2024-10-01, 23:31
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Perfa! Ytterligare nästan 150 000 bögryzzar till slaktbänken. Helt i onödan!

"Genialiskt" drag av diktatorn. Han tar ut 133000 arbetsföra män ur ryska ekonomin som skriker efter arbetskraft och skickar 100.000-tals ryssar in i dödskvarnen i Ukraina. En strategi typiskt rysk och fullständigt efterbliven. Nu fattas det bara att något avskum på flashback kommer med "analysen" russia stronk...
Citera
2024-10-01, 23:33
Bannlyst
30 minuter till deadline.

Eller avsåg Putin nästa år?

Med tanke på att pissryzzen stångat sig blodig mot det ukrainska försvaret i snart tre år så kan det kanske handla om 2027?

Slaget om kursk var en av de viktigaste striderna i under andra världskriget.

I det här kriget?

PissRyssen verkar redan ha gett upp.
Citera
2024-10-01, 23:34
Medlem
Citat:

Med tanke på att pissryzzen stångat sig blodig mot det ukrainska försvaret i snart tre år så kan det kanske handla om 2027?

I det här kriget?

Du vet att klockan är mer borta i Orchistan va?
Citera
2024-10-01, 23:37
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

I det här kriget?

Rent tekniskt är det 00.37 nu i området lokal tid Så du har nog rätt, var nog 2025
Citera
2024-10-01, 23:38
Bannlyst
Citat:
Putin deklarerade detta samtidigt med fredsplanen. Som ni pissryzzar lyfter fram, i tid och otid. Du har säkert en länk till avtalet han viftade med.

Eller har du inte?

Dumfitta.

Citat:
Ursprungligen postat av volvoracing360
Du vet att klockan är mer borta i Orchistan va?

Nä, faktiskt inte.

Enda anledning till varför man skulle vara intresserad av vilken tid som gäller i pissRyssland, är väl om man har planer på att åka dit. Vilket ingen normalt funtad person har.

Så jag ber om ursäkt. Tidpunkten har alltså redan inträffat, om det var 2024 som avsågs. Det var nästa år, som Putin avsåg. Eller 2040, typ.

Edit: pucktvåa!
Citera
2024-10-01, 23:42
Medlem
Enligt Noel Reports har Motståndsrörelsen i samverkan med HUR detonerat en mina i ockuperade Melitopol och en bil med tre ryska ockupanter sprängdes.

Ockupanterna skall dödas.
Citera
2024-10-01, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
32.5% av Ryska statsbudgeten till militären.
https://x.com/BBCSteveR/status/1841006451835432964

Putin satsar på krig istället för folket.

Detta har dom ju gjort dom senaste 100+ åren, på slutet av 50talet och en bit in på sextitalet hade dom väl ett övertag på väst tills USA steppade upp och tryckte ner ryssen i dojjorna igen. Sedan kom ju Reagan och gav dom den slutliga smällen som dom ännu inte hämtat sig ifrån.
Citera
2024-10-01, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Enligt Noel Reports har Motståndsrörelsen i samverkan med HUR detonerat en mina i ockuperade Melitopol och en bil med tre ryska ockupanter sprängdes.

Ockupanterna skall dödas.

Den där smällen skulle man allt vilja se lite bilder och klipp från.

Går inte att se sig mätt på ryzzka sexualsadister som spängs i småbitar och därmed räddar livet på säkert 100-300 ukrainska kvinnor och barn.

Per sadistryzz!
Senast redigerad av ABanderas68 2024-10-01 kl. 23:54.
Citera
2024-10-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torppet
Jag klarar så och så mycket av sådant här - men till sist så bara skrattar jag.
För
det finns - på riktigt - en ny diskussion som just har undertecknats av Schweiz om fred i Ukraina. Men Ryssland är inte intresserad. Ukraina måste ge upp - obetingat - på basen av den totala militära förlusten som är deras resultat.

Kom igen nu Torpet, vill du diskutera på ett svenskt forum får du faktiskt lära dig svenska och grundläggande meningsuppbyggnad. Undertecknad diskussion? Basen av den totala militära förlusten? Vad fan yrar du om egentligen?
Citera
2024-10-02, 00:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
30 minuter till deadline. Eller avsåg Putin nästa år? Med tanke på att pissryzzen stångat sig blodig mot det ukrainska försvaret i snart tre år så kan det kanske handla om 2027? Slaget om kursk var en av de viktigaste striderna i under andra världskriget. I det här kriget? PissRyssen verkar redan ha gett upp.

Ja Putin ser ju att det går lite dåligt i Kursk och som den "historienörd" han är så vet han att Stalin ju vann i Kursk. Så han lät sin korrupte KGB-ärkebiskop kalla på Stalins döda ande i Moskvaortodox seans. "Store Stalin hur gjorde du för att vinna i Kursk?" Frågade Putin Stalins ande. Stalin svarade: "Jo först så bad jag USA skicka mer vapen, sedan anföll jag med mina bästa Ukrainska trupper".
Citera
2024-10-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Kom igen nu Torpet, vill du diskutera på ett svenskt forum får du faktiskt lära dig svenska och grundläggande meningsuppbyggnad. Undertecknad diskussion? Basen av den totala militära förlusten? Vad fan yrar du om egentligen?

Uggledar har fallit. Den sista Ukrainska bastionen. Vad yrar du om?
Citera
2024-10-02, 00:32
Medlem
Citat:
Uggledar har fallit. Den sista Ukrainska bastionen. Vad yrar du om?

Jaha, vad har det med inlägget jag citerade att göra? Du skrev:

Citat:
Jag klarar så och så mycket av sådant här - men till sist så bara skrattar jag.
För
det finns - på riktigt - en ny diskussion som just har undertecknats av Schweiz om fred i Ukraina. Men Ryssland är inte intresserad. Ukraina måste ge upp - obetingat - på basen av den totala militära förlusten som är deras resultat.

Vi är flera användare här i tråden som inte förstår vad du skriver eftersom dina kunskaper i det svenska språket är skrämmande undermåliga. Kan du klargöra och dessutom bifoga källor till det du försöker hävda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in