2024-09-26, 20:51
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Händer inte alls ofta, går att räkna på en hand och vi har en population på 10 miljoner. Du har blivit uppskrämd av media och börjat skaffa problematiska tankesätt.

" Media "? Är du korkad? Bor under en sten långt inne i skogen?

Personrån, misshandel och överfall sker precis varenda dag i stort sett varje svensk stad eller by numera.

Även i mitt bostadsområde. Det räcker med att man har fräckheten att gå ut efter mörkrets inbrott för att risken att man ska bli överfallen ökar markant.

Men kanske inte på den planeten du bor på.
Citera
2024-09-26, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
När jag är ute på kvällen och de kommer i gäng går alltid pulsen upp

Jag tar alltid omvägar för jag är livrädd
Tvärtom tycker en mycket bred majoritet svenskar och politiker att detta är finemang. Precis som de ville ha det då de genomförde det historiskt stora experimentet. Grattis!
Citera
2024-09-26, 21:08
Medlem
sista-vagen-uts avatar
det är rätt lätt att se när det är normala invandrare eller om det e kaos blatte redo att mörda dig för att du tittade på honom 0.00001 sekund, jag har inte mött kaos blatten en.

det jag är orolig över är islam.
för den nazi culten i Sverige nu är stark nog för att ta över helt samhälle.
med våld, tejp och ikea knivar, kommer inte vara nå problem för muslimerna att ta över malmö.

Men där ute jag bor, vildsvin eller en full älg hade varit mardröm.
Citera
2024-09-26, 21:11
Medlem
Ni får väl för fan sluta vara såna jävla mesar!
Inte konstigt att ahmedmohameed och hans sju kusiner och rövare tor att de är nåt slags tuppar i hönsgården.
Vad är ni för jävla skämt egentligen?
Jag har för fan mera ballar än ni.
Citera
2024-09-26, 21:18
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Fan vad patetisk du är. Varför ska man vara rädd för invandrare? Hur ser man ens vem som är invandrare?

En kombination av genetiken, kläderna och hur dom låter.
Citera
2024-09-26, 21:19
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jag tycker invandrare ofta brukar se ut att vara rädda för mig.
Citera
2024-09-26, 21:20
Medlem
Rädd, nej. Mest hatisk och förberedd när dom är i närheten.
Citera
2024-09-26, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
" Media "? Är du korkad? Bor under en sten långt inne i skogen?

Personrån, misshandel och överfall sker precis varenda dag i stort sett varje svensk stad eller by numera.

Även i mitt bostadsområde. Det räcker med att man har fräckheten att gå ut efter mörkrets inbrott för att risken att man ska bli överfallen ökar markant.

Men kanske inte på den planeten du bor på.

har aldrig sett eller hört något sånt, tror det är du som bor på en annan planet
Citera
2024-09-26, 21:42
Medlem
Citat:

På senare år har jag blivit mer och mer rädd för att hamna i problem ute när jag går, vilket jag aldrig känt förut oavsett tid på dygnet... Fy fan det e tragiskt eller vad säger ni ?
Citera
2024-09-26, 21:42
Medlem
jugbandbluess avatar
skrämmande läsning här. jag är 110 kg muskler och inte rädd för någon, huding eller ej. men ingen ska behöva vara rädd i en jävla busskur, det är ju helt befängt! sverige behöver tydligen BOPE som rensar bland packet tills de kan repatrieras
Citera
2024-09-26, 21:43
Medlem
smickras avatar
Citat:

Finnarna kan vara lite oberäkneliga här.
Citera
2024-09-26, 21:46
Medlem
Ska också tillföra att jag har hamnat i bråk med invandrare hela min barndom och trots det i vuxna livet ändå inte dömt ut alla efter mina tråkiga upplevelser.

Jag har dock aldrig varit positiv till massinvandring för det, sedan 2015 har jag sakta men säkert byggt upp ett redigt hat inom mig och tar avstånd från alla slags relationer eller samröre med invandrare, för min och min familjs skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in