2024-09-27, 21:24
Avslutad
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Ballongdansen som #486 ägnar sig åt inför hela svenska folket.

En dans som går till historien. Hoppas nu den kopieras av flertalet aktörer om Dumpen någonsin skulle råka försvinna.

Tack för denna fredagspärla Dumpen.
Citera
2024-09-27, 21:28
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Tror de har fler barn om man ska tro FB…

Stackars barn. Tomtespexet kan inte vara helt lätt att förtränga.

Julskinkan har, så att säga, rymt.

Karln såg bra ut för sin ålder. Varför inte träffa nån som är över 18 istället?

Om man nu nödvändigtvis ska hålla på så mot sin fru.

Hur är den psykiska hälsan hos lastbilschaufförer, egentligen?
Citera
2024-09-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Öppen FB än så länge….

Ja och där gör han mycket "reklam" för arbetsgivaren.....som nog helst hade sluppit!
Kanske har han varit personalfesternas behållning med sina danser?
Herregud vad pinsamt att hela Sverige kan se hans Tomtedansvideo!!
Citera
2024-09-27, 21:31
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Woooooo! Äntligen en ny klassiker i katalogen. Makalöst skön känsla att inse att precis alla i landet kan ta del av hans motbjudande tomtedans. När man tänker på att den skickas till ett barn som kanske fortfarande ser fram emot att tomten kommer med en ny sminklåda på julafton så blir den just det, ett motbjudande tilltag. DaddyCools ärliga "jag älskar verkligen fitta" kan åtminstone varje man skriva under på, men en pervers tomtedans inför ett litet litet barn man vill hångla upp stjärtskåran på är tveklöst snäppet vidrigare. Barnet ska alltså förledas till att sära på benen med hjälp av sinnebilden för trygghet, godhet, givmildhet och barnatro - Jultomten.

Tack #486, du har precis gett dig själv pole position i minst en kategori på nästa års gäddgala!

Edit: Med tanke på efternamnet skulle han för övrigt kunna gå under namnet "Lördagspedofilen" i fortsättningen. Synd att han inte blev publicerad imorgon.

Kanske man kan få en personlig tomtedans om man frågar snällt på fb?
Citera
Medlem
Jag har lite svårt att förstå vad 486 tänkte med tomtedansen. Det enda som kan göra det någorlunda förståeligt är om han var bäng på amfetamin. Och i sin amfetaminhjärna tänkte att det skulle vara en skön video att skicka.

Annars är jag helt oförstående vad tanken är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
486. Dansen i början är lite ovanlig. Pulp fiction och lite humor. Hade den varit till en vuxen kvinna då hade det kunnat gått hem som förspel före förspelet! Men nu är det ju inte en vuxen kvinna utan barn/ungdom, och då blir det jävligt fel. Jag tror inte på Suicid, men ångest de luxe såhär på fredagskvällen. Gissar på en extra grogg ensam hemma i bostaden. 486.

Jag hoppas inte att du på allvar tror att det skulle gå hem hos en vuxen kvinna 🤔
Jag kan lova att vi alla hade loggat ut och blockat en sån tomte till man
Citera
2024-09-27, 21:38
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag har lite svårt att förstå vad 486 tänkte med tomtedansen. Det enda som kan göra det någorlunda förståeligt är om han var bäng på amfetamin. Och i sin amfetaminhjärna tänkte att det skulle vara en skön video att skicka.

Annars är jag helt oförstående vad tanken är.

Det blir en extra märklig kontrast eftersom han, faktiskt, har en mindre töntig framtoning än den genomsnittlige gäddan. Åtminstone vid konfrontationen.
Citera
2024-09-27, 21:40
Medlem
#486 äntligen har vi en gädda i klass med DaddyCool!

Tomtedansen med dildon i kallingarna och "Bad Boys" i bakgrunden tar verkligen priset!

Förhoppnings är det inte den där versionen av jultomten som han kör med på julafton.
Citera
2024-09-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Ser det nu.#486 flyttade till sin nya lägenhet för två veckor sedan. Frun och dottern bor kvar på den gamla adressen. Undrar när konfrontationen var.

Konfran såg ut som att det kunde ha varit för ca 2 veckor sedan med tanke på sensommarvädret.
Julafton kom tidigt iår
Citera
2024-09-27, 21:46
Medlem
Rekas avatar
#486's video kan vara det bästa som har lagts upp på dumpen. Men jag undrar vad det är för typ av väst han bär. Används i någon sport?

Smått fantastiskt att dansen utspelades 08:45 på morgonen också.
Citera
2024-09-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#486 äntligen har vi en gädda i klass med DaddyCool!

Tomtedansen med dildon i kallingarna och "Bad Boys" i bakgrunden tar verkligen priset!

Förhoppnings är det inte den där versionen av jultomten som han kör med på julafton.

Samma yrke har de också.
Citera
2024-09-27, 21:48
Avslutad
Är det nån som fattar varför #486 skickar ner bilrutan när han ändå inte har tänkt att säga nånting?
Det gjorde honom inte direkt mindre minnesvärd, när vi alla fick se honom riktigt noga, sittande där en bra stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in