Tja, jag har nydligen upptäckte en gamal tunneln i min gymnasieskolan och har gjort en stor upptäckte i upptäckten!
Det är en lång tunnel som leder vatten genom de gympa husen och själva skolan. Man går in genom den lilla dörren i gympa huset och på andra sidan av tunneln går man genom en likadan dörr/lucka ock kommer upp på insidan av en toalett bakom toastolen. Jag va nere i tunneln en gång med minna polare och märkte att tunneln fortsatte om man gick under et stort rör. Efter röret kommer man till en liten upphöjd platå och en stor sjuds dörr om man går in där kommer man till skolans lager/dump där det fins allt från julpynt, ett svärd gjort i trä, plastgranar, gamla nationella prov samt jätte gamla MacBook datorer! De vill sega saker skolan inte vill att eleverna får tag på. Det är som rena rama katakomberna där nere rummen bara fortsättande med dörrar som står öppna. Ibland bara leder rakt ut i korridorerna i skolan och man hittar verkligen allt möjlig där nere.
Men det jag tänkte komma till är att när man öppnar första dörren så kommer man till ett rum där det ser ut som om någon bor där! Det är en stor toarulle, sacosek med kudde, en gura och en tavla med ett fotografi upphängd på vägen till och med en liten flaska där det står vatten (som min polare drack ur).
Nu har jag och minna pollare har börjat spana på idén att själva sova över där men behöver rådgivning av de bästa! Vi funderar på vad är konikvenserna? Relegering om vi blir påkomna? Fins det rörelselarm till och med där nere? Är det någon som kollar där nere vi stängning? Minna polare har redan blivit utpekat för att va nere i tunneln men tror inte att lärarna har en aning om att tunneln leder till allt detta. Och om jag får bra med tips snabbt så lovar jag att ni ska få en saftig video dubbel så spännande som ”övernattar på coop” av rmm. Obs ny på både Flashback och ue vet bara hur man siterar vet även att detta inte är reta tråden att skriva på men MÅSTE FÅ SVAR. Ber om ursäkt för min stavning. Men, men hoppas ni finner lika spännande som jag alla tips är välkomna