Citat:
Ursprungligen postat av
Muhammedpojke
Du har inget mer avancerat då?, har varit vid doim flesta ställena, tänker mer militärt
Något militärt vore häftigt att se, tyvärr tror jag få outar annat än gamla korvfort.
Du har ju nedlagda Almnäs regementet i nykvarn. Skönt ställe, dock inte så jätte mycket att se men något är det iaf. Man kan även leka av sig med bilen, men passa dig för snutar och väktare som håller koll på stället rätt bra nu för tiden pga all buskörning där.
Blev stoppad där 2 gånger i rad av olika snutar en gång fast jag körde helt lagligt, men det kan ju bero på att jag kör en gammal Volvo som för ett jävla liv med. Dom har varit trevliga alla gånger jag blivit stoppad iallafall, bara förklara varför man är där om dom frågar, blåsa och visa körkort sen är man fri igen. Det var 2 polisbussar så dom måste nog haft någon övning i skogen/skjutbanan eller så var det rave vid förråden i skogen igen,haha.
Man kan se mycket skumt på Almnäs för det ligger så avlägset, man vet aldrig vad man kan stöta på. En gång var jag där för att utforska lite och då var det en massa folk i nå dräckter som hadde släpat dit högtalare, dieselverk och startat ett rave uppe i skogen, haha.
Har också läst mindre kul saker i nyheterna bla brända bilar och folk som gått runt med automatvapen, så man får vara lite på sin vakt.