2024-09-28, 11:37
Medlem
#486 Man undrar ju hur tankegångarna gick innan han skickade videon.

Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Undrar om inte 468's film gagnar honom ändå. Fokus har ju helt flyttats från själva chatten med en minderårig till hans hysteriska film.
Och om jag fick välja mellan att bli publicerad där jag drar i snabeln eller att dansa runt i en tomtemask, så väljer jag tomtemasken alla gånger.

Tomtemasksfilmen går ju att förklara bort med att "Äh, den filmen gjorde jag för länge sen. Spexade för frugan bara. Kul att ni gillde den".
Men en runk-film är ju snäppet pinsammare att figurera i.

Med tanke på hur panikslagen och nära till gråt han hade hunder konfrontationen så tror jag inte att han är det personen som tar det hela med en klackspark och går vidare. Videon har redan spridigt sig långt ut på social media och lär postas om och om igen där. Det kommer jaga honom länge och göra honom påmind om dumpen.

Kan inte vara kul heller för dottern att komma tillbaka till skolan nu när alla där har sätt hennes farsas tomtedans med dildo och den speciella kalsong/tros-konstruktionen, samtidigt vetskapen om att han raggar på barn yngre än hans dotter.
Senast redigerad av korvstofft 2024-09-28 kl. 11:44.
Citera
2024-09-28, 11:42
Avslutad
Reka och korvstofft, skärp er!
Det är #486 och inte #468 som är tomtens nummer.

Edit: Tack för rättelsen.
Citera
2024-09-28, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Reka och korvstofft, skärp er!
Det är #486 och inte #468 som är tomtens nummer.

Får be om ursäkt, rättat
Citera
2024-09-28, 11:43
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
#486 har fortfarande hår på huvudet

Med den ”frisyren” så hade det fan varit bättre att vara skallig!

Och jävlar vilken näsa han måste ha haft om han opererat den två gånger och den ändå täcker större delen av ansiktet!
Citera
2024-09-28, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ja, det tycker jag. Jag hoppas att jag är i lika hygglig form och fason när jag är 52 som #486 är.

Vad var det för plastikoperationer han gjort? Har inte orkat läsa igenom alla trehundra skärmavbilderna, kollade bara igenom lite ytligt och noterade att han inte skickat någon kukbild.

#486 Chatloggen är lite läsvärd ändå. Gäddan har varit mobbad i högstadiet, beskriver sig som blyg och retades för sin näsa. När han var runt 20 så opererade han därför näsan ett par gånger. Har varit alkis

Min amatöranalys är att gäddan inte fick ligga som ung, han hade låg status pga blyg, men folk skyllde på näsan och nu försöker han ta igen sin ungdom. Att han har svåra komplex för sitt utseende visas av att han använder många filter som gör honom helt slät och det tror han ska öka hans chans att få sex.
Citera
2024-09-28, 12:00
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#486 Chatloggen är lite läsvärd ändå. Gäddan har varit mobbad i högstadiet, beskriver sig som blyg och retades för sin näsa. När han var runt 20 så opererade han därför näsan ett par gånger. Har varit alkis

Min amatöranalys är att gäddan inte fick ligga som ung, han hade låg status pga blyg, men folk skyllde på näsan och nu försöker han ta igen sin ungdom. Att han har svåra komplex för sitt utseende visas av att han använder många filter som gör honom helt slät och det tror han ska öka hans chans att få sex.
Det är nog inte en helt oäven analys. Kanske även därför han dras till yngre, dels eftersom han aldrig fick doppa i någon tonåring när han själv var i tonåren men även eftersom han känner att han så att säga har ouppklarade affärer med den åldersgruppen? Mobbing kan skapa stora problem för många år framöver, även om orsaken till mobbingen opereras eller bantas bort. Samtidigt är det sällan en slump att vissa barn mobbas. De som mobbades i min omgivning när jag var barn hade alla det gemensamt att de var knepiga barn som blivit knepiga vuxna. Jag tror inte riktigt på idén att vemsomhelst kan bli utsatt för mobbing. Det är inte slumpen som avgör. Det finns andra skäl.

Men mobbing sätter spår, helt klart. #486 utstrålar osäkerhet. I det ljuset blir tomtefilmen ännu mindre pinsam. Han försökte ju bjuda på sig själv, även om det var i ett sammanhang som var moraliskt illa. I en relation med en vuxen kvinna skulle det säkert kunna fallit väl ut. Jag tror nämligen inte heller på de bittra medelålderssuggorna som gör sig till talesperson för alla kvinnor och påstår att ”en normal kvinna hade sprungit blabla”. Dumheter. Humor och spexande går hem hos det täcka könet. Så är det.
Citera
2024-09-28, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#486 Man undrar ju hur tankegångarna gick innan han skickade videon.

Med tanke på hur panikslagen och nära till gråt han hade hunder konfrontationen så tror jag inte att han är det personen som tar det hela med en klackspark och går vidare. Videon har redan spridigt sig långt ut på social media och lär postas om och om igen där. Det kommer jaga honom länge och göra honom påmind om dumpen.

Kan inte vara kul heller för dottern att komma tillbaka till skolan nu när alla där har sätt hennes farsas tomtedans med dildo och den speciella kalsong/tros-konstruktionen, samtidigt vetskapen om att han raggar på barn yngre än hans dotter.
Vilken jävla mardröm för en 16-årig tjej att behöva höra från andra att ens pappa är ett pervo i stringkalsonger.

Däremot behöver dessa gubbar bli uthängda på detta sätt, det är enda möjligheten för dem att bli självreflekterande och ändra på sitt beteende.
Senast redigerad av Perfecthairline 2024-09-28 kl. 12:44.
Citera
2024-09-28, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Vilken jävla mardröm för en 16-årig tjej att behöva höra från andra att ens pappa är ett pervo i string kalsonger.

Däremot behöver dessa gubbar bli uthängda på detta sätt, det är enda möjligheten för dem att bli självreflekterande och ändra på sitt beteende.

#486 Han kan ju knappast tänkt så mycket när han tryckte på "skicka". Han har ju stor erfarenhet av fjortonåring tjejer, så hade han funderat ett varv, borde han fattat att fjortonåringar tycker detta är extremt cringe som de säger och delat den vidare. Undrar om han inte var påverkad när han spelade in och skickade. Finns inte en blyg person som gör detta frivilligt
Citera
2024-09-28, 12:29
Medlem
#486 Ursäkta mitt spammande, men reagerade på att han i chatten kallade barnet för kvinna Känns inte ok. Var det så att en fjortonåring fick bli ett knullsubstitut för en potentiell 30-åring som inte dök upp? Dravlet om att bli kär tydde också på det "Vi måste kunna prata med varandra om känslor som uppstår" skriver han. Det låter mer som sånt vuxna skriver mellan varandra, än något man skriver till en unge. Konstigt beteende.
Senast redigerad av Florman 2024-09-28 kl. 12:35.
Citera
2024-09-28, 13:06
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Haha... Och du ska gå till Specsavers idag förstår jag?

Nej han befinner sig definitivt INTE " den övre halvan av slumpmässigt utvalda män."

Han ser så frånstötande, sliskig , äcklig ut och han liknar en flottig gammal stapelvara. Missbrukarlooken som jag sa.

Det gör hans löjliga dansfilm extra rolig och förödmjukande för honom. Folk hade inte skrattat lika mycket ut den filmen OM det hade varit en attraktiv man som utfört den " dansen".

Eller vad säger de kvinnliga medlemmar på FB:
Nog fan har ni bättre smak än så här?

Alla gäddor från Helsingborgs-trakten (förutom professor potatis och företagaren) ser ut som fullblodspundare. Den här killen har ju ordentlig bil, jobb mm men delar ändå look och aura med rättsspyk-mordförsöks-gäddan. Är det gener och dricksvatten runt Kärnan/Olympia som gör det?
Citera
2024-09-28, 13:18
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#486 Ursäkta mitt spammande, men reagerade på att han i chatten kallade barnet för kvinna Känns inte ok. Var det så att en fjortonåring fick bli ett knullsubstitut för en potentiell 30-åring som inte dök upp? Dravlet om att bli kär tydde också på det "Vi måste kunna prata med varandra om känslor som uppstår" skriver han. Det låter mer som sånt vuxna skriver mellan varandra, än något man skriver till en unge. Konstigt beteende.

Han är ju efterbliven, han tror att barn är jämförbara med jämställda partners
Citera
2024-09-28, 13:20
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Haha... Och du ska gå till Specsavers idag förstår jag?

Nej han befinner sig definitivt INTE " den övre halvan av slumpmässigt utvalda män."

Han ser så frånstötande, sliskig , äcklig ut och han liknar en flottig gammal stapelvara. Missbrukarlooken som jag sa.

Det gör hans löjliga dansfilm extra rolig och förödmjukande för honom. Folk hade inte skrattat lika mycket ut den filmen OM det hade varit en attraktiv man som utfört den " dansen".

Eller vad säger de kvinnliga medlemmar på FB:
Nog fan har ni bättre smak än så här?

Exakt detta, gud vet hur många gånger han legat på avtändning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in