2024-10-01, 17:05
Medlem
NEOC0RTEXs avatar
Vilken är bästa appen till LG för IPTV? Jag vet att många köper en extern enhet för att streama men jag vill helst slippa ännu en pryl för något jag inte kommer använda varje dag. Någon med erfarenhet får gärna höra av sig till mig
Citera
2024-10-01, 17:58
Medlem
slashxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markusahlqvist
Hur långt ifrån tror ni vi är att internetleverantörer kan få för sig att blockera iptv-appar, kanske även vpn-appar?
Tror det enklaste är att jämföra med blockeringen av Piratebay exempelvis. Går inte. Appar kan blockeras från marketplace men i verkligheten så kan man ju alltid sideloada.

Går tex fortfarande att använda vpn i Kina, Ryssland och Iran.
Citera
2024-10-01, 22:19
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markusahlqvist
Hur långt ifrån tror ni vi är att internetleverantörer kan få för sig att blockera iptv-appar, kanske även vpn-appar?

Så länge det finns konkurrenter ser jag det som mycket osannolikt att man börjar blockera populärt innehåll frivilligt.
Citera
2024-10-01, 22:50
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Så länge det finns konkurrenter ser jag det som mycket osannolikt att man börjar blockera populärt innehåll frivilligt.
Ja det är min tanke med, den leverantör som börjar hålla på med sådant lär förlora många kunder.
Citera
2024-10-02, 08:19
Medlem
Jag har jätte problem att hitta Champions League matcherna från Viasat med svenska kommentatorer.

De ligger inte på någon Viasat sport kanal, inte under Sweden sport events. Har även testat Viaplay xtra 1-4.

Har dom medvetet gjort det svårare att hitta dom i kanallistan?

Tack på förhand!
Citera
2024-10-02, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Jag har jätte problem att hitta Champions League matcherna från Viasat med svenska kommentatorer.

De ligger inte på någon Viasat sport kanal, inte under Sweden sport events. Har även testat Viaplay xtra 1-4.

Har dom medvetet gjort det svårare att hitta dom i kanallistan?

Tack på förhand!

I min app finns de under fliken SE Viaplay VIP Event och jag använder appen IPTV Extreme
Citera
2024-10-02, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654
I min app finns de under fliken SE Viaplay VIP Event och jag använder appen IPTV Extreme

Tack! Ska leta
Citera
2024-10-02, 14:01
Medlem
Nån som har problem med sin ip tv från smartiptvone?
Står cant read mp3 filé typ
Citera
2024-10-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nån som har problem med sin ip tv från smartiptvone?
Står cant read mp3 filé typ

Verkar som domänen har problem, kikar man med https://downforeveryoneorjustme.com/ så är den nere just nu
Citera
2024-10-02, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piercad
Verkar som domänen har problem, kikar man med https://downforeveryoneorjustme.com/ så är den nere just nu
Ok hoppas den kommer igång snart
Citera
2024-10-02, 18:22
Medlem
Jag behöver hjälp o svar!

Ganska säker på att den är för gammal för appar. Då måste den ha en iptv box?

Den andra har appar, laddad hem tivimate, men har problem att logga in. Har försökt med:
http://tv.iptvking.iptv.uno/
Användarnamn: mejlen
Lösen: inlogget till iptvking
Det kommer fel meddelande, har inte det ordagrant här. Men "fel i spellista."(samma fel meddelande har nämnts här tidigare.

Eftersom jag har två apparater så har jag förstådd av att läsa här, att jag inte ska titta på båda samtidigt. Kan jag vara inloggad på båda samtidigt?
Citera
2024-10-02, 18:59
Medlem
polagoms avatar
Vet att man inte får länka till leverantörer? Men om någon på något kan peka mig i en riktning av tillförlitlig leverantör så vore det tacksamt. Körde en nyligen som var bra, men saknade en del tv-serier och vissa avsaknader av matcher/kanaler
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in