Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Du kan inte ens själv tycka att det låter om en trovärdig förklaring.
Dessutom har han haft kontakt med Jacke - som också är den som t ex gav dokument till mamman.
Varför försöker du lägga ansvaret för Jockes skickade meddelanden på Linnea?
Han avskyr ju dessutom Linnea utåt.
Tycker du dubbelspelet där han använder Julia för att sedan prata skit om Julia är något som Linnea skulle ha behov av att vara delaktig i.
När det gäller det juridiska så sköter han givetvis ingenting för vare sig Chrippa eller Julias räkning- han är inte jurist - och helt säkert inte heller ombud för Chrippa på andra sätt heller.
Seriöst, om du bara ska försöka låta dum så lyckas du extremt bra.
Men jag la inte något jävla ansvar på Linnea, och Linnea har all möjlighet att blocka, säga ifrån eller allmänt visa att hon inte är med på det. Men inget sådant finns att se på printsen (och då är det ju ändå Chrippa som delat dessa med syfte att visa hur Jocke kontaktar henne). Hon till och med sa själv att det är Jocke de har kontakten med.
Och han har ju även gått ut med hans inställning mot Linnea och med tanke på hur du hänger här 24/7 i princip så borde du ha koll på det.
Jag sa inte heller att han använder Julia utan att det kan komma information från Julias sida som kan vara bra att den när pappan till barnet 🤦🏼
Vart sa jag att han
sköter det juridiska? Jag sa att det kan vara en bit av information som kan vara bra att få fram. Det kan hända saker som Jocke kanske bara vill eller behöver upplysa om och då post oftast skickas till den adress man är folkbokförd på kan ju bristen på mottagandet av C&L vara rätt stor. Även om de nu skrivit sig på "rätt" adress men det hjälper ju inte så de inte är hemma (och nej innan du spelar dum igen menar jag inte att Jocke går in och hämtar deras post utan att det kan vara saker som rör båda parter som när Jocke).
Plus, det viktigaste - vi vet inte allt som sker bakom kulisserna de sinsemellan.