt.
Citera
2024-10-02, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
För att ställa dom på tvären. Det är självklart att pedofilerna aldrig kommer erkänna att dom har chattat med många barn. Ofta när den frågan ställs så har redan gäddan chattat med flera fiskare hos dumpen.

#487 hade tydligen polarens dotter på Snap, vilket är anmärkningsvärt.

487 är ju även väldigt nära vän med 290. Finns mkt bilder med dom 2 tillsammans.
Citera
2024-10-02, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
#290 TUPPEN
Jag vill belysa detta as till pedofil som snart firar 1årsdag.
9 oktober 2023 kom han ut ur pedofilgarderoben.

Önskar honom lite extra uppmärksamhet, och vi hälsa att du inte kommer glömmas bort, kompis.
Hans fåniga pussmun ser ut som ett rövhål.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_20231009-183815_Drive.jpg
Citera
2024-10-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Varför är Sara så fixerad att veta hur många barn dom har kontakt med, förväntar hon sig att dom ska svara ärligt på det?
Vad det gäller efterblivna gäddan #487 så behöver hon nog inte oroa sig att 9-11 åringar har honom på snapchat, om dom ens ha det i den åldern så borde föräldrarna ha bra koll.
Finns noll chans att en ung tjej sexchattar med en gubbe som skriver ut sin riktiga ålder vilket den här efterblivna gäddan gjorde.

För att det är en knivig fråga, för gäddorna vet inte vad Dumpen faktiskt vet.

Säger de flera erkänner de något potentiellt brottsligt. Säger de ”inga” vet man att de ljuger.
Citera
2024-10-02, 19:20
Medlem
Domen mot #171 uppe nu på Dumpen
Citera
2024-10-02, 19:24
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Då är #171 Instagrammannen identifierad för oss vanliga dödliga nu alltså.
Citera
2024-10-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Domen mot #171 uppe nu på Dumpen

Han finns på FB- och hans fru också. Verkar för övrigt som om det inte "gick åt helvete med frugan". Hon är fortfarande gift med aset och de båda bor kvar på samma ställe. För det kan väl inte vara så att hon inte vet......?
Citera
2024-10-02, 20:11
Medlem
SnutteFia03s avatar
Vet inte om det redan har nämnts i tråden, men i senaste avsnittet från Dumpenlive på yt så nämner Patrik att en av gäddorna har slagit rekord och åkt dit en tredje gång.

Vem skulle det kunna vara?
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-10-02 kl. 20:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in