2024-09-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Har du kollat in den här videon? https://youtu.be/6A7JFtoyIIU?si=YAzOmsfGwAWqMIC2
Det intressanta med som sägs i den här videon är att dom nämner att det gang stalking program som fanns på 70 och 80 talet övergick till ett annat program på 90 talet vilket jag också observerade.

Det gang stalking program som fanns på 80 och början av 90 talet var våldsammare och man kunde bli slagen och sparkad om man befann sig på fel plats vid fel tillfälle. Alltså det programmet var mer baserat på våld och hot om våld.

Det verkar som om det gamla programmet fanns kvar ännu ända till slutet av 90 talet när det nya programmet helt tog över.

Nej det där kan inte ha varit vi.

Du syftar nog till barbro-gruppen inom Frivilliga Radioorganisationen och polisens baseball-liga.
De höll sverige rent.

De drog mest in knarkare, småtjuvar och förståndshandikappade och tog dessa till avlägsna platser i Stockholmstrakten och misshandlade dem.
Citera
2024-09-30, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
En av mina ex gjorde nästan ingen GS-stimuli medan en annan var brutal och skapade ett helvete typ. Det beror på personligheterna och moral därmed är det viktigt vilka personer vi umgås med. GS-stimuli kommer dock fortfarande ske eftersom alla verkar by övertygade att det är nödvändigt att programmera oss speciellt vår familj och våra partners som kanske anser att vi kommer gynnas av det långsiktigt. Många spelar denna "lek" som skådespelare - vissa mer än andra såklart. GS-måltavlor måste i slutändan också bli skådespelare och låtsas att GS-stimuli inte sker och ignorera det. Det är ganska meningslöst efter 11 år och jag kommer inte att underkasta mig deras sketna makt, auktoritet och hypergame-spel.

Jag vill inte tjalla men Muhammed brukar spela de flesta av dina låtsasflickvänner. Han använder alltid sin röstförvrängare när han hälsar sina meddelanden. Han har alltid velat bli din flickvän och kittla dig med sitt skägg.
Citera
2024-09-30, 11:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoiceOfSatan.
Jag vill inte tjalla men Muhammed brukar spela de flesta av dina låtsasflickvänner. Han använder alltid sin röstförvrängare när han hälsar sina meddelanden. Han har alltid velat bli din flickvän och kittla dig med sitt skägg.

Vilka andra användarkonton har du på FB... Ska du gå igenom alla min 1500+ inlägg..

Ska du vara som andra användare i tråden och slösa din värdelösa tid på att skriva värdelösa inlägg som inte hjälper till i diskussionen än att provocera utsatt..

Förövrigt kan vem som helst delta GS-operationen i min erfarenhet. Är det här poängen med GS - att bevisa att "Satan" existerar eftersom denne "ansvarar" för GS? Enligt Dr Robert Duncan S.A.T.A.N.-vapnet används som en typ av Hive Mind där GS-förövare delar information om oss. Likaså i Bibeln påstås det att den största tricket Satan utför (som magiker?) är att övertyga världen att denne inte existerar precis som alla försöker övertyga (gaslighta) oss att GS inte existerar trots att det är uppenbart för oss att vi utsätts för GS-stimuli (Satan-stimuli)... Satan som gillar att spela "spel" och spratt (hypergame-spelet).
Senast redigerad av RiktigTI 2024-09-30 kl. 12:42.
Citera
2024-09-30, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Man kan få gang stalkers att sluta att trakassera om man lyssnar på gospel eller verser ur bibeln det fungerar precis så som Bryan Tew beskriver i sina videor sådana saker får en att fundera vad som egentligen pågår 🤔

Vad vänligt av dig förvarna dem.
Ifall våra medlemmar hör dina gospelsånger på intågande kan de snabbt springa och gömma sina barn.

Vi har haft dig uppe för ett pedofilt beteendemönster ända sen du ville slå turken.
Senast redigerad av VoiceOfSatan. 2024-09-30 kl. 22:21.
Citera
2024-09-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ifall våra medlemmar hör dina gospelsånger på intågande kan de snabbt springa och gömma sina barn.

Vi har haft dig uppe för ett pedofilt beteendemönster ända sen du ville slå turken.

Ni själva är ju pedofiler och våldtäksmän och allt det där fega, kanske kan va därför ni markerar andra för att själva bli offer haha lallare. GS är inget att skryta om lillen.

Kan ju vara förståeligt att man har pedofiler ”uppe” dock, dom är ju inget att hänga i granen.
Senast redigerad av Xutten 2024-09-30 kl. 22:38.
Citera
2024-09-30, 22:49
Medlem
Citat:

Alla ni som är inblandade i GS kommer få sån grov konsekvens av detta förr eller senare det vet ni också.
Citera
2024-10-01, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Alla ni som är inblandade i GS kommer få sån grov konsekvens av detta förr eller senare det vet ni också.

Men flabben ditt perversa, köns neutrala, anus slickande get troende freak!
Citera
2024-10-01, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Men flabben ditt perversa, köns neutrala, anus slickande get troende freak!

Vem är lik gud?
Citera
2024-10-01, 00:16
Avslutad
Att ni som vågar gå ut o säga detta! Bra!

Enligt avtal så ska ni säga sanningen utifrån era upptåg!

Så du menar alltså ass dessa ”psyk” har rätt om vad ni skurkar alltså sysslar med?
Citera
2024-10-01, 00:19
Avslutad
Citat:

Vi förhåller oss till avtal här va? Jävla märklig kommentar din!

Vi får hoppas på att du är en liten otrygg unge med naturlig fallenhet att ”bara flipp” men…

Är du så säker på din behörighet här nu? Eller får vi chansa?
Citera
2024-10-01, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
V2K existerar inte som teknologi - det måste alla inse. Däremot finns teknologi som skjuter mikrovågor i huvudet från distans men då måste det vara i direkt syn. Att du hör röster som kanske inte är din egna är normalt.

V2K existerar inte som teknologi? Vad baserar du denna slutsats på? Eller är det bara ett löst antagande? Det är min förståelse att 'syntetisk teknologi' har använts inom eliten sedan 70-talet. Kanske sedan 50-talet. Om du vill får du gärna skicka ett PM så kan jag visa dig flera videos som pekar på detta.

Mikrovågor måste vara i direkt syn? Du menar att mikrovågor inte kan gå igenom material som t.ex trä eller plast?

Håller däremot med att det kan vara normalt att höra röster som inte är ens egna. Det kan finnas flera orsaker till externa röster. Är man däremot en TI så bör man naturligtvis misstänka V2K före allt annat.
Citera
2024-10-01, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Vem är lik gud?

Hur mås det i ditt huvud då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto