2024-10-01, 16:29
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Sååå pinsamt att som arbetslös göra random anmälningar utan belägg i hopp om att få pengar på det sättet. Tobias Åberg vet att hela landet skrattar åt honom, en knarkande loser, men precis som Rask så accepterar han det utan att ens försöka bättra sig.
Citera
2024-10-01, 16:41
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StektSkitkorv
Sååå pinsamt att som arbetslös göra random anmälningar utan belägg i hopp om att få pengar på det sättet. Tobias Åberg vet att hela landet skrattar åt honom, en knarkande loser, men precis som Rask så accepterar han det utan att ens försöka bättra sig.

Antar att du menar Thomas, men visst är det så.
Han är också knuten till extremvänstern, Thunbergs, Aschbergs m.fl. Han tror att de är kompisar, men inte! De utnyttjar honom som frontfigur och slagträ så de själva slipper synas.
Citera
2024-10-01, 17:19
Medlem
Captain_oosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JgrpC
Var hittar man honom rent fysiskt?
Enligt Google Maps i skogen någonstans utanför Högsjö, Södermanland. En håla med en hel del inavel så det skulle inte förvåna mig om han ursprungligen är därifrån.

Det den där lilla råttan håller på med är fan riktigt perverst!
Senast redigerad av Captain_oosa 2024-10-01 kl. 17:21.
Citera
2024-10-01, 18:27
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain_oosa
Enligt Google Maps i skogen någonstans utanför Högsjö, Södermanland. En håla med en hel del inavel så det skulle inte förvåna mig om han ursprungligen är därifrån.

Ja han är ju pervers. Djurmissahandel och annat smått och gott...
Har han fortfarande dolt personnummer?
Sen om man vet exakt var han bor så kan man söka på Lantmäteriets hemsida. På honom eller grannar.
Citera
2024-10-02, 12:54
Medlem
olasvenssons avatar
Mongoloiden Tomas överklagar.

Citat:
Åklagarens beslut att lägga ner förundersökningen mot Richard Jomshof (SD) har överklagats och ska nu granskas av en särskild avdelning inom Åklagarmyndigheten.

https://www.friatider.se/nathatsgranskaren-overklagar-nedlaggning-av-jomshof-mal
Citera
2024-10-03, 04:50
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain_oosa

Det är mitt ute i skogen, bokstavligt talat. Men inte så mycket inavel skulle jag tro, det är inte likt tornedalen. Bor mycket inflyttade barnfamiljer i bygderna däromkring, inte så många som bott där i generationer.
Citera
2024-10-18, 13:12
Medlem
Jag skulle vilja skriva ett brev till Tomas, om någon råkar ha hans adress får ni gärna skicka ett PM till mig.
Citera
2024-10-18, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred8383
Jag skulle vilja skriva ett brev till Tomas, om någon råkar ha hans adress får ni gärna skicka ett PM till mig.

sök på näthatsgranskaren på google maps
Citera
2024-10-18, 18:37
Medlem
SegerHelg88s avatar
Han som torterade jakar, men det får man inte lov att yppa sig om...
Citera
2024-10-18, 20:09
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Han som torterade jakar, men det får man inte lov att yppa sig om...

Jodå här får man göra det.
Finns han på Facebook? Om han gör det så ska man nog vakta sin tunga.
Men här är det fritt fram hoppas jag.
Citera
2024-10-24, 23:44
Medlem
BiggestDiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JgrpC
Var hittar man honom rent fysiskt?

Fysiskt så hittar du honom knäckt av sin egen kroppshydda men psykiskt går han igång på alla former av kränkningar och ickekränkningar av muslimer.
Citera
2024-11-12, 19:16
Medlem
P55s avatar
Strålande tider, härliga tider.
Djurplågaren Åberg och hans sociastiska vänner, Aschberg, Ernman m.fl. gick bet på Jomshof.
Vad ska dom nu hitta på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in