#486 - Naughty Santa
Jag tycker vi måste prata mer om hans underbyxor! Jag har tittat och tittat men blir inte klok på vad fan det är jag ser. Först trodde jag att han har på sig två par underbyxor. Det svartvita med text som sticker skulle kunna vara en underbyxa avsedd för strap on och så har han dragit på sig de blåa utanpå? Men näe, när man ser honom bakifrån så ser de svartvita banden ut att vara i fästa i det blåa.
Bakstycket ser så litet ut. Som på en damtrosa. Det kanske är det? New Yorker säljer sånt där fult för både dam och herr. Kläder med "coola" tryck som bäst passar 10-åringar. "Tokyo. London. NYC." Å andra sidan så ser ju framsidan ut att vara kalsong snarare än trosa? Jag fattar verkligen ingenting. Vad
är det för plagg?! Jag vill veta!
Och inte fasen är han snygg för sin ålder? Liten, dålig hårväxt (trots det försöker han spara ut nån slags råttsvans på hjässan) och begynnande hängbröst (syns på duschbilden). Det finns många stiliga och välbyggda och välbevarade män 50+. Tomten är inte en av dem.
Han groomar på friskt med hjärtan och snack om att allt ska ske på barnets villkor. Han längtar, hon ska känna sig trygg med honom, han skriver inte till henne bara för att han vill ligga osv. Inte nog med att han groomar upp en fjortonåring - han sällar sig dessutom till skaran gäddor som snackar skit om kompisar och släkt. Folk kommer och firar hans födelsedag och han tycker mest bara att det är tråkigt och jobbigt och chattar med barnet istället.