2024-08-08, 18:41
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggatanken
Vad heter hon på snap?
Eveline_ewe
Citera
2024-09-19, 14:23
Medlem
Skriver hon frågor till sig själv eller? "Vad är det senaste som skrevs om dig i pressen"? Två minuter senare dyker det upp en kraftigt redigerad bild på henne och den arbetslöse pojkvännen med rubriken där hon påstår att amerikansk media skriver om henne
Citera
2024-09-20, 16:37
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vad är grejen med alla hennes små videos på insta? Tänker bland annat de när hon typ "smyger runt" i trappuppgången. Tror hon att det är roligt, vad vill hon förmedla?
Citera
2024-09-20, 16:55
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad är grejen med alla hennes små videos på insta? Tänker bland annat de när hon typ "smyger runt" i trappuppgången. Tror hon att det är roligt, vad vill hon förmedla?

Hon är som ett barn i huvudet.
Citera
2024-09-22, 11:34
Medlem
godboys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Hon är som ett barn i huvudet.
Jag brukar aldrig gå in och kolla på videos av denna typ, men gjorde nu ett undantag. Nog för att 99.999% av all skit som läggs upp totalt sett inte är värt att titta på, och det gäller även det material jag såg nu.

Jag vet inte hur gammal hon är, men hon borde väl vara närmare de trettio. Undrar hur gammal "pojkvännen" är?

Känns som hon har en extremt konstig världsbild, har hon ens varit utanför byn hon bor i kan man undra. Men det var väl för himla väl att hon inte kom iväg till USA för den där pundaren hon träffade på nätet. Å andra sidan så misstänker jag att hon inte har ekonomiska medel för att åka med mer än den lokala busstrafiken på hennes hemort.
Citera
2024-10-02, 15:08
Avslutad
Vad jobbar han med i dagens läge?
Citera
2024-11-19, 18:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunorange
Vad jobbar han med i dagens läge?

Inget med största sannolikhet förutom att kränga videohälsningar för 50 kr st. Kan knappast vara speciellt många som köper. Tragisk att han är 46 år, har väl aldrig haft någon längre syssel och lever fortfarande på att vara "klimpen"

Exet Eve är minst lika tragisk, aldrig haft ett jobb, lever på att of och tramsiga videos på ig. Hon skulle gifta sig med tjommen från USA, de hade varit ihop ett par månader och aldrig träffats. En vecka senare blir hon ihop med en raggare från Eskilstuna. De träffades väl två dagar efter uppbrottet med "mannen i hennes liv" nu överöser hon raggaren med samma haranger. Han är något yngre än henne och jag misstänker att han fortfarande tycker att det är coolt att vara ihop med en så porrig brud.
Citera
2024-11-25, 18:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Inget med största sannolikhet förutom att kränga videohälsningar för 50 kr st. Kan knappast vara speciellt många som köper. Tragisk att han är 46 år, har väl aldrig haft någon längre syssel och lever fortfarande på att vara "klimpen"

Exet Eve är minst lika tragisk, aldrig haft ett jobb, lever på att of och tramsiga videos på ig. Hon skulle gifta sig med tjommen från USA, de hade varit ihop ett par månader och aldrig träffats. En vecka senare blir hon ihop med en raggare från Eskilstuna. De träffades väl två dagar efter uppbrottet med "mannen i hennes liv" nu överöser hon raggaren med samma haranger. Han är något yngre än henne och jag misstänker att han fortfarande tycker att det är coolt att vara ihop med en så porrig brud.
Ewe verkar vara de 30 fyllda, undrar hur gammal hennes kille är? Visst är det säkert superhäftigt för en arbetslös? 740 raggare att vara ihop med henne. Hon är ju rätt speciell om man säger så. Har hon varit utanför kommungränsen på de senaste 10 åren tro? Inget fel att vara i hemkommunen, men känns som hon vill ge sken av något annat.

Klimpen känns mer än lovligt patetisk han med. Leva på en gammal B-skådis roll funkar inte.
Citera
2024-12-10, 20:55
Medlem
Farcryeye 🤣😂
Herregud. Vilken tuffing hon hittat.
Jag vet att tråden handlar om klimpen, men det här är ju parodi på parodi 😂
Citera
2025-01-10, 00:35
Medlem
Nu är de förlovade…. Grattis? Tredje gången gillt.
Citera
2025-01-10, 22:21
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duszaiwilka
Nu är de förlovade…. Grattis? Tredje gången gillt.
Är detta den lycklige?
https://www.tiktok.com/@ewelinestenbergtiktok/video/7454955118258113814

Ser intelligent ut
Citera
2025-01-15, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Är detta den lycklige?
https://www.tiktok.com/@ewelinestenbergtiktok/video/7454955118258113814

Ser intelligent ut

Stämmer. Ewe verkar ha ett behov av att försvara deras val lite då och då. Måste vara tråkigt att gå runt med den typen av känslor. X’D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in