2024-09-28, 04:01
Medlem
Om #486 på något vis vill försöka ”äga” situationen, måste han omedelbart annonsera på Facebook att han för en smärre ersättning, kan ”gå tomte” i kvarteret under julafton så farsorna kan fokusera på glöggdrickning och slippa ”tidningsköp” i skymningen. Alltså en gravallvarlig annons, utan tillstymmelse till ironi med några photoshoppade renar och lite glittrande girlanger. Det vore episkt.
Citera
2024-09-28, 06:38
Medlem

Haha jösses.

Stackars Micke. Han veeet ju att det är något lurt med 14åringen. Han misstänker säkert dumpen ett 10tal gånger under chatten, men han kan bara inte hålla sig. Fyfan vad han måste gräma sig över det, att han faktiskt såg och kände alla varningssignaler, men ändå åkte dit. Och sen den filmen också.
Citera
2024-09-28, 06:39
Medlem
PROLIFICs avatar
#486 - Naughty Santa

Jag tycker vi måste prata mer om hans underbyxor! Jag har tittat och tittat men blir inte klok på vad fan det är jag ser. Först trodde jag att han har på sig två par underbyxor. Det svartvita med text som sticker skulle kunna vara en underbyxa avsedd för strap on och så har han dragit på sig de blåa utanpå? Men näe, när man ser honom bakifrån så ser de svartvita banden ut att vara i fästa i det blåa.

Bakstycket ser så litet ut. Som på en damtrosa. Det kanske är det? New Yorker säljer sånt där fult för både dam och herr. Kläder med "coola" tryck som bäst passar 10-åringar. "Tokyo. London. NYC." Å andra sidan så ser ju framsidan ut att vara kalsong snarare än trosa? Jag fattar verkligen ingenting. Vad är det för plagg?! Jag vill veta!

Och inte fasen är han snygg för sin ålder? Liten, dålig hårväxt (trots det försöker han spara ut nån slags råttsvans på hjässan) och begynnande hängbröst (syns på duschbilden). Det finns många stiliga och välbyggda och välbevarade män 50+. Tomten är inte en av dem.

Han groomar på friskt med hjärtan och snack om att allt ska ske på barnets villkor. Han längtar, hon ska känna sig trygg med honom, han skriver inte till henne bara för att han vill ligga osv. Inte nog med att han groomar upp en fjortonåring - han sällar sig dessutom till skaran gäddor som snackar skit om kompisar och släkt. Folk kommer och firar hans födelsedag och han tycker mest bara att det är tråkigt och jobbigt och chattar med barnet istället.
Citera
2024-09-28, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#486 - Naughty Santa

Jag tycker vi måste prata mer om hans underbyxor! Jag har tittat och tittat men blir inte klok på vad fan det är jag ser. Först trodde jag att han har på sig två par underbyxor. Det svartvita med text som sticker skulle kunna vara en underbyxa avsedd för strap on och så har han dragit på sig de blåa utanpå? Men näe, när man ser honom bakifrån så ser de svartvita banden ut att vara i fästa i det blåa.

Bakstycket ser så litet ut. Som på en damtrosa.Det kanske är det? New Yorker säljer sånt där fult för både dam och herr. Kläder med "coola" tryck som bäst passar 10-åringar. "Tokyo. London. NYC." Å andra sidan så ser ju framsidan ut att vara kalsong snarare än trosa? Jag fattar verkligen ingenting. Vad är det för plagg?! Jag vill veta!
:

Onekligen en mystisk konstruktion. Inte för att jag har legat sömnlös i natt med grubblerier över hans utstyrsel men konstruktionen på underdelen är i sanning märklig.

Absolut så är det en damtrosa när man detaljstuderar den bakifrån men framifrån stämmer det inte.

Kanske att han har konstruerat den själv i tomteverkstaden? Det här måste klargöras i detalj.
Citera
2024-09-28, 06:58
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Onekligen en mystisk konstruktion. Inte för att jag har legat sömnlös i natt med grubblerier över hans utstyrsel men konstruktionen på underdelen är i sanning märklig.

Absolut så är det en damtrosa när man detaljstuderar den bakifrån men framifrån stämmer det inte.

Kanske att han har konstruerat den själv i tomteverkstaden? Det här måste klargöras i detalj.

Jag har inte legat sömnlös jag heller. Jag upptäckte den här spännande underbyxan först nu på morgonen. Kombiunderbyxa? Trosa och kalsong i ett. Han är ju enligt egen utsago liten så att ett par kalsonger skulle sitta så där damigt på just honom tror jag inte. Men framifrån ser det ut som att utrymme finns för penis och pung. Fattar inget. Måste vara nåt från den skånska tomteverkstaden. Han hade kanske femma i syslöjd på högstadiet? #486
Citera
2024-09-28, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag har inte legat sömnlös jag heller. Jag upptäckte den här spännande underbyxan först nu på morgonen. Kombiunderbyxa? Trosa och kalsong i ett. Han är ju enligt egen utsago liten så att ett par kalsonger skulle sitta så där damigt på just honom tror jag inte. Men framifrån ser det ut som att utrymme finns för penis och pung. Fattar inget. Måste vara nåt från den skånska tomteverkstaden. Han hade kanske femma i syslöjd på högstadiet? #486

Jag vet inte om man får göra reklam här men detta rör ju en vetenskaplig undersökning som vi måste utreda i detalj. Hittade något liknande här.

https://amzn.eu/d/1gScUHo

Det verkar finnas stringtrosor för män. Inget förvånar mig längre. Månne hur reaktionerna blir i omklädningsrummet när man byter om med laget i korpfotbollen?
Citera
2024-09-28, 07:28
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jag vet inte om man får göra reklam här men detta rör ju en vetenskaplig undersökning som vi måste utreda i detalj. Hittade något liknande här.

https://amzn.eu/d/1gScUHo

Det verkar finnas stringtrosor för män. Inget förvånar mig längre. Månne hur reaktionerna blir i omklädningsrummet när man byter om med laget i korpfotbollen?

Jo, det är ju lite så man tänker först. Att det är nån form av stringkalsong under de blåa eller att det är en anordning för att fästa en strap on. Men jag tror att det är ett plagg som sitter ihop. En damtrosa som han har tagit på sig bakochfram för att få det stora tygstycket fram så att penis och pung får plats?

Vad försiggår i en människas hjärna när man "skojar" till det så där? Jag tror att han skriver till barnet att han hade tråkigt hemma en dag. Då kommer man på att man tar på sig bögtrosor, nån mystisk liten skyddsväst/knullsele (möjligen nåt man har till sin hund?) från Wish, stoppar in en löskuk i linningen på trosan, tar fram en gammal tomtemask, solglajor och en soft air gun (?). Och så dansar man svårt i otakt i en dörröppning. Och just det! Bad Boys med Inner Circle är en fet låt!

Citera
2024-09-28, 08:05
Medlem
Trodde jag sett och läst allt på Dumpen.

Men icke. 486 tar det till en annan nivå.

Har han skiljt sig och fått en knullpsykos?

Byta namn. Flytta till Indien, bli munk, tystna i meditation.

Frisyren funkar. Det är hans chans.

Hur viral är filmen? Dumpenrekord?
Citera
2024-09-28, 08:11
Avslutad
Sätter på "Vilken Härlig Dag"

Startar Jultomtevideon utan ljud

Ser kåta tomten om och om igen medan frustar av skadeglädjen som värmer min kropp.

Citera
2024-09-28, 08:22
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroxex
Hahahaha 😂 tänk att vakna upp bakbunden i en källare och så kommer #486 in och kör tomtedansen… fy fan vilken ångest. Någon skrev Pulp fiction, verkligen spot on.

Tänker mer som den här 😂

https://m.youtube.com/watch?v=WHDbu4G3_oE&pp=ygUNTmlsZSBjaXR5IGxheA%3D%3 D
Citera
2024-09-28, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Oj, att han orkar! Måste vara en drös för honom okända personer som besöker hans LinkedIn. Så det blir många att besöka! Mycket märkligt att han inte bara tar ner den då den snarast gör det svårare för honom att hitta en ny bana i livet.

1. Han har ingen nytta av erfarenheterna då han aldrig mer kommer att jobba med ungdomar.

2. Arbetsgivare i andra branscher kanske kontaktar Elfsborg som det står att han jobbar för, vilket gör det svårare för honom att få andra jobb eftersom informationen på LinkedIn nu är felaktig.

3. Elfsborg borde ha ifrågasatt varför han inte tar bort den då man p.g.a. denna sida säkert får frågor om gäddan fortfarande jobbar kvar.

4. Hans förehavanden på Dumpen diskuteras flitigare här och i andra sammanhang när han finns kvar på sociala medier. Hans LinkedIn leder alltså enbart till att folk blir påminda om vad som har hänt.

Det blir ett slags självskadebeteende att inte kunna släppa denna förflutna karriär som fått ett så abrupt slut. Och sen dog hans mamma på det kort efter uthängningen. Man kan utan problem vädra den ångest som kryper längs hans väggar.

Samtidigt verkar han ha en hel del sociala kontakter som stöttar honom framåt, att döma av det enda inlägg han har som offentligt på Facebook.
vilket inlägg på FB är offentligt? Hittar inget som är offentligt och f öppet för kommentarer…
Citera
2024-09-28, 08:58
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Gädda 486 flyttade oerhört snabbt ut och har en 16-årig dotter. Hur tänkte han där? Den där tomtefilmen är sinnessjuk. Årets sjukaste

hade han skickat den till en vuxen och den läckte så vore den faktiskt väldigt fantastisk, att han vågar gå ut ur garderoben med sin fetisch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in