2024-09-29, 00:33
Medlem
Tycker fan synd om man nummer 486. Att alla hans kollegor och vänner kommer se den där tokiga tomte-videon. Han mår nog inte så bra längre.
Citera
2024-09-29, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Tycker fan synd om man nummer 486. Att alla hans kollegor och vänner kommer se den där tokiga tomte-videon. Han mår nog inte så bra längre.

Har kikat på Videon så många gånger att jag fått "Bad Boys" på hjärnan 😩

Nä, han mår givetvis uselt. Trodde att han skulle få en fjortonårig snygging vid sidan av fru och dotter, men blev arbetslös (?) utkastad och hamnade på Dumpen med en förskräcklig video.

Citera
2024-09-29, 01:10
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Känner också sympati. Han tyckte han kom på en bra idé och ville visa sin humor med sin tomte-video men det blev bara så fel.
Citera
2024-09-29, 01:21
Medlem
Storanglarens avatar
#384 har plötsligt bytt förnamn. Numera har han samma förnamn som skådespelaren Stormare.
Citera
2024-09-29, 02:15
Medlem
Citat:

Äsch, han skickade inga kukbilder och det var inte massa runkfilmer eller Daddycool-snack om sperma i ansiktet, hundsex och ådriga kukar.

Allt är en underbar video där han cringe delux, dansar med en dildo, pistol, tomteluva och ett underligt kalsongbygge. Folk kommer garva åt detta länge och hans fina bidrag lär göra honom till en av dom mest ihågkomna på Dumpen.

Men det kunde ha varit värre.
Senast redigerad av korvstofft 2024-09-29 kl. 02:27.
Citera
2024-09-29, 02:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Jo det är säkert synd om han. Men kan skickade alltså denna sjuka video med dildo och allt till en som han trodde var ett barn. Det gör det mindre synd om honom. Han måste tänkt där och då, jag gör denna video och sedan skickar den till ett barn! Nu som tur var, mottagaren blev Dumpen och inte ett riktigt barn.
Citera
2024-09-29, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det är säkert synd om han. Men kan skickade alltså denna sjuka video med dildo och allt till en som han trodde var ett barn. Det gör det mindre synd om honom. Han måste tänkt där och då, jag gör denna video och sedan skickar den till ett barn! Nu som tur var, mottagaren blev Dumpen och inte ett riktigt barn.

Precis, den här 52-årige mannen med gubbmage skickade den (faktiskt skojiga) videon till ett barn som han tänkte knulla med - våldta, i lagens mening.

Ingen normal människa med minderåriga barn kan tycka att det här är okej. Det är bara att sätta in sitt eget barn som mottagaren av videon eller penetrerat av dildon han bär så stolt under tomtedansen. Eller se sitt eget minderåriga barn med 52-åringens kuk djupt nerkörd i halsen. Eller i rumpan. Välj själva.

Det är inte två tidsåldrar som bör mötas sexuellt helt enkelt.
Citera
2024-09-29, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta
Tycker du ”frisyren” funkar???
Det är ju bara lågbegåvade wannabes som har tofs på huvudet! Ser otroligt fjantigt ut😂

Förtydligar.

Frisyren på bad santa-gäddan funkar om han byter namn och flyr till Indien. Där blir han en tyst mediterande munk i ett tempel-kloster.

Bara då.
Citera
2024-09-29, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Lyssnade precis på Dumpens kvartssamtal på YT och de berättade att de för några dagar sedan fångade en gädda som känner Röstlund på ETC(ECT?) Ja, ni vet det där Magasinet som Röstlund driver och som är emot Dumpen. Gäddan hade svamlat fram en massa roliga förklaringar till varför han fångades av Dumpen. De fick knappt tyst på honom.

Låter ju ytterst intressant, hoppas dock inte att Dumpen nu lägger skrället i den där berömda frysboxen där spännande gäddor tenderar att hamna.

Tack, jag undrade också över nästa ETC-gädda. Inte publicerad än alltså. Misstänkte det då jag inte fick ihop någon av de senare gäddorna på en liten man på cykel.

En annan publicering jag letar efter är andra västeråsaren. Jag har bestämt för mig att de sagt i en av poddarna att de fiskade upp två i Västerås. Bara #480 Pandemoniumchatten är publicerad än så länge.
Citera
2024-09-29, 09:07
Medlem
Citat:

Äsch, han tar truckerkörningar i Europa ett par år så kommer han undan frågor.

Fast det är klart att han ångest
Citera
2024-09-29, 09:28
Medlem
Citat:
Bad boy tomten fy fan… han hänger nog och dinglar innan Måndagen
Citera
2024-09-29, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Tack, jag undrade också över nästa ETC-gädda. Inte publicerad än alltså. Misstänkte det då jag inte fick ihop någon av de senare gäddorna på en liten man på cykel.

En annan publicering jag letar efter är andra västeråsaren. Jag har bestämt för mig att de sagt i en av poddarna att de fiskade upp två i Västerås. Bara #480 Pandemoniumchatten är publicerad än så länge.

Förstår inte riktigt varför de inte lägger upp gäddor i rimligare takt utan att folk får ligga på kö och hinna radera allt på nätet. De har gäddor som legat i frysen i ett halvår 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in