2024-09-27, 11:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Fy, vilket fruktansvärt meddelande 🫢 Hon måste haft mardrömmar.

Pallal är lika full av skit som du, så vad den skriver, ger jag inte mycket för.

• Om, syntes ju i det andra meddelandet.
• Hur, förmodligen med fingrarna.
• Varför, jadu, det kan man undra.

Och i dessa tider, kanske inte de där texterna finns i verkligheten ens.
Han skriver som om han vore manisk .. Du kan dra slutsatsen att det inte handlar om ETT meddelande.
Varför skriver han ens till henne - det är frågan.

I övrigt har ni fått de bevis ni krävde. Han skickar meddelanden till henne - han skriver enligt egen utsago som en "manisk, besatt person"
Citera
2024-09-27, 11:17
Medlem
Han drar efter halmstrån utan att kolla upp verkligheten. Han får nys om att Olivia och Rasmus har delat lakan och måste ut med det. De, eller han i alla fall, har ju varit otrogen! HUR kan han vara det?! FY! Sambon har ju precis fött barn!!

Han kan inte ens räkna ut att händelsen var långt tidigare.
Citera
2024-09-27, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han skriver som om han vore manisk .. Du kan dra slutsatsen att det inte handlar om ETT meddelande.
Varför skriver han ens till henne - det är frågan.

I övrigt har ni fått de bevis ni krävde. Han skickar meddelanden till henne - han skriver enligt egen utsago som en "manisk, besatt person"

Eftersom idioten visade fler meddelanden, kan jag det, ja 🙄

Han är ironiskt, men det fattar inte du!

Inte trakasserar han henne i alla fall.

Jag har inte krävt bevis och det där är, som sagt, som vanligt taget ur kontext, så nä.
Citera
2024-09-27, 11:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Eftersom idioten visade fler meddelanden, kan jag det, ja 🙄

Han är ironiskt, men det fattar inte du!

Inte trakasserar han henne i alla fall.

Jag har inte krävt bevis och det där är, som sagt, som vanligt taget ur kontext, så nä.
Så nu har du tolkningsföreträde åt Jocke -- hans taleskvinna?

Faktum är att det överensstämmer både med att det som ligger ovanför också kommer från Jocke och det överensstämmer med det Linnea och Chrippa tidigare angett.

Ni fick bevis - men du klarade tydligen inte av det.
Citera
2024-09-27, 11:29
Medlem
Citat:
Så nu har du tolkningsföreträde åt Jocke -- hans taleskvinna?

Faktum är att det överensstämmer både med att det som ligger ovanför också kommer från Jocke och det överensstämmer med det Linnea och Chrippa tidigare angett.

Ni fick bevis - men du klarade tydligen inte av det.

Nä, varför skulle jag ha det?

Du verkar inte klara av att ”bevisen” är tagna ur kontext, vilket inte är förvånande. Du vet inte vad som stod över det meddelandet.

Det går som vanligt inte att diskutera med dig.
Citera
2024-09-27, 11:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nä, varför skulle jag ha det?

Du verkar inte klara av att ”bevisen” är tagna ur kontext, vilket inte är förvånande. Du vet inte vad som stod över det meddelandet.

Det går som vanligt inte att diskutera med dig.
Ur vilket kontext är de tagna menar du?

Det är en reaktion på att Chrippa i videon innan sa att han skulle gå ut med Jockes meddelanden.
Där har du det kontext som det är skrivet i.
Det framgår också i meddelandet.
Precis som det framgår att det inte handlar om enstaka utan många meddelanden från Jockes sida ... "skriver som en manisk besatt person" ... "en stor del av att jag via dig vill be min bror [...]" ..

Chrippa ljög inte, Linnea ljög inte och Pallal ljög inte.

Edit
Meddelandet ovanför kommer från Jocke det också.
Citera
2024-09-27, 11:46
Medlem
Citat:

Det är en reaktion på att Chrippa i videon innan sa att han skulle gå ut med Jockes meddelanden.
Precis som det framgår att det inte handlar om enstaka utan många meddelanden från Jockes sida ... "skriver som en manisk besatt person" ... "en stor del av att jag via dig vill be min bror [...]" ..

Edit

De meddelanden som visas är, eftersom de/ni säger att han matar henne med meddelanden, tagna ur kontext, eftersom det visas ett fåtal av massa meddelanden. Fattar du nu???

Så, det vet du? Troligen inte.

Du brukar skriva att folk här är betalda, det kanske i verkligheten är du som är.
Citera
2024-09-27, 11:46
Avslutad
Citat:

Edit

Håller med om att Jocke är sjukligt besatt av, Linnea i första hand men även, Chrippa. Vi pratar inte om enstaka SMS utan ett antal som skulle kunna väcka uppmärksamhet i rikstidningarna. Han måste söka hjälp, för han gräver sin grop snabbare än vilken entreprenör inom branschen hade klarat av, oavsett maskinpark
Citera
2024-09-27, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Håller med om att Jocke är sjukligt besatt av, Linnea i första hand men även, Chrippa. Vi pratar inte om enstaka SMS utan ett antal som skulle kunna väcka uppmärksamhet i rikstidningarna. Han måste söka hjälp, för han gräver sin grop snabbare än vilken entreprenör inom branschen hade klarat av, oavsett maskinpark

Låt han gräva denna grop och trilla i den då? Då blir väl du med fler bara glada?

Men om Jocke nu terroriserar Chrippa och Linnea, varför blockar de inte numret/nummer som är kopplade till Jocke, slutar svara på dessa och anmäler denna maniska terror?
Citera
2024-09-27, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Låt han gräva denna grop och trilla i den då? Då blir väl du med fler bara glada?

Men om Jocke nu terroriserar Chrippa och Linnea, varför blockar de inte numret/nummer som är kopplade till Jocke, slutar svara på dessa och anmäler denna maniska terror?

Det hade ju vem som helst gjort.

Den enda som är besatt av någon, är Chrippa.
Citera
2024-09-27, 12:12
Medlem
Citat:
Det hade ju vem som helst gjort.

Den enda som är besatt av någon, är Chrippa.

Ja.. blocka, svara inte, anmäl och sök ett kontaktförbud typ.

Eller kan det vara som så att de faktiskt inte alls är emot att Jocke kontaktar dem utan snarare faktiskt uppskattar det? Han kanske är den enda som faktiskt kan och fortfarande vill kunna underrätta dem om vad som händer.
Citera
2024-09-27, 12:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
De meddelanden som visas är, eftersom de/ni säger att han matar henne med meddelanden, tagna ur kontext, eftersom det visas ett fåtal av massa meddelanden. Fattar du nu???

Så, det vet du? Troligen inte.

Du brukar skriva att folk här är betalda, det kanske i verkligheten är du som är.
Det framgår av hans meddelanden och hans hot om att lägga ut "allt" att det inte rör sig om enstaka meddelanden.
Nej, det är inte taget ut sitt kontext.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han uttrycker dessutom själv att han skickar meddelande som om han var "en maniskt besatt person" - och precis som du säger att de till "stor del" handlar om just Chrippa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in