2018-03-09, 02:17
Medlem
Johar vann På spåret nyligen. Han är en uppenbart bildad och allmänbildad människa, charmig och bra på att hantera offentliga situationer. Stilig dessutom.

Kollar man hans wiki-sida så får man i princip ingenting till livs förutom hans professionella resumé som framgångsrik medieperson, kopplingen till hans bror Maliks tragiska bortgång och att hans pappa kom från Algeriet.

I övrigt intet.

Hur kan denna välklädda, vältaliga och framgångsrika person helt sakna ett privatliv? Gör han ingenting förutom sitt jobb?
Citera
2021-02-21, 09:37
Medlem
Steff83s avatar
Han hoppade in som gästskådis i Helt Perfekt. Han spelade sig själv precis som alla gör där.
Citera
2022-06-28, 11:35
Medlem
Parallaxs avatar
Har en faibless för damer på feminist/vänsterkanten tydligen

Tidigare gift med Wanda Bendjelloul https://sv.wikipedia.org/wiki/Wanda_Bendjelloul

Nu sambo med My Rohwedder https://sv.wikipedia.org/wiki/My_Rohwedder

Givetvis bostadsrätt på Södermalm.

Verkar dock vara jäkligt trevlig kille!!
Citera
2023-01-20, 20:46
Medlem
Flaklypans avatar
Har sett han i både På Spåret och Alla mot alla och vid nått tillfälle så frågade Filip, Du hade 5.0 i betyg va? Johar svarar lite genant, jo så var det nog.

Han verkar en riktigt reko kille som inte gör eller gjort någon något ont.

Lite insikt i hans privatliv och ja fy fan liv för ett par dagar sedan gör att man börjar undra om han hade problem med spriten innan?

"Dagen efter Malik Bendjelloul dog, slutade Johar dricka alkohol. Detta efter att han druckit all sprit han hade hemma efter dödsbeskedet.

Han beskriver att bli nykter som det bästa beslut han fattat.

– Jag tvivlade inte en sekund. Det var en väldigt stark ingivelse: ”Om jag inte gör det kommer jag gå under”. Jag kunde se framför mig hur jag skulle bedöva mig varje kväll, säger han i Accent. "

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1122122-allt-om-johar-bendejelloul-i-pa-sparet-frun-barnen-och-varfor-han-blev-nykter

https://www.hant.se/nyheter/johar-bendjellouls-hemligheter-det-du-inte-far-se-pa-sparet-uppror/9028899
Citera
2023-01-21, 05:03
Moderator
Schlesiens avatar
Barnbarn till Henrik Schildt.
Citera
2023-04-30, 00:06
Medlem
jonte500s avatar
Han är väldigt behaglig att lyssna på, är han tillbaka på SR?

Lyssnar på hans intervju med Chang Frick nu, han är ganska... aggressiv? Han ska väl vara neutral?
Senast redigerad av jonte500 2023-04-30 kl. 00:13.
Citera
2023-04-30, 05:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500

Lyssnar på hans intervju med Chang Frick nu, han är ganska... aggressiv? Han ska väl vara neutral?
Ja, på P1. Han intervjuade Jimmie Åkesson i veckans Lördagsintervjun.
Citera
2023-04-30, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500

Tycker tvärtom att han låter oerhört obehaglig, både i sina intervjuer i vänstermedia och när han vill leka folklig i tex på spåret eller Alla mot Alla.

I sina intervjuer har han svårt att ta en åsikt som inte följer hans egen världsbild eller sitt eget sätt att se på saken eller frågan, så som när människor som Frick eller Åkesson som vågar säga vad de verkligen tycker, intervjuas. Han måste alltid gå emot och försöka vända på åsikten så att intervjun landar rätt enligt hans egen åsikt.
Citera
2024-06-09, 17:04
Medlem
UrsulaLeGuins avatar
Killen är smart och kan vara väldigt charmig när han vill men har psykiska problem. Eller i alla fall en psykisk störning. Blev helt panisk under COVID och lever nu under någon slags tro att Trump ska starta ett tredje världskrig.

Var otrogen mot sin fru i en rätt smutsig historia. Misstänker att det rör sig om en grav narcissist.
Citera
2024-09-29, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrsulaLeGuin
Killen är smart och kan vara väldigt charmig när han vill men har psykiska problem. Eller i alla fall en psykisk störning. Blev helt panisk under COVID och lever nu under någon slags tro att Trump ska starta ett tredje världskrig.

Var otrogen mot sin fru i en rätt smutsig historia. Misstänker att det rör sig om en grav narcissist.

Har du mer information om detta? Jag har också fått intrycket att skilsmässan från W var stökig. Men ändå behöll hon efternamnet?
I tråden om Alla mot alla skrevs det om att han fått ett obehagligt utbrott under ett moment, ev orsakat av klaustrofobi?
Citera
2024-09-29, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UrsulaLeGuin

Är det hans ex som är den vackra och alltid så glada filmrecensenten på 4:an?
Citera
2024-09-29, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Är det hans ex som är den vackra och alltid så glada filmrecensenten på 4:an?

Ja det är det och nu är han tillsammans med My Rohwedder, känd från aftonbladet.

https://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=My_Rohwedder&veaction=edit&section =0
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in