2024-10-01, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag tycker också att ’vad är problemet’ och den andra jobbiga kreatörens kopplingar till Jocke och Danjal va väldigt beskrivande, med tanke på vilket content och vilket ställningstagande de har tagit.
Så vem som springer Jockes ärenden är ännu tydligare nu.

Så att ”Vad är problemet” och ”Motvikt” har träffat Jocke och Danjal för X antal år sedan, är relevant?! Jisses!

Jag såg Jan Emanuel tanka bilen i går, gör det mig till sosse då eller vad han nu var? Robinsondeltagare kanske?
Citera
2024-10-01, 00:56
Medlem
Citat:
Jag tycker också att ’vad är problemet’ och den andra jobbiga kreatörens kopplingar till Jocke och Danjal va väldigt beskrivande, med tanke på vilket content och vilket ställningstagande de har tagit.
Så vem som springer Jockes ärenden är ännu tydligare nu.

Vad är problemet har ingen tidigare koppling till Jocke, att de halkat över varann på en fest för 15 år sedan är inga bevis.

Kreatören Danjal ses med är tidigare barnprogram ledare på SVT och verksamma i samma bransch.

Kolla kommentarerna på Chrippas video, ni är endast ett fåtal som skyddar Chrippa och tittar man på hälften av er så är det en tråkig historia ni sitter på som personer utanför fb. Ta det hur du vill, men jag vet mer än ni tror!
Citera
2024-10-01, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Så att ”Vad är problemet” och ”Motvikt” har träffat Jocke och Danjal för X antal år sedan, är relevant?! Jisses!

Jag såg Jan Emanuel tanka bilen i går, gör det mig till sosse då eller vad han nu var? Robinsondeltagare kanske?
Absolut!

Det är relevant, helt klart!
Citera
2024-10-01, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vad är problemet har ingen tidigare koppling till Jocke, att de halkat över varann på en fest för 15 år sedan är inga bevis.

Kreatören Danjal ses med är tidigare barnprogram ledare på SVT och verksamma i samma bransch.

Kolla kommentarerna på Chrippas video, ni är endast ett fåtal som skyddar Chrippa och tittar man på hälften av er så är det en tråkig historia ni sitter på som personer utanför fb. Ta det hur du vill, men jag vet mer än ni tror!
Jag skyddar inte Chrippa för att jag anser att Jocke är en jävligt läskig och en lögnaktig människa.
Det är inte svårt att se igenom honom.

Jag försvarar däremot Chrippa 100% i den frågan, ingen ska behöva tampas med sådana sjuka individer.
Det har snart gått ett helt år, och ni vill fortfarande se Chrippa slitas i stycken.
Är det normalt?

Något annat som har blivit tydligt är hur dessa personlighetstörda verkar gilla varandras umgänge och njuta av andras tragedier.
Några i den här tråden verkar ha samma typ av personlighet som dessa.

Man ser ju vilka som hänger ihop - krampaktigt!
Citera
2024-10-01, 01:03
Medlem
Citat:
HUR?!

Nu får du väl ändå ge dig.
Klarar du inte att räkna ut det själv, så kan ingen hjälpa dig.
Ingen.
Citera
2024-10-01, 01:08
Medlem
Citat:
Han har lagt ut vad han ska köpa i julklapp, det va ett par skor med kardborreband.
Om det är det du kanske menar?

Jättemoget - verkligen!

Han lade upp mer.
Citera
2024-10-01, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han lade upp mer.

Var bilder på fyra böcker och ett par skor.
Citera
2024-10-01, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag håller inte med dig. Jag tycker att SMS:en som visar på Jockes dubbelspel var intressanta.
Jag kan inte heller låta bli att undra över att både Jocke och Jonna skenbart tar sådant avstånd från Linnea samtidigt som både enligt Jocke fördrar att prata med Linnea.
Hela den här cirkusen började väl med Jockes påstådda omtanke om barnet och hur farlig Linnea minsann var ... Vad hände med det? Spel för galleriet precis som allt annat.
En annan sak som var intressant är ju att Jocke inte tänker släppa allt i dokumenten - och att han återigen upprepade att "ingen får ta hans utsatthet ifrån honom".

Du tycker inte att det hade varit intressantare att höra mer om polisanmälningarna och om den hittills helt okända FUPen mot landets största influenser som Skabbe tydligen sitter på dokument om --- istället för att tramsa om Rask...?
Citera
2024-10-01, 04:56
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Och vad menar du med det fetmarkerade?

Skulle det vara ett förtäckt hot eller?

Tror ingen här är särskilt rädd för dig eller vad du anser att du vet.

Dessutom kan du ju klargöra och förtydliga vad det ens har för relevans i tråden om Chrippa och hur han blir ansatt av sin tragiska storebror.
Citera
2024-10-01, 05:35
Medlem
Citat:
De satt säkert vid separata tider och platser och planerade vad de skulle ställa till med, efter att Linnea skicka polisen på Chrippa, vintern -23 🙄
Om det är en slutsats du vill dra, utifrån vad jag har skrivit, har du större problem än vad jag trodde.
Citera
2024-10-01, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du tycker inte att det hade varit intressantare att höra mer om polisanmälningarna och om den hittills helt okända FUPen mot landets största influenser som Skabbe tydligen sitter på dokument om --- istället för att tramsa om Rask...?

Allt sådant är intressant.

När lägger jocke upp allt i sin helhet?
Citera
2024-10-01, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Men då gäller det ju att det är någon som vill ha honom som anställd och det är väl inte säkert.

Han har ju inte direkt några bra referenser och vet inte vilken annan arbetsgivare som skulle godkänna typ 6månaders ledighet/år, vill riskera att ha någon som använder droger och beter sig i allmänhet som han gör.
Sen om han nu åker in nu så är ju inte heller det något som är smickrande och lockande för att anställa honom.

Och sen har han ju själv sagt att han inte kommer betala något så redan där kan man ju avskriva denna goda vilja.

Och om det skulle vara på tal om att anställa honom kommer det falla på att han har sina plattformer där det finns risk att så fort han får ett mothugg kommer han hänga ut vederbörande med modifierade "sanningar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in