Så Jocke gav papperna till Jacke i syfte att deras mamma skulle få läsa papperna så att mamman kunde bemöta det som står där, så att mamman kunde reflektera över det. Förutom det att mamman får inte berätta sin sida av historien, mamman får inte berätta hur hon såg på det som hände, osv. Jag förstår inte logiken.
Det finns ingen logik - mer än att det blev en möjlighet att direkt anklaga mamman utan att ha en aning om vad hon gjort eller inte.
Dessutom har hon rätt att ta del av det som handlar om henne själv - Jocke har ingen som helst ensamrätt på det.
Arkiven borde vara rensade - men i och med att de lämnats ut så är de aktualiserade igen, eftersom utlämnade dokument diarieförs och därmed enkelt blir åtkomliga igen.
https://www.youtube.com/watch?v=KSqOmjJVM9U
Jacke har lagt ut en video om allt.
1/2 av videon = Hur han, Jockiboi och TV4 läst en stor bunt soc-papper som de ska smutskasta sin mamma åter igen i en dokumentär.
1/2 av videon = Att mamman kan ha delat med sig av papperna till Chrippa vilket han förtydligar är ett brott och att de nu ska ta allt privat som vuxna människor, inte på internet.... men han glömmer att han deltagit i smutskastning av familjemedlem i nationell tv som förklaras i samma video
Kommentarena(rekommenderar er att läsa och kolla avsändarnas profil-bilder) är överflödiga av iq-0 kvinnor som inte ser det ologiska i det som sägs.
Jockiboi kan inte styra samtalet efter det Chrippa visade igår och går i sitt mode-manik. Anjo kommer nog med en video ikväll om att hjälpa Jockiboi med att tysta sin mamma att visa sanningen? Rask med? Skulle inte Jockiboi "vinna" på att visa alla soc-papper?
Till Mamman: Sprid alla papper två dagar innan Jockiboi dokumentären. TV4 kommer backa från att visa den
__________________
Senast redigerad av kanblikul 2024-09-28 kl. 14:13.
Nu har iaf Rask gått ut på insta story med att han hjälper Jocke att få ut information eftersom Jockes följare vana vid roliga videos medans Rasks redan är insatta i dramat.
Hänvisar dit för exakt och utförligare text.
Rask skriver att han inte är någon knekt.
Tillåt mig småle.
Nu har iaf Rask gått ut på insta story med att han hjälper Jocke att få ut information eftersom Jockes följare vana vid roliga videos medans Rasks redan är insatta i dramat.
Hänvisar dit för exakt och utförligare text.
Rask skriver att han inte är någon knekt.
Tillåt mig småle.
Jockeboi måste jubla. Rask bekräftar alltså det vi sagt i månader. Jocke ligger bakom skiten och Anjo och Rask är bara knektar, nej förlåt, jag menar givetvis drängar
Nu har iaf Rask gått ut på insta story med att han hjälper Jocke att få ut information eftersom Jockes följare vana vid roliga videos medans Rasks redan är insatta i dramat.
Hänvisar dit för exakt och utförligare text.
Rask skriver att han inte är någon knekt.
Tillåt mig småle.
Jocke har med andra ord använt Rask som ombud och därmed varit fullt delaktig i nätdrevandet.
__________________
Senast redigerad av micro113 2024-09-28 kl. 15:26.
Nu har iaf Rask gått ut på insta story med att han hjälper Jocke att få ut information eftersom Jockes följare vana vid roliga videos medans Rasks redan är insatta i dramat.
Hänvisar dit för exakt och utförligare text.
Rask skriver att han inte är någon knekt.
Tillåt mig småle.
För oss som inte har IG / Rasks IG är privat, skulle du kunna lägga upp print?
Varför ska Rask ge Jockibois information? Har inte Jockiboi egen IG / YouTube? Hade inte Jockiboi gett manus till Jacke att de ska ta allt "privat" nu? Nu blir det rörigt för Jockiboi, vi vet att han inte kan hantera stress. Har den stora stressen om PrefabAndreas och 1 Januari i tankarna... då visade Jockiboi att han verkligen inte kan hantera stress alls =/
Såg att ingen av Jockbois soldater här på Flashback tog nattskiftet inatt... Har de fått skäll eller hanterar alla kris/stress lika dåligt?
__________________
Senast redigerad av kanblikul 2024-09-28 kl. 15:53.
För oss som inte har IG / Rasks IG är privat, skulle du kunna lägga upp print?
Varför ska Rask ge Jockibois information? Har inte Jockiboi egen IG / YouTube? Hade inte Jockiboi gett manus till Jacke att de ska ta allt "privat" nu? Nu blir det rörigt för Jockiboi, vi vet att han inte kan hantera stress. Har den stora stressen om PrefabAndreas och 1 Januari i tankarna... då visade Jockiboi att han verkligen inte kan hantera stress alls =/
Såg att ingen av Jockbois soldater här på Flashback tog nattskiftet inatt... Har de fått skäll eller hanterar alla kris/stress lika dåligt?