2024-09-28, 09:20
Medlem
Kan detta vara någon som Dumpen nosat upp och som nu gripits?
https://www.bt.se/boras/brandman-gripen-pa-jobbet-misstanks-ha-utsatt-barn-chock/
Citera
2024-09-28, 09:21
Medlem
Jag har nu på morgonen pratat med exkollega som bor i Sala och rapporten om Salagäddan är att ingen har sett honom sedan uthängningen. Jävligt mystiskt, Någon Salabo i tråden som vet något? Hur lång tid tar ratsit vid dödsfall? Många frågor angående denna gädda.
Citera
2024-09-28, 09:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag har nu på morgonen pratat med exkollega som bor i Sala och rapporten om Salagäddan är att ingen har sett honom sedan uthängningen. Jävligt mystiskt, Någon Salabo i tråden som vet något? Hur lång tid tar ratsit vid dödsfall? Många frågor angående denna gädda.

Han flyttade väl till sina föräldrar i Enköping.
Citera
2024-09-28, 09:32
Medlem
Galejans avatar
Hur detta slutar handlar om hur #486 hanterar videon. Uthängningen i övrigt var inte så farlig. Han gjorde inte bort sig framför kameran genom att gråta eller tigga. Chatten var inte så himla farlig, det var inget äcklande med koppel eller bajsätande eller spädbarn eller så. Han skickade heller inga kukbilder. Han ser dessutom normal ut, till och med åt det lite bättre hållet med tanke på hans ålder. Det enda som gör honom minnesvärd är tomtefilmen, men jag tyckte inte att den var så hemsk. I sitt sammanhang så visar den på humor. Han försöker ju verkligen inte vara sexig i dansen, han gör ju den med avsikten att spexa till det. Det här är inte hela världen. Det finns extremt mycket värre uthängningar.

Hade jag varit #486 så hade jag legat lågt och härdat ut för tomtedansen i sig kommer inte att hålla den här uthängningen aktuell mer än en kort period. Ta en tremånaders semester i Asien, åk till Phuket och knulla lite horor. När han kommer hem igen i februari så är läget annorlunda. Knepigt med ex-frun och dottern men relationen med frun var nog ändå på upphällningen. Och vem vet vad som sker i Thailand?

Allt som allt, oavsett vad folket här i tråden påstår så var det här inte så farligt. Utöver dansen finns inget annat som är märkligt eller äckligt i uthängningen. Jämför med Ica-killen som körde sig själv i röven med en bajsinsmord vibrator framför kameran. Eller dåren som låg i ett rum fullt av uppblåsbara baddjur och runkade framför kameran. Det finns långt värre gäddor.
Citera
2024-09-28, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Tveksamt om det blir något jobb i morgon för honom. Han både fotar och chattar från lastbilen till "barnet".

Han erbjuder även en 69:a i lastbilshytten....Men han kanske kan komma undan med att det "bara var en fantasi" 🤔

Citera
2024-09-28, 09:48
Medlem
Komiskt att många gäddor känner till dumpen men dom kan inte motstå sina sjuka begär ändå.. Tomtevideon var ju helfestlig, tack för garvet🤣
Citera
2024-09-28, 10:14
Medlem
#486 Är det för att gäddan är så kort som magen ser så konstig ut, är det bara jag som tycker att den är liten på "längden" liksom fattar inte hur tarmarna får plats, haha
Citera
2024-09-28, 10:19
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Komiskt att många gäddor känner till dumpen men dom kan inte motstå sina sjuka begär ändå.. Tomtevideon var ju helfestlig, tack för garvet🤣

som att vinna en miljon på triss det händer ju aldrig, vi kommer förmodligen få se något nytt likt "Suicide by cop" fast med "Gör bort mig och tar självmord genom dumpen" folk som ändå vill avsluta sina liv spexar till det med alla möjliga knepiga klipp på sig själva med önskan att bli konfronterade och uthängda av dumpen, sen sitter dem där runkar en sista gång innan de hänger sig.
Citera
2024-09-28, 10:28
Medlem
#476 Kul gädda ändå, man blir inte klok på honom. Tror ni att han bara snackat en massa skit för att bonda med barnet, eller är det sant att han är blyg och introvert och hur i helvete kan han då få för sig att skicka en sån oblyg video? Är han personlighetskluven? Fick han återfall i drickandet? Han verkade ju blyg och/eller chockad vid konfrontationen, så det är vårt att förstå sig på honom.
Citera
2024-09-28, 10:44
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Sällan man ser en sån tydlig ångest över att blitt påkommen. Livet bara passerade i revyn. Sannolikt hamnar han på dödslistan inom kort.
#485 Har nu under förmiddagen zoomat in honom på filmen och kollat utan ljud ett antal gånger. Det blir då väldigt tydligt hur hans kropp agerar helt irrationellt och skilt från hans viljestyrning. Nära psykos. Händerna och armarna skakar och far omkring. Helt plötsligt knäpper hans händer upp säkerhetsbältet för att någon sekund senare åter spänna fast det. Social fallhöjd hög. Hans relativa högstatusjobb som ekonomikonsult. Tae-kwondotränare. Stor bekantskapskrets som han nämner kommer vända honom ryggen etc. Väletablerad i lokalsamhället helt enkelt. Hur i helvete ska han lyckas återetablera en värdig tillvaro efter detta? Jag får ett ångesttryck över bröstet av att titta på denna konfrontation. Ja, ”det var korkat”. Så urbota korkat av dessa gäddor att utsätta sig för detta. Utöver den oöverskådliga skada de åsamkat de barn vissa av dem redan förgripit sig på.
Citera
2024-09-28, 10:50
Medlem
Släkten som aldrig behöver vara oroliga mer att inte ha något att prata om vid julbordet
Citera
2024-09-28, 10:55
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Jag hoppas inte att du på allvar tror att det skulle gå hem hos en vuxen kvinna 🤔
Jag kan lova att vi alla hade loggat ut och blockat en sån tomte till man

Ytterligare en slipprig lastbilschaffis... Varför är de så sjukt motbjudande?

Naturligtvis hade ingen normal vuxen kvinna gått igång på denna vidriga film/typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in