Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Han pratar mycket om sin längd. Det verkar vara en grej för honom. Jag tror att han ganska uttryckligen skriver att han är 1.72 "kort". Att barnet är 1.60 är perfekt tycker han. Han har troligen haft komplex för sin längd sen typ högstadiet. Pratar ner sig själv och säger att han är liten och klen (men har ett stort och varmt hjärta - eller vad han nu skrev). Märkligt allting. Han säger att barnet har en fin figur och att det syns att hon tränar/dansar. Barnets svar är väldigt 40+: "Bra gener". Det finns inte enda 14-åring som skulle svara så. "Bra gener" är synonymt med att äldre personer kan se unga, fräscha och fit ut utan att göra nåt särskilt för det. Att en oförstörd högstadieelev ser frisk och fräsch ut beror på den unga åldern. Inte gener. Om det inte är nåt stackars exemplar som har en åkomma av nåt slag (övervikt/sjukdom).
Men ja, det är tydligt att han vill bekräftas för hur han ser ut. Kanske ett tecken till alla här som pratat om hur snygg här. Han har troligen inte fått så mycket sån bekräftelse och nu blir han glad och smickrad (han använder själv det ordet) när får den från ett barn. Som sagt; svårt att säga vad som är vad. Är det bara beräknande och lismande groomande eller tror såna här typer verkligen att det finns nån slags framtid med ett högstadiebarn? Som du säger; psykosartat beteende om det nu är så att han tänker sig att det skulle kunna finnas nån slags framtid för dem och att de ska fira hennes 15-års-dag i februari. Det är synd att det här kommer i skymundan av tomtefilmen. #486
Jag skulle kunna tro att välbevarade män 50+ kan vara populära i ett ganska stort åldersspann när det kommer till nätdejting. Men då måste man vara just välbevarad. Och kanske ha högre social rang än en lastbilschaffis? Och den här grejen att gifta män inte kan visa upp ansikte på dejtingappar måste försvåra? De får köra anonymt och jag tror inte att det är så hemskt enkelt att göra det om man ska konkurrera med män som är öppna med vilka de är.
Betydligt enklare då att smyga runt i suspekta Kik-grupper där man kan vara anonym antar jag. Eller, det är nog inte så enkelt att få napp där. Kvinnor, flickor och tjejer (oavsett ålder) kan få napp hur lätt som helst online så varför i hela friden skulle de gå med i mysko grupper som heter typ "Vi som vill ligga i Jönköping"? Om det nu finns personer av kvinnligt kön i såna grupper så kan man kanske anta att de är lite off på nåt sätt? Men det är ju enklare för gäddan eftersom gäddan kan vara anonym på ett annat sätt än vid gängse nätdejting.
Det är svårt att veta hur de tänker när trålar runt i Kik-grupper. De kanske också fattar att dessa grupper inte direkt är översållade av vuxna kvinnor som söker ligg. De kanske är ytterst beräknande och hoppas på att hitta en trasig och lättlurad liten tjej som i ett led av självskadebeteende vill ha gubbars uppmärksamhet? Vet inte, men vi kan nog sluta oss till att tomtegäddan trålar runt i Kik-grupper eftersom han omgående frågar barnet vad hon gör i sån grupp. Varför han hänger runt i såna grupper kan bar han själv svara på. Spänning, bekräftelse, hopp om utomäktenskapligt knullande eller kontakter med barn (eller en kombo av allt)? Hursomhelst så hade han ju faktiskt inga större betänkligheter kring att träffa en 14-åring för en sexträff i lastbilen trots rädsla för Dumpen. #486
Är nog här på FB jag lärt mig att KiK är populärt bland sexsäljare och med tanke på hur många gäddor som tycks triggas av
spänning skulle det inte förvåna mig om många av herrarna tycker att även det verkar spännande och kanske rent av initialt söker det på KiK, men när nick som "Agnes14" dyker upp i chatgruppen, så fastnar de för det som blir
ännu mer spännande och förbjudet. Om jag nu får spekulera i en ytterligare orsak till att #486 kan ha hamnat där. Är väldigt många gäddor som verkar hetsas upp av saker som är tabu samt förbjudna och därför blir spännande och tydligen ännu sexigare. Får de välja mellan att knulla en 14- och 15-åring skulle nog därför många välja 14-åringen 🤔 Även #486 tjatade om att det var så spännande och förbjudet.