2024-09-30, 22:38
Medlem
Storanglarens avatar
#487 är skriven på en adress med ett äldre par. Verkar också bo ihop med sin bror. Båda bröderna har namn som slutar på y.
Adressen är en villa mitt ute på den norrländska bonnvischan förresten.
Citera
2024-09-30, 22:53
Medlem
-DaRude-s avatar
Varför är det alltid de objektivt sett oattraktiva, lufsiga och blekfeta äggskallarna som påstår att barnen söker sig till dem och vill ligga? Visst, om nu "barnet" i själva verket är en vuxen karl från Dumpen stämmer det alldeles säkert.

Men även den senaste fångsten verkar ju inbilla sig att vännernas barn vill ligga med honom i det verkliga livet också. Om det nu förhöll sig så även i det verkliga livet och inte bara i pedofilernas egna bänga fantasi så tror jag nog att till och med småflickorna hade valt en annan man. Fet, ovårdad, skallig och pervers skulle nog inte vara deras första val ens i den mest osannolika fantasin.

Den senaste gäddan måste ha rejäl ångest, huruvida han försökte "rädda" situationen i den mån det går eller bara ville skriva av sig när han skulle förklara uthängningen är svårt att säga. Oavsett är han ju körd. Han mår som han förtjänar som uttrycket lyder.
Citera
2024-09-30, 22:53
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#487 är skriven på en adress med ett äldre par. Verkar också bo ihop med sin bror. Båda bröderna har namn som slutar på y.
Adressen är en villa mitt ute på den norrländska bonnvischan förresten.
Det är ett under att det äldre paret inte har blivit slaktat för längesen. Två sinnesslöa y-namnsbröder som pratar med blicken i pannan och glider omkring i varsin raggarbil som ett par tickande övergreppsbomber.
Citera
2024-09-30, 22:55
Medlem
#487 Hade byxorna och kallingarna lite väl långt ned för att dom bara skulle ha "hasat ner", han satt säkert och förspelade lite med sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Har Dumpen lyckats fånga en ETC-medarbetare (mediet som jagar Dumpen med blåslampa)?

https://ibb.co/JxR058X

Förvånar mig inte ett dugg om det är sant.
ETC som ensam tidning som tydligt markerar så hårt mot Dumpen och tar varje liten chans till smutskastning och falsk ryktesspridning är klart anmärkningsvärt.

Den dagen ett kommunistmongo från ETC dyker på Dumpen, den dagen är värd att fira.
Senast redigerad av korvstofft 2024-09-30 kl. 23:06.
Citera
2024-09-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matjessillen
https://www.tiktok.com/@efterlystse/video/7283863851928440097

Varför finns det inga tidningsartiklar om detta? Ens i lokaltidningarna? Eller är jag bara dålig på att googla…

Edit: Såg Flashbacktråden nu. Ingen misstanke om brott alltså.
Senast redigerad av klaustrofobin 2024-09-30 kl. 23:05.
Citera
2024-09-30, 23:04
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ett klassiskt varselklätt kioskmongo. Sitter han med byxorna halvt nerdragna i bilen? Man ser nästan röven ser det ut som.

Sen undrar man hur det gick med hans skademinimering på Facebook. Om det dämpade hans fall att försöka förekomma dumpen. Det är nog en och annan av hans polare, vars barn han chattat med, som vill ta sig ett snack med honom nu.

Hela hans Facebook bara skriker otvättat WT. Det är svallande isterbuk, suddiga selfies i grodperspektiv, vargar, dödskallar och indianer i långa rader samt citat om hur farlig men lojal man är. Han är den typen av person som aldrig författat en hel korrekt mening i hela sitt liv. Dessa personer tenderar att omge sig med likasinnade (”fö att mn får va sig själv,,,,.,,,, o ja har helldre äckta väner än falskqa i mitt liv!!!! Ja är The leeder off the alfa wolf Pack”) och sannolikt har ingen orkat läsa den långa text han försökt komponera ihop. Inte när det finns klipp på coola skelett som pekar finger och kör fordon med V8 i att titta på istället.
Citera
2024-09-30, 23:04
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matjessillen
https://www.tiktok.com/@efterlystse/video/7283863851928440097

Ja jävlar, det är han.
Citera
2024-09-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Hela hans Facebook bara skriker otvättat WT. Det är svallande isterbuk, suddiga selfies i grodperspektiv, vargar, dödskallar och indianer i långa rader samt citat om hur farlig men lojal man är. Han är den typen av person som aldrig författat en hel korrekt mening i hela sitt liv. Dessa personer tenderar att omge sig med likasinnade (”fö att mn får va sig själv,,,,.,,,, o ja har helldre äckta väner än falskqa i mitt liv!!!! Ja är The leeder off the alfa wolf Pack”) och sannolikt har ingen orkat läsa den långa text han försökt komponera ihop. Inte när det finns klipp på coola skelett som pekar finger och kör fordon med V8 i att titta på istället.

Han anser gissningsvis att alla invandrare är ansvariga för hans privata misslyckanden.

Jag skulle bli förvånad om inte.
Citera
2024-09-30, 23:11
Medlem
Silltunnas avatar
Har 487 fått någon respons på sitt FB-inlägg?
Citera
2024-09-30, 23:23
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna

Han har tagit bort det redan.
Citera
2024-09-30, 23:27
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna

Jag kan bara se inlägg i form av olika bilder och någon uppdatering om jobbyte. Inga inlägg i textform.
Citera
2024-09-30, 23:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är ett under att det äldre paret inte har blivit slaktat för längesen. Två sinnesslöa y-namnsbröder som pratar med blicken i pannan och glider omkring i varsin raggarbil som ett par tickande övergreppsbomber.
Leif och Billy på riktigt, alltså. Det är fan ingenting som förvånar längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in