2024-09-27, 09:38
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Förstår att du är överlycklig över att ni slog "överskattade Häcken" för första gången på 10-12 försök. Så jag kan leva med att du leker Allan Ballan idag. Du skall väl också få vara glad någon gång tänker jag? Det dröjer väl minst 5 år igen tills ni slår oss nästa gång..
Där kom det igen...
Du och TzOn (som jag svarade) utfäster gärna framtida garantier. Sedan börjar ni grina när verkligheten rättar er. Gnäll inte på mig.
Citera
2024-09-27, 09:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Där kom det igen...
Du och TzOn (som jag svarade) utfäster gärna framtida garantier. Sedan börjar ni grina när verkligheten rättar er. Gnäll inte på mig.
Åh ursäkta. Visste inte att ni hade ett privat samtal inne på detta öppna forum.

Framtida garantier? Det är rena fakta att ni inte slagit oss på dom 10 senaste försöken. Det är förståeligt att du är frustrerad och måste ventilera lite. Men ett alternativ skulle vara att tugga lite kattmynta och slappna av.
Citera
2024-09-27, 10:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Åh ursäkta. Visste inte att ni hade ett privat samtal inne på detta öppna forum.

Framtida garantier? Det är rena fakta att ni inte slagit oss på dom 10 senaste försöken. Det är förståeligt att du är frustrerad och måste ventilera lite. Men ett alternativ skulle vara att tugga lite kattmynta och slappna av.
Ändå lite otacksamt att ni ska gå och förlora just denna gången när vi behövde er hjälp som mest. Det är för övrigt inte kattmynta vraken tuggar när dom säger att dom tuggar khat
Citera
2024-09-27, 10:26
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Haha, nja?
Om Kalle Holmberg vart bra i alla klubbar förutom en vems är felet?
Citera
2024-09-27, 10:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Du svarade ändå på ett inlägg där jag svarade honom...
Citat:
Läs om läs rätt, fundera på varför jag fetmarkerade text.

Nu orkar inte jag tramsa mer kring det här.
Citera
2024-09-27, 10:36
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Om Kalle Holmberg vart bra i alla klubbar förutom en vems är felet?
Han satte väl 10+ under 2020. En säsong vi slutade 4:a. Måltorkan kom i samband med guldvittringen 2021. Bra målsnitt som inhoppare under 2022. Vilket ytterligare understryker min poäng.
Citera
2024-09-27, 10:54
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ändå lite otacksamt att ni ska gå och förlora just denna gången när vi behövde er hjälp som mest. Det är för övrigt inte kattmynta vraken tuggar när dom säger att dom tuggar khat

Khat är väl nästan mer västerort än Solna allmäna?
Citera
2024-09-27, 11:01
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Khat är väl nästan mer västerort än Solna allmäna?
Nu ska du inte gå in och peta när trazke lagt upp den sådär perfekt
Citera
2024-09-27, 11:02
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Kanske gäller andra bajare? Men kvantumpojken är mer av en kattmyntetuggare.

Citat:
Du svarade ändå på ett inlägg där jag svarade honom...

Läs om läs rätt, fundera på varför jag fetmarkerade text.

Nu orkar inte jag tramsa mer kring det här.
Ja och jag har redan bett om ursäkt för att jag hade fräckheten att lägga mig i eran stängda diskussion.

För att sia om framtiden kan det vara bra att titta på historien. Ganska simpelt. Ni är för oss vad Djurgården är för AIK. Därför är det klart som fan att du tappar det av glädje när ni för en gångs skull vinner.
Citera
2024-09-27, 11:05
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
För att sia om framtiden kan det vara bra att titta på historien. Ganska simpelt. Ni är för oss vad Djurgården är för AIK. Därför är det klart som fan att du tappar det av glädje när ni för en gångs skull vinner.
Då är Häcken snart återigen en parentes i svensk fotboll då?
Citera
2024-09-27, 11:16
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Nu ska du inte gå in och peta när trazke lagt upp den sådär perfekt

Bajaren tar rusmedel på största allvar...
Citera
2024-09-27, 11:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Då är Häcken snart återigen en parentes i svensk fotboll då?

En normal säsong slutar ni efter oss diffen och Häcken. Kolla historiskt innan du ”leker mangas”

Jag förstår att du är helt våt nu när stjärnorna står rätt för er för en gång skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in