2024-10-01, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
487 Kramfors. Det ser sådär ut att Sara och Patrik öppnar dörrarna för tok gäddan. Dumpen förlorar på det där. Gädda absolut, men det är inte okej och man får inte öppna andras bildörrar. Kan vara bra att föregå med gått exempel tycker jag iallafall.

Ett vidrigt peddo är ute och ska talla på barn och det du reagerar och förfäras över är att Patrik öppnar hans bildörr?
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-10-01 kl. 18:41.
Citera
2024-10-01, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Ett vidrigt peddo är ute och ska talla på barn och det du reagerar och förfäras över är att Patrik öppnar hans bildörr?
Nu hade han ju tur att det var just Patrik och Sara som bara öppnade bildörrarna och filmade, hade det varit någon annan utanför dumpen så hade dom ju slagit in rutorna istället.
Citera
2024-10-01, 18:58
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, du har helt rätt. Allt studsar tillbaka till att han är en fräckt lismande groomare som valt den "snälla" gäddvägen i sitt raggande på barn. Kanske delvis för att det passar hans personlighet, tycke och smak bättre. Det är inte alla som vill ha analsex, örfila och ta stryptag och vill att barnen ska svälja eller bli sprutade i ansiktet. Det finns trots allt gäddor som gillar vaniljsex (bortsett från att de ska våldta barn). Han snuskar sålunda inte på med såna excesser i sitt sexprat men att han pratar om sex och att hans intention med kontakten med barnet är en sexträff står klart och tydligt om man läser chattloggarna.

Jag var inne på det tidigare idag. Gäddor som diskuterar favoritställningar med barn. De tycks tro att en åttondeklassare har varit med om så mycket att barnet kan redogöra för vad de gillar i sängen. Sjukt. Och man undrar ju verkligen om de själva hade den kollen när de var i samma ålder.

Och mycket väl uttryckt; "emotionellt bedragen av sin libido". Det är nog antagligen precis det som händer. Och att hantera sin ålderskris och agera ut gammal ångest som legat och jäst i decennier. #486

Exakt, även om han inte håller sig med några perversa överdrifter, är det våldtäkt mot barn han har i sikte. Sannolikt som du skriver, är det en personlig grej - han tycker om vanilj, eller allmänt inte är så porrfixerad/influerad som många andra Dumpade maskuliner.

Det där med ålderskris är huvudet på spiken beträffande 486:an. Han suckar ju uttryckligen över att han önskar han vore tonåring på nytt. Mycket som förmodligen bubblar i hans psyke där:

Insikt om sitt eget åldrande och därmed svårt att locka till sig påtagligt yngre människor, dem han slickar sig om munnen åt; trött på frugan, söker därför spänning hos jäntungar; sörjer en svunnen ungdom, en tid han önskar han hade fått ut mer av eller vill tillbaka till för att den var ljuvlig samt att denna sorg får gubbsjukan att slå ut - han intalar sig själv att han är het i en 14-årings ögon, en villfarelse som bekräftas av fiskaren.

#486 är i det avseendet i gott gäddsällskap.
Citera
2024-10-01, 20:00
Medlem
Citat:
487 Kramfors. Det ser sådär ut att Sara och Patrik öppnar dörrarna för tok gäddan. Dumpen förlorar på det där. Gädda absolut, men det är inte okej och man får inte öppna andras bildörrar. Kan vara bra att föregå med gått exempel tycker jag iallafall.

Det ser sådär ut att en man på nästan 50 år försöker få till ett knull med en 11-åring.

Men du tänker på att en bildörr har öppnats utifrån? Två bildörrar, om man ska vara exakt. Snacka om att sila mygg och svälja kameler.

Bildörrsöppnandet ÄR att föregå med gott exempel.

Jag tror inte att det kommer att gå så bra för den här gäddan. Det är nog inte särskilt uppskattat att han snapchattar med sina vänners mycket unga döttrar eller att han inbillar sig att barn juckar på honom. Det finns nog en hel del anledningar till att det kom in tips till Dumpen. Och att 47-åringen faktiskt också dök upp för att knulla en 11-årig flicka.
Citera
2024-10-01, 20:21
Medlem
De får väl ta lastbilen till konfrontationen i framtiden så blir det svårare för S&P att öppna dörren.
Citera
2024-10-01, 20:30
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
De får väl ta lastbilen till konfrontationen i framtiden så blir det svårare för S&P att öppna dörren.

Nejdå, Daddy Cool kom farande till "dejten" i en lastbil, och Sara öppnade dörren.

Cool backade därefter med lastbilen, i hög fart, trots öppen dörr. Inte så trafiksäkert ...
Citera
2024-10-01, 20:48
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:

Du måste ju för helvete skämta!??

Hur kan du reagera på något sånt när dom just fångat ett riktigt stor äckel???
Citera
2024-10-01, 20:54
Medlem
Ny gädda - utan namn….
https://dumpen.se/2024/10/01/vem-ar-den-mystiske-mannen/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAaZHQnsSXhm_WMIZK1uQyDmB dF4KkKHioDF8qwoB4gSny-wPqwi72MNZBnk_aem_nduP6UJ0pw Yw0sfOMjdQVQ
Citera
2024-10-01, 21:00
Medlem
Är det någon som har printscreen eller vet vad för kommentarer gädda 487 fick på sitt fb-inlägg om att han fastnat i dumpens nät? Mycket nyfiken
Citera
2024-10-01, 21:05
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Nejdå, Daddy Cool kom farande till "dejten" i en lastbil, och Sara öppnade dörren.

Cool backade därefter med lastbilen, i hög fart, trots öppen dörr. Inte så trafiksäkert ...

daddycool är förvisso yrkeschaffis och hade full kontroll på ekipaget du såg själv hur daddycool rattade kärran med ackuratess
Citera
2024-10-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Är det någon som har printscreen eller vet vad för kommentarer gädda 487 fick på sitt fb-inlägg om att han fastnat i dumpens nät? Mycket nyfiken

Hans mamma satt och försvarade honom emot andra "fd facebook vänner" som tog bort han efter hans inlägg och efter dumpens inlägg. För det mesta så var det hans mamma som satt och skrev att det är föräldrars ansvar att hålla koll på vad sina barn gör på internet och det var inte #487's fel att han blev kontaktad, ja det låter helt sjukt men jag återkommer då jag hittar år printen jag fick skickad på discord av en vän.

Tyvärr så hann jag aldrig se inlägget själv.
Senast redigerad av danichea1 2024-10-01 kl. 21:11.
Citera
2024-10-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danichea1
Hans mamma satt och försvarade honom emot andra "fd facebook vänner" som tog bort han efter hans inlägg och efter dumpens inlägg. För det mesta så var det hans mamma som satt och skrev att det är föräldrars ansvar att hålla koll på vad sina barn gör på internet och det var inte #487's fel att han blev kontaktad, ja det låter helt sjukt men jag återkommer då jag hittar år printen jag fick skickad på discord av en vän.

Tyvärr så hann jag aldrig se inlägget själv.

Då kanske 487’s mamma hålla koll på vad hennes son gör på nätet… eller glömde hon den detaljen? He he
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in