2024-10-02, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrattinn
Jag bor också i Ljusdal, och även mina barn var runt honom. Min lilla tjej älskade honom och sa att han alltid var så busig och rolig med henne! Den här mannen har krossat samhället, och folk är så upprörda och ledsna över det som hänt. Jag såg en kvinna gråta på ICA idag, och en i personalen kramade henne.

He fucked us all!!!

Jag hoppas ni får hjälp med all jävla skuld och skam som kommer med detta. Svårt för föräldrar att se den skit predatorn utsatt era barn för. Personal och kollegor borde ha märkt något OCH reagerat
Citera
2024-10-02, 18:33
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Tyvärr är det tveksamt om det går att ha manlig personal på exempelvis förskolor, eller att jobba med kvinnor i utsatta beroendepositioner och liknande.
Det kommer framgent att gå bra, likt nu. Det är en speciell kategori personer som reagerar som du, kan vi säga. Av alla som jobbat med detta i åratal är detta första fallet på .. hur många år nu? Medans t.ex tanter på fängelser varit toppnyhet 3 gånger - hittills i år?

Det är roligt att hänga på aktuella kampanjer, men snälla Trues .. tänk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Det är vänsterblivna batixhäxor som du som är en huvudanledning till att Sverige ser ut som det gör. Ni tycker mest synd om förövaren. Har sett det i andra trådar om predatorer från andra länder, helst MENA. Då går batikhäxorna bananas i försvar för predatorerna. En batikhäxa blev ju t o m mördad av en ensamkommande, men de mkt sjuka batikhäxorna tog ändå predatorn i försvar på olika sätt och vis.... Sjukt på riktigt

Vars i helvete hittar du batikhäxor på Flashback?!

Vi har injektionspundare, hackare, anarkister och tyvärr väldigt mycket boomers de senaste åren och allt däremellan. Men det finns inga djevffla batikhäxor på forumet...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Det är inte vad som skett här men du har rätt i kvinnliga fångvårdare - i större procentandel än män som jobbar på dagis.

När det gäller barn finns en anledning att ha manliga förebilder. När det gäller intagna på fängelserna saknas definitivt anledning att se kvinnliga förebilder. Hur man tänkt här förbigår mig, men ok det gör massa moderna lagar.

Citat:
Vi ser ju hur det går. Männen knullar barn och kvinnorna knullar kriminella.

Du, det gör män också. Manliga vakter på kvinnofängelser alltså. Så det är inget unikt fenomen för kvinnliga vakter. Procentuellt är det nog fler fall av manlig vakt + kvinnlig intagen än tvärtom. Men i antal kanske inte, vet ej, fängelsepopulationen är väl över 90 % manliga intagna så det blir ett större urval.
Citera
2024-10-02, 18:34
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillejubb
Ser på hans profilbilder att han verkade gilla Färjestad BK, någon som vet om han bott i Karlstad med omnejd? Finns det risk för att han utsatt barn i Värmland också?

Långsökt resonemang. Lägg ner
Man kan heja på Leksand exempelvis och ha noll anknytning till Dalarna.
Citera
2024-10-02, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Hur blev du bög? Visade sig din mamma naken för dig när du var liten?

Det är en sexuell läggning bara. Jag tror inte att det är svårare än så. Sen kan det ju vara dumt att jobba på ett dagis om du har den läggningen. Du åker ju dit förr eller senare. Senare i det här fallet.

Ärligt borde du åka dit stenhårt, största peddot på fb , du sitter ju enbart och äcklar dig i varenda tråd när man ser ditt namn förekomma, du är inte rolig nånstans, enbart sjukt vidrig , pedofili är aldrig en läggning , en död pedofil är en bra pedofil ditt äckel
Citera
2024-10-02, 18:35
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Jag hoppas ni får hjälp med all jävla skuld och skam som kommer med detta. Svårt för föräldrar att se den skit predatorn utsatt era barn för. Personal och kollegor borde ha märkt något OCH reagerat

Återigen:
INGEN VUXEN MAN SKA ARBETA MED SMÅBARN!!

Är det inte så att manliga pedagoger får ALDRIG vara ensamma med barn eller hjälpa dom vid toabesök osv.

Har man brustit på dessa delar på denna förskola, då är SAMTLIGA ansvariga oavsett om han var omtyckt eller inte!

Den största glädjen var att han tog sitt liv, hoppas det var en lång och utdragen process med enorm dödsångest osv.
Citera
2024-10-02, 18:35
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Du, det gör män också.
Om du citerar mig först och sedan saker JAG inte skrivit, se gärna till att det framgår. Som det är förefaller du "citera mig" för saker jag inte skrev. Det finns en regel mot det.
Citera
2024-10-02, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Härlig att GM kunde lösa en del av problemet själv genom att begå självmord.

Ja, predatorn hade ju kunnat kosta oss skattebetalare flera miljoner i vård/fängelse. SÅ det måste vi ändå ge predatorn
Citera
2024-10-02, 18:36
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Om en unge sparkar min katt och jag föser den åt sidan (ungen) - ska jag avrättas? Du måste lära sig att begränsa dina påståenden.

Nu menade jag sexuellt!
Klart man måste tillrättavisa barn, men sexuellt = AVRÄTTNING!
Citera
2024-10-02, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Män ska inte få jobba på dagis. Bara creep som vill jobba med barn hela dagarna. Snacka om red flag.
Och araber skall inte få jobba med något som har med pengar att göra, folk födda i Polen skall inte få jobba på platser där det finns nåt att stjäla och afrikaner skall inte få jobba med något alls. Kan bli svårt att genomföra dessa svepande åtgärder.
Citera
2024-10-02, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Tack. Om man inte sölat så mycket med utredningen och hunnit påbörjat en rättegång, och cw begått självmord under tiden, vad hade hänt då?

Och om han begått självmord under rättegången men domaren ansett att man hunnit så långt att en dom kunde fastställas - vad blir utslaget då?

Domen är ju fastställd så fort nämndemän och domare som rådgjort och dömt i målet skrivit under den, jag tror knappast att gärningsmannen måste tagit del av domen för att den ska vara giltig, ifall det är detta du undrar över.

När man beslutar om en dom så sitter nämndemän och domare tillsammans i ett rum och diskuterar och röstar, det är inte så att domaren efter rättegången åker hem och tänker att "nu anser jag att jag vet vad domen ska bli" utan det är en väldigt fyrkantig process.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in