2024-09-28, 11:03
Medlem
Hahaha, #486, av allt man sett på Dumpen så är nog tomtens dans med fake-gun och stringkallingar det värsta hittills!😂
Citera
2024-09-28, 11:05
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Hur detta slutar handlar om hur #486 hanterar videon. Uthängningen i övrigt var inte så farlig. Han gjorde inte bort sig framför kameran genom att gråta eller tigga. Chatten var inte så himla farlig, det var inget äcklande med koppel eller bajsätande eller spädbarn eller så. Han skickade heller inga kukbilder. Han ser dessutom normal ut, till och med åt det lite bättre hållet med tanke på hans ålder. Det enda som gör honom minnesvärd är tomtefilmen, men jag tyckte inte att den var så hemsk. I sitt sammanhang så visar den på humor. Han försöker ju verkligen inte vara sexig i dansen, han gör ju den med avsikten att spexa till det. Det här är inte hela världen. Det finns extremt mycket värre uthängningar.

Hade jag varit #486 så hade jag legat lågt och härdat ut för tomtedansen i sig kommer inte att hålla den här uthängningen aktuell mer än en kort period. Ta en tremånaders semester i Asien, åk till Phuket och knulla lite horor. När han kommer hem igen i februari så är läget annorlunda. Knepigt med ex-frun och dottern men relationen med frun var nog ändå på upphällningen. Och vem vet vad som sker i Thailand?

Allt som allt, oavsett vad folket här i tråden påstår så var det här inte så farligt. Utöver dansen finns inget annat som är märkligt eller äckligt i uthängningen. Jämför med Ica-killen som körde sig själv i röven med en bajsinsmord vibrator framför kameran. Eller dåren som låg i ett rum fullt av uppblåsbara baddjur och runkade framför kameran. Det finns långt värre gäddor.

" Han ser lite åt det bättre hållet ut". Ska vi se: Ser gammal ut, lite mage, chipstuttar, begynnande flint som han förgäves försöker dölja med den bögigaste frisyren en fullvuxen karl kan ha, med en s.k manbun!

Nej han ser inte bra ut någonstans. Faktum är att han är rätt lik parbänksalkisarna här i stan.
Citera
2024-09-28, 11:06
Medlem
Rekas avatar
Undrar om inte 468's film gagnar honom ändå. Fokus har ju helt flyttats från själva chatten med en minderårig till hans hysteriska film.
Och om jag fick välja mellan att bli publicerad där jag drar i snabeln eller att dansa runt i en tomtemask, så väljer jag tomtemasken alla gånger.

Tomtemasksfilmen går ju att förklara bort med att "Äh, den filmen gjorde jag för länge sen. Spexade för frugan bara. Kul att ni gillde den".
Men en runk-film är ju snäppet pinsammare att figurera i.
Citera
2024-09-28, 11:06
Medlem
Citat:
Hur detta slutar handlar om hur #486 hanterar videon. Uthängningen i övrigt var inte så farlig. Han gjorde inte bort sig framför kameran genom att gråta eller tigga. Chatten var inte så himla farlig, det var inget äcklande med koppel eller bajsätande eller spädbarn eller så. Han skickade heller inga kukbilder. Han ser dessutom normal ut, till och med åt det lite bättre hållet med tanke på hans ålder. Det enda som gör honom minnesvärd är tomtefilmen, men jag tyckte inte att den var så hemsk. I sitt sammanhang så visar den på humor. Han försöker ju verkligen inte vara sexig i dansen, han gör ju den med avsikten att spexa till det. Det här är inte hela världen. Det finns extremt mycket värre uthängningar.

Hade jag varit #486 så hade jag legat lågt och härdat ut för tomtedansen i sig kommer inte att hålla den här uthängningen aktuell mer än en kort period. Ta en tremånaders semester i Asien, åk till Phuket och knulla lite horor. När han kommer hem igen i februari så är läget annorlunda. Knepigt med ex-frun och dottern men relationen med frun var nog ändå på upphällningen. Och vem vet vad som sker i Thailand?

Allt som allt, oavsett vad folket här i tråden påstår så var det här inte så farligt. Utöver dansen finns inget annat som är märkligt eller äckligt i uthängningen. Jämför med Ica-killen som körde sig själv i röven med en bajsinsmord vibrator framför kameran. Eller dåren som låg i ett rum fullt av uppblåsbara baddjur och runkade framför kameran. Det finns långt värre gäddor.
Han borde kunna extraknäcka som bögtomte i en galleria på julafton…
Citera
2024-09-28, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Kan detta vara någon som Dumpen nosat upp och som nu gripits?
https://www.bt.se/boras/brandman-gripen-pa-jobbet-misstanks-ha-utsatt-barn-chock/

Svar: nej.
Citera
2024-09-28, 11:10
Medlem
Storanglarens avatar
#486 Har varit i klammeri med rättvisan. Har en dom mot sig, då han blivit dömd för vårdslöshet i trafik när han kört in i en polisavspärrning när han varit så lat att han inte orkat torka av imma på framrutan.

Sedan måste vi prata om hans utseende. Har han ingen spegel hemma så han inte kunnat se hur sketafult det är med tofsen på skallen?
Citera
2024-09-28, 11:11
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
" Han ser lite åt det bättre hållet ut". Ska vi se: Ser gammal ut, lite mage, chipstuttar, begynnande flint som han förgäves försöker dölja med den bögigaste frisyren en fullvuxen karl kan ha, med en s.k manbun!

Nej han ser inte bra ut någonstans. Faktum är att han är rätt lik parbänksalkisarna här i stan.
Gå ut på stan och välj ut 99 andra random 52-åriga män. Ställ upp dem på en rad. #486 kommer att befinna sig i den övre halvan av den här gruppen.

Sedan handlar det naturligtvis om tycke och smak. #486 har fortfarande hår på huvudet, han är inte fet utöver något trivselkilo och han har inga andra lyten som stora leverfläckar eller harmynthet eller skelögdhet. Jag tycker personligen att #486 ser helt okej ut. Hashtag NoHomo.
Citera
2024-09-28, 11:17
Medlem
Citat:
Gå ut på stan och välj ut 99 andra random 52-åriga män. Ställ upp dem på en rad. #486 kommer att befinna sig i den övre halvan av den här gruppen.

Sedan handlar det naturligtvis om tycke och smak. #486 har fortfarande hår på huvudet, han är inte fet utöver något trivselkilo och han har inga andra lyten som stora leverfläckar eller harmynthet eller skelögdhet. Jag tycker personligen att #486 ser helt okej ut. Hashtag NoHomo.

#486 Han har plastikopererat ansiktet två gånger, så det är ju positivt att du tycker att han fått valuta för pengarna. Fast en hårtransplantation kan han kosta på sig tycker jag personligen. En slickad råttsvans på en 50-plussare ser bara gubbsjukt ut.
Citera
2024-09-28, 11:27
Medlem
falconer8s avatar
Citat:

Haha... Och du ska gå till Specsavers idag förstår jag?

Nej han befinner sig definitivt INTE " den övre halvan av slumpmässigt utvalda män."

Han ser så frånstötande, sliskig , äcklig ut och han liknar en flottig gammal stapelvara. Missbrukarlooken som jag sa.

Det gör hans löjliga dansfilm extra rolig och förödmjukande för honom. Folk hade inte skrattat lika mycket ut den filmen OM det hade varit en attraktiv man som utfört den " dansen".

Eller vad säger de kvinnliga medlemmar på FB:
Nog fan har ni bättre smak än så här?
Citera
2024-09-28, 11:30
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#486 Han har plastikopererat ansiktet två gånger, så det är ju positivt att du tycker att han fått valuta för pengarna. Fast en hårtransplantation kan han kosta på sig tycker jag personligen. En slickad råttsvans på en 50-plussare ser bara gubbsjukt ut.
Ja, det tycker jag. Jag hoppas att jag är i lika hygglig form och fason när jag är 52 som #486 är.

Vad var det för plastikoperationer han gjort? Har inte orkat läsa igenom alla trehundra skärmavbilderna, kollade bara igenom lite ytligt och noterade att han inte skickat någon kukbild.
Citera
2024-09-28, 11:30
Medlem
Citat:

Får ju beakta att #486 antagligen är intresserad av tjejer 15-20 år och om du då ställer den enligt dig snygga 50-plus gäddan bland en massa snygga 25-åringar som också raggar tjejer 15-20, tror du då att brudarna väljer den tunnhårige rynkiga gäddan för att "han är snyggare än en 50-åring med ölmage", eller väljer de en fräsch 25-åring?

Klart gäddan varit desperat. Han skriver ju själv i chatten att ingen raggar på honom.
Citera
2024-09-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ja, det tycker jag. Jag hoppas att jag är i lika hygglig form och fason när jag är 52 som #486 är.

Vad var det för plastikoperationer han gjort? Har inte orkat läsa igenom alla trehundra skärmavbilderna, kollade bara igenom lite ytligt och noterade att han inte skickat någon kukbild.

Han har opererat näsan två gånger och den dominerar fortfarande, vilket troligen beror på att det är svårt att fila ned ett näsben jättemycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in