Citat:
Ursprungligen postat av
Flugpappa
Det finns alltid galningar i alla ytterkanter som tur är de få i allmänhet.
Här kommer lite objektiv info.
Då kanske det inte är konstig att båda sidor kastar fram allt.
https://www.newsweek.com/russia-ukraine-wsj-deaths-1955023
Ja verkligen troligt va när ryssarna kör köttmurar a la andra världskriget och då har lite förluster det går inte ihop men i rysstrollens hjärnor när dom 99% av tiden är påverkad av vodka då går det ihop. Ryssarna måste vara odödliga som kör köttmurar men har lite förluster.
Klart kollar man på klipp när de just stormar fram så blir det mesta sönderskjutet men ingen dör då heller eller hur?
Ukraina har inget val än att försvara, skulle Ryssland invadera Sverige inte fan skulle vi lägga oss platt vi förutom såklart rysstrollen skulle kämpa för att nedkämpa varje orch invaderar. Man försvarar sitt hemland och det är ingen skillnad mot Ukraina därför det går så jävla trögt för ryssarna för att Ukrainarna inte lägger sig platt och ger upp bara utan kämpar trots förluster vilket är normalt i ett krig.